![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
suodattimia tukossa, ilman / polttoaine?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Vikasietotilassa ? Moottorinhäiriävlo palaa ?
__________________
Hilux 2.4TD + MADzuki 3.0 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Johto kiinni ja kurkkimaan vikakoodeja! Siitä kannattaa lähteä liikkeelle.
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
ei pala mitään valoja
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Vetäisköhän jostain ilmaa polttoainelinjaan?
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Täysin taas OT:
Sulla on väärä kone tossa autossa... Ja sit aiheeseen... Firman Canteri teki suunnilleen samaa kun oli EGR-tukossa... Toki tonkin ne Veholla tutki ja hutki joten se siitä... |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Tähän sopii oireet erinomaisesti.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Ahdot karkaa taivaan tuuliin jostain välistä
Savuaako normaalia enemmän?
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Turpo sökö? Jos vain savuttaakin muitten juttujen lisäksi?
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
ilmansuodatin vaihdettu joku aika sitte,poltto aine suodatinta ei ole vaihdettu pitkään aikaan
|
|
#11
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Cherokeesta katosi vaihteet! | Atello | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 10.04.2007 23:38 |
| Grand Cherokeesta pari kysymystä | jappe | Tekniikka & Jutustelu | 56 | 15.11.2005 10:45 |
| Kertokaa Jeep Cherokeesta!! | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 23.05.2005 20:50 | |
| Tuli cherokeesta 2-vetoinen?! | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 30.10.2003 11:05 | |
| Cherokeesta | Cheaprokee | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 10.10.2003 19:50 |