![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Meidän tallilla kävi yks vanhempi jamppa, sillä oli partaa kuin joulupukilla ja se kertoi ajaneensa samanlaisella blazerilla kuin mulla noin 270km/h turun motarilla. ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() Mutta joo, alkuperäiseen kysymykseen. Jos auto tulee pelkkään tiekäyttöön, niin sitten koppaa paloilla 3" ylöspäin. Ajo-ominaisuudet pysyy täysin tehtaalaisina ja painopiste ei nouse paljoakaan kun runko, moottorit ym pysyvät matalalla. Jos se ei vielä riitä, niin jousista sitten hieman lisää korotusta jne. |
#3
|
|||
|
|||
![]() chervoletin korotus
Juu taidampa ensin kattoa niillä korin nosto palikoilla. Miltä Se niillä näyttää,on siinä paljon työmaata vielä muutakin..seissy monta vuotta,onneksi kone kehrää hyvin
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() Vähän ulos aiheesta...Lainaus:
Ja tuohon 270 km/h nopeus; itsekkin olen ajanut tuota nopeutta, itse asiassa hivenen yli, 10 km pätkällä ja käsiajanotolla, ja nimenomaan GM tuotteella (corvette). Ja paljonko vaatii tehoa? vakiona oli n. 250, ja oli aivan "mopo", mutta TPI;n ilmanohjauskalikka, ilmanputsari, softa, katin poisto yms, toi lisää tehoa "jonkin verran" ja tuo 270+ keskinopeus tuli "lappu lattiassa" reilusti alle 20 asteen lämmössä... Ja jos Maasturi Blaserilla, taikka Scottsdale:lla meinaa ajaa tuon 270 km/h niin vaatii kyllä tehoa paljon, meneekö 4-numeroiselle puolelle? ja tuo 10 km on pitkä matka, jos kyseessä on kiihdytytysauton kone ja bensa..... Mutta joka tapauksessa: Rakenteluintoa! Ja kysyvä ei tieltä eksy! |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Täytyy kyllä sanoa että se joka ajaa blazerilla jossa 35 kummit sen 270km/h on kyllä kova ukko(tai akka)
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä huonollakin Blaasterilla vielä noi motarinopeudet ja vähän päälle mennään yhdellä kädellä styyraten. Mutta ilmanvastus kasvaa nopeuden neliössä - ja samoin tehontarve. On niitä semmosia pikkulohkoja tehty iät ja ajat, joilla mennään Vetellä 300+ ja aika lyhyelläkin sprintillä. Mutta on tuulenvastuskerroin vähän matala-autoiluunpäin kallellaan...
__________________
Koska bensaa saa vielä. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Johan on herättäny keskustelua toi 270km/h läppä...
![]() mutta mä ajoin omalla 35" renkailla navigaattorin mukaan motarilla 136km/h sil vanhalla vakio koneella joka oli ihan lopussa. Joku 4000rpm oli taulussa, 4.56 välityksillä. Hyvä jos 200hp oli siinä myllyssä, väittäsin että alle. Joten nopeuden tuplaaminen vaatis nelinkertaisen tehon, eli perus nascar motti pitäis riittää ni menis vaparinakin tai sit joku kevyt ahtojupina! ![]() ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=veijon-esso;1120815]Johan on herättäny keskustelua toi 270km/h läppä...
![]() Pakkohan sen on olla totta kun se lukee netissä ![]() [QUOTE=ford59;1118554]Eihän tossa mitään ihmeellistä ole. Jos Blaserissa oli 35 kummit ja 3 vaihteinen loota 3.42 perävälityksillä, niin koneen kiertäessä 5500 vauhtia on n. 270 kmh ![]() ![]() ![]() Ja tossa on semmoinen pieni "kiertoilmaus" piilotettuna tekstiin ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Chevy Scottsdalen etulokarit | Masi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 11.12.2011 17:52 |
Chervolet Silverado | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 05.12.2010 17:50 |
Chervolet | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 27.08.2009 14:54 |
M:Chervolet kirjallisuutta | O/M/V Muut | 0 | 28.01.2008 18:05 | |
Myydään: Chevrolet Scottsdalen ohjaustehostin | Markol | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 14.01.2008 14:28 |