Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.03.2014, 17:49
Slayer:n Avatar
Slayer Slayer ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 02.03.10
Sijainti: Hollola
Viestit: 400
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuoppo Näytä viesti
Käy ostamassa kaupasta sopiva tuperware (vai mikä nyt onkaan) pakasterasia ja rijät kylkeen. Vaihda tuo rosteri kisko kuparisen koska rosteri johtaa huonommin sähköä ku esim. Musta rauta
olenko väärässä mutta eikös rosteri johda ihan hyvin sähköä? jotkut rasiat ois hyvät noiden päälle kyl. liian monta työkaluja jo hitsannut noihin kiinni

__________________
Toyota Crawler
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 25.03.2014, 09:52
Slayer:n Avatar
Slayer Slayer ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 02.03.10
Sijainti: Hollola
Viestit: 400
Perusasetus

Pikkasen taas eteenpäin

Laatikko tosiaan paikallaan. Kytkin pelaa. Varmaan jopa pitääkin. Luulis tuolla Exedyn racing paketilla pitävän. Ohjaustehostinta oon nyt ihmetellyt. Eli Pumppuna toimii volkkarin oma. Autossa nyt patrollin simpukka mut sehän vaihtuu tosiaan toyotalaiseen Ajattelin että laitampa öljyn jäähdyttimen tehostajan öljylle. Jos pysyy lämmöt kurissa sitten.

Tuollainen jäähdytin tuli. Ei hajuakaan mistä autosta on peräsin.



Asennettuna välijäähdyttimen eteen.



Öljysäiliö tuli tuohon.

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	20140324_131706.jpg‎
Views:	2216
Size:	118,3 Kt
ID:	47608   Click image for larger version

Name:	20140324_152348.jpg‎
Views:	2273
Size:	119,5 Kt
ID:	47609   Click image for larger version

Name:	20140324_152404.jpg‎
Views:	2196
Size:	98,6 Kt
ID:	47610  
__________________
Toyota Crawler
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 26.03.2014, 17:56
Slayer:n Avatar
Slayer Slayer ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 02.03.10
Sijainti: Hollola
Viestit: 400
Perusasetus

Tehostin homma olisi simpukan asennusta vaille valmis. Lisäksi täytyy käydä teetättämässä pumpun ja simpukan välinen paineletku.

Vinssiä rupesin asentelemaan. Vinssihän on Runvan ewx-9500 12v. Vinssi mahtui hyvin välijäähyn alle ja tulee hyvin sisään niin ei aiheudu etuylityksiä yhtään.

Seuraavaks tehdä vähän tukia vinssipedille ja tehdä uudet sähköt vinssiin.



Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	20140326_172159.jpg‎
Views:	2091
Size:	137,6 Kt
ID:	47638   Click image for larger version

Name:	20140326_172236.jpg‎
Views:	2125
Size:	102,9 Kt
ID:	47639  
__________________
Toyota Crawler
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 26.03.2014, 21:21
hutikka:n Avatar
hutikka hutikka ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.10.09
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.216
Perusasetus

"Jostain" syystä eivät letkuliikkeissä kovin mieluusti tee letkuja ohjaustehostimiin,Muuttu heti ääni kellossa kun korjasin että eiku tää tuleekin sellasseen omatekoseen pihatraktoriin..
__________________
==================================
Mitä isommat renkaat,sitä pitempi matka hakea traktori.


PäHäMa
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 26.03.2014, 22:12
Slayer:n Avatar
Slayer Slayer ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 02.03.10
Sijainti: Hollola
Viestit: 400
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hutikka Näytä viesti
"Jostain" syystä eivät letkuliikkeissä kovin mieluusti tee letkuja ohjaustehostimiin,Muuttu heti ääni kellossa kun korjasin että eiku tää tuleekin sellasseen omatekoseen pihatraktoriin..
Juu emmäkä sano että haluan esim. turbon öljyletkun tai tehostajan letkun vaan haluan öljyletkun
__________________
Toyota Crawler
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 26.03.2014, 23:04
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.957
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Slayer Näytä viesti
Juu emmäkä sano että haluan esim. turbon öljyletkun tai tehostajan letkun vaan haluan öljyletkun
kaikki letkut on AINA!! mettä koneen letkuja
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 27.03.2014, 07:37
Eicca_ Eicca_ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.11.10
Sijainti: Tuusula/Mäntsälä Finland
Viestit: 177
Perusasetus

Tuli tuossa mieleen että mites toteutitte sen alipainepumpun poiston? Apuakselihan pyörittää alipainepumppua joka taas pyörittää öljypumppua... veditte vaan pumpun poikki ja jätitte loput pesään vai miten?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu Rc Crawler Jukkis O/M/V Muut 11 06.07.2012 06:03
Ostetaan Creepy Crawler Ram3500 O/M/V Renkaat ja vanteet 0 24.04.2012 13:24
Myyty HBX Crawler kj_temmes O/M/V Muut 4 19.11.2009 09:47
Myyty ax-10 RC-crawler Jouni_S O/M/V Muut 19 12.11.2008 11:52
Myyty Käyttämätön uusi vannesarja TML Rock Crawler 37 musta Toyota 15x10 ET-44 mikjus O/M/V Renkaat ja vanteet 7 19.09.2008 07:00


Sivu luotu: 16:30 (GMT +2).