![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Mikä auto olisi paras lähtökohta hp/€ suhteeltaan??Jos sitä elämässään joskus kaipaisi autoa, joka tyydyttävästi hyväilisi selkänojallaan, niin mikä olisi ratkaisu? jos haluaisi joskus yli 200hp autoja harrastaa. Jaguaarissa mulla oli otteen mukaan 325hp, mutta se lahna painoi 2T joten ei se mitenkään rivakasti liikkunut. audi? saappi? coswoorti? chevy? rotke?
Viimeksi muokannut Viipo : 22.03.2014 09:22 |
#2
|
|||
|
|||
![]() Tammi? Mahonki?
Siis ettei mitään ongelmia? RIP? ps jo aloitustopiikki 01+
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Loppukasarin RS turboesco oli ihan puhutteleva aikoinaan, kaipa siitä pulkan saisi tuollaiseen tunteeseen...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ford, cosworth sierra. Se ensimmäinen.
__________________
*Cuisvis hominis est errare,nullius nisi insipientis in errore perseverare.* |
#5
|
||||
|
||||
![]()
87 buick gnx, no question about it...
budjettiviritys ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Itsekin olisin tämän kannalla. Buick Grand National GNX, voimaa löytyy jo vakiona 3.8 -litraisesta turboahdetusta kutosesta vajaan kolmesataa kaakkia ja vääntöä melkein 500nm, ja alakerta sietää heittämällä yli 600 hevosen kavioniskut
![]() Sanoisinko että uskomaton budjettiluokan jenkkiautoksi.
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
tossa olis... |
#8
|
||||
|
||||
![]()
omasta kokemuksesta täytyy sanoo et joskus muinoin oli piristetty e34koppane aito M5 bemu, n.400hv... tuo oli ihan mukava leikkikalu mut sekin vaihtu 6.2starcrafti vanii joskus 2006 kun tuli ensimmäine kaukkari hommattua
![]() ![]() cossusierraki on vakiona iha laiska... jos pussissa on varaa ni osta corvette jollai 427 tai 454 pannulla ![]()
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD Viimeksi muokannut -Captain- : 22.03.2014 12:38 Perustelu: lisätty tekstiä |
#9
|
||||
|
||||
![]()
hj61 nostaa ahtoja ja syöttöä ja soa, sitten vaan nauttii vauhdin huumasta, ilman vakaajaa ei tartte ajaa kovaa ni silti tuntuu siltä
![]() ps ei satu niin pahasti ku karkaa käsistä metsähallituksen puolelle, ja voi jopa jatkaa ajoa siellä ![]()
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#10
|
|||
|
|||
![]()
saako muista autoista voimaa ku mersuista?
![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Audi S4, jos ei niin euron päälle ni S2
![]()
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#12
|
|||
|
|||
![]()
(Sierra cosworth) ja isommalla rahalla esco cossu
|
#13
|
|||
|
|||
![]()
Jos ei ole euron päälle ni RS2 tai UR quattro S2(sitähän sä varmaan tarkoitit
![]()
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#14
|
|||
|
|||
![]()
Ajelin muuten tuossa yhden viikonlopun hienolla vuoden 2008 S4:lla. Oli kyllä melkoinen pettymys. Kivat kyydit se antaa, ei siinä mitään. Mutta missä se hieno V8 ääni on?!?! Helvetin hipit kun moottorista pitää äänet piilottaa. Toinen mikä häiritsi oli se ettei se vauhti tuntunut missään. Eikä se kiihtyvyys tuntunut missään. Melkein ainoa mistä huomasit että nyt lähtee lujaa liikenteeseen oli kun seurasit nopeusmittaria. Samaisesta paikasta huomasi myös että nyt on se 200 mittarissa, eikä olekkaan 80.. Vähän fiilis katoaa siinä vaiheessa kun ei nopeus tai kiihtyvyys vaan tunnu missään.
Tuossa yhdessä vaiheessa oli viikonlopun ajossa vuoden -98 Opel Corsa GSi. Siinä vasta kinneri. Vaikka ei se kiihtyvyydessä Audia päihitä ikinä niin siinä muuten tuntui että nyt lähtee. Hemmetti kun pelotti 120 vauhdissa ajella sillä. Tuntui että oli reilusti enemmän vauhtia. Ehkä paremman kyydin olisi saanut jos sitä ei olisi pilattu kivikovalla madalletulla alustalla. Joku noista ehkä pitää, mutta kun nuo tiet ei ole kauhean tasaisia nykyään niin ei tuollaisella kivireellä ole kovin kiva pidemmän päälle ajella. Mut ihan hieno mikroauto fiilis siinä tuli kun sillä ajeli mutkatietä. Ja kyllähän tuo oma Mitsun Lancer GTi antaa myös kivat fiilikset. Mitsulla ovat hienon koneen osanneet tehdä. Sillä onnistuu rauhallisesti ajaminen ja kunhan kierrokset on vaan yli 5000 niin sit onnistuu se kunnolla kepittäminenkin. Hieman vanha se on, mut veikkaan että jos se olisi tuoreempi niin päästään tuohon S4 ongelmaan. Se ei vaan tunnu missään kun auto kulkee. Toisaalta muinoin tuli ajeltua myös muistaakseni vuoden 2004 Impreza WRX STi:llä. Siinä muuten tuntui vauhti ja kiihtyvyys. Sellainen ois kyllä hieno peli. Eikä muuten nuo amerikan ihanuudet nykyään tunnu sen parempia valintoja olevan kun kokeilin tutun Ford Thunderbirdiä. Oli jostain 90-luvun lopusta. Moottorin äänistä ei kyllä osannut sanoa yhtään mikä moottori on nokalla. V8 sieltä lopulta paljastui. Mut ei siinäkään taas tuntunut missään se kiihtyvyys tai vauhti. Onko tuo sitten koosta tai painosta kiinni? Tuskin Thunderbird kovin kevyt keijukainen on? Tuo S4 tais painaa kanssa joku 2000kg. Ihan helvetin painava auto. Mutta jos fiilistä haluaa niin ei se siis aina tarkoita himmeetä tehomäärää, kuten Corsan tapaus näytti. Kevyt peli alle niin johan alkaa tuntua vaikka nokalla ei olis ihan niin hirveästi tehoa. |
#15
|
|||
|
|||
![]() GM C4
c4 Corvette manuaaliaskilla olis aika pätevä. Vanhemmissa on vaihteet 4+3+ R(Doug Nash) , uudemmissa 6+r.
Kummastakin on kokemusta, toimii. Viimeksi muokannut TRDTurbo : 22.03.2014 10:27 |
#16
|
||||
|
||||
![]() |
#17
|
||||
|
||||
![]()
__________________
Sika ajaa Possulla |
#18
|
||||
|
||||
![]()
Hyvä on, muotoillaan topikki uusiksi :P
Viimeksi muokannut Viipo : 22.03.2014 09:23 |
#19
|
|||
|
|||
![]()
Entäs:
Nissanilta Skylinet, 200sx:t, Stageat, Silviat. Toyotalta Suprat, Caldinat Mitsubishilta 3000 GT, GTO, Lancerit ja Legnum. Mazdalta MX-5 ainaki on kevyt ja lupsakka aihio, RX-7 ja onhan niitä muitaki ![]() |
#20
|
||||
|
||||
![]()
No Volvo
![]()
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- |
#21
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Vaihoin 03 wrx imprezaan ja ainaki liukkaalla tuommonen matala 300hp neliveto on aika makia. |
#22
|
||||
|
||||
![]()
Cossut menee hyvinä/mukavina harrastepeleinä.
Mulla oli pari vuotta honda civic type r. Joskus ostan viel samanlaisen, ei ne tehot pätä huimaa, mut se ajettavuus ja kui siitä tulee täsmäinstrumentti ajaessa. Se on vaan tarjonnut eniten ajamisen nautintoa autoista ikinä. Möin pois koska kortti lähti kaks kerta.... ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vaihtoehtoinen ratkaisu SOAn tilalle? | Yere | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 22.10.2012 10:20 |
Tässä ratkaisu EU-takauksiin. | H_Nietu | Chit-Chat | 15 | 11.03.2011 17:48 |
Patrollin alusta ratkaisu | Masai | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 06.03.2006 14:17 |
Halvin vinssi ratkaisu? | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 06.03.2005 20:30 | |
Koulukiusaamisongelman ratkaisu! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 16:04 |