Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.03.2014, 12:22
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Smile

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja dexta Näytä viesti
Siis onkos nyt menny multa jotakii ohi, tuota Murroksen laittamaa esityslistaa kun tavaa niin siellähän myönnetään lupa?

"Ympäristölautakunta myöntää hakijalle maastoliikennelain
30 §:n
mukaisen luvan harjoit
teluun määräaikaisena 31.12.201
7
saakka
seuraavilla
määräyksillä.
Sallittu a
joharjoittelualue on
liitteenä
13
/2014"
Juu. Jos luitte tuota vastustajien kirjallista taidonnäyteosiota, niin sinne oli kirjattu lähes kaikki mahdollinen haitta, vaara, vahinko, kustannus ja epämukavuus jota toiminnasta voi aiheutua. Tuosta listasta voi sitten itselleen poimia hyviä lauseita omiin valituksiinsa

Edit: poistin alun ja jäi vain tämä proosallinen osuus vailla mitään sanomaa, sorry postauksesta.

__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.

Viimeksi muokannut Porvoon Hilma : 21.03.2014 20:25
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.03.2014, 12:43
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.480
Perusasetus

Poistin tuosta yläpuolelta edellisen viestini.


Kun katsoo täältä (Kärkölän kunnan sivut), niin siellä on vain esityslistan muodossa tosiaan tuo lupa. Sen sijaan pöytäkirjaa ei vielä löydy, missä olisi mitään mainintaa ko. asiasta.
Ylen uutisessahan oli, että hanke koki täystyrmäyksen. Ainakaan netistä kunnan sivuilta tätä ei voi vielä varmentaa, mutta jos joku siellä on paikanpäällä ollut kokouksessa niin varmaan osaa asiasta kertoa.


En tosiaan itse huomannut, että tuo aiemmin linkitetty oli vain esityslista ympäristölautakunnalle, missä esitettiin hankkeen hyväksymistä tiukennetuin ehdoin - eikä suinkaan varsinainen päätös. Eiköhän sekin tuonne sivulle ilmaannu jossain vaiheessa.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 21.03.2014, 12:56
dexta dexta ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.01.09
Sijainti: Etelä-savo
Viestit: 144
Perusasetus

Odotellaanpas sitten se pöytäkirja
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 13:48 (GMT +2).