![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]() Edit: poistin alun ja jäi vain tämä proosallinen osuus vailla mitään sanomaa, sorry postauksesta.
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. Viimeksi muokannut Porvoon Hilma : 21.03.2014 20:25 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Poistin tuosta yläpuolelta edellisen viestini.
Kun katsoo täältä (Kärkölän kunnan sivut), niin siellä on vain esityslistan muodossa tosiaan tuo lupa. Sen sijaan pöytäkirjaa ei vielä löydy, missä olisi mitään mainintaa ko. asiasta. Ylen uutisessahan oli, että hanke koki täystyrmäyksen. Ainakaan netistä kunnan sivuilta tätä ei voi vielä varmentaa, mutta jos joku siellä on paikanpäällä ollut kokouksessa niin varmaan osaa asiasta kertoa. En tosiaan itse huomannut, että tuo aiemmin linkitetty oli vain esityslista ympäristölautakunnalle, missä esitettiin hankkeen hyväksymistä tiukennetuin ehdoin - eikä suinkaan varsinainen päätös. Eiköhän sekin tuonne sivulle ilmaannu jossain vaiheessa.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Odotellaanpas sitten se pöytäkirja
|