Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.03.2014, 19:33
Jammu:n Avatar
Jammu Jammu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.04.09
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 440
Perusasetus

Jarrulaikat tulee navan "taka" puolelle, aivan suora yksinkertainen kiekko, pultataan uppokantasilla 6-kolo pulteilla kiinni, näin navoille ei tartte tehä muuta ku uus 6x205 kierrereikä jako. nuo vanteet kun on niin pienet ettei saa kunnolla mahtumaan vanteen sisälle.
Uuet moottorin korvat tuli tehtyä ja kasattua taas kattila, koekäyttö ja hyvin tuntu räklättävän, heräs melkein heti, ilman mitään suurempaa sahaamista.

lukkojen venttiilit löysvät paikkansa eksoottisesti katosta, kun ei muuta paikkaa tuntunut järkeväästi olevan.

jos jollain on etulokasuojat niin otetaan vastaan.

__________________
Team Rajaka
Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J

Etenkin suzuki sJ
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 18.03.2014, 19:54
Jammu:n Avatar
Jammu Jammu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.04.09
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 440
Perusasetus

Takavedon vapautin olis kiva mutta on muutenki niin lyhkäne toi takakartaani että taidan sen haaveen heti haudata.
__________________
Team Rajaka
Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J

Etenkin suzuki sJ
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 30.03.2014, 13:53
Jammu:n Avatar
Jammu Jammu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.04.09
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 440
Perusasetus







__________________
Team Rajaka
Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J

Etenkin suzuki sJ
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 14.04.2014, 19:27
Jammu:n Avatar
Jammu Jammu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.04.09
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 440
Perusasetus

Käväsin tallissa ja olin pyörtyä hämmästyksestä, ei oo jarruja, ei norkkelia, ei konepelliä, ei lokareita, ei yhtää mitään muutakaan kukaan tehny ku ollu itellä töitä, ja pelletti poltin jumppaa ja laiskottelua sun muuta hito kissan nimenantamis tilaisuuksia..
Ihme tiimi kavereita xD kait se tarttee ny oikee vkl rykästä ja laitella tota katiskaa hippasen..

Nuita levyjä ois sitte ihan kaupittelemiseen asti olemas!!
Kuten myös nuita mogin pinionin sovite jurkuloita.
__________________
Team Rajaka
Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J

Etenkin suzuki sJ
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 27.04.2014, 18:11
Jammu:n Avatar
Jammu Jammu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.04.09
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 440
Perusasetus





Runkoaisojen muutostyöt tuli taakse koska tikut tulee aivan liian lähelle rengasta eikä ole tilaa muuten viedä kauemmas.
Harmittaa kun joutuu viellä kerran repimään koneen pois ennen kunnon testaamista kun takastefa muljahtanut pois paikoiltaan.
Edessä nyt on sitten jarrut viellä kun laittaa uudet palat niin katsotaan onko niistä mihinkään vai onko aivan susi systeemi, ehkä huono toi että ovat takasatulat kun on pienempi mäntä.
konepellin teurastus pitäisi alkaa ja ruveta etsimään lokasuojia, jos jollain on niin saa tarjota, eteen ainakin, katsotaan tuleeko myös taakse.
__________________
Team Rajaka
Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J

Etenkin suzuki sJ

Viimeksi muokannut Jammu : 27.04.2014 18:21
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 04.05.2014, 11:52
Jammu:n Avatar
Jammu Jammu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.04.09
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 440
Perusasetus

koe ajo suju ilmeisen hyvin, panhardi irki, ja simpukka käytännössä irti, muuten auto toimi mielettömän hyvin ja kulkee metässä melkosen mukavasti.

Nyt ei jarruvoimat piisaa edelleenkään, enkö saa polkimella tarpeeksi painetta jeepin tehostimelle kun on huonosti tehty poljin vai eikö vain riitä s40 volvon takasatulat pitään edes paikoillaan tota vehettä?
paljonkohan pitäs olla painetta jarrulinjassa?
jos saisin sen sieltä mitattua.
harmi kun menee melkolailla kaikki uusiksi ratin vieressä jos alkaa siirtään tai vaihtaan tehostajaa, pitää vissiin tehä ensin uus poljin ja kattoa sitte sen jälkeen.

Onko mitä konsteja olemas tehostaa jarruja muuten?
kun levy on kuitenki 325mm halkasijaltaan niin luulis sieltä nyt kehämittää olevan sen verra että jaksais pitää paikoillaan vaihde päällä.
__________________
Team Rajaka
Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J

Etenkin suzuki sJ
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 04.05.2014, 12:01
sos:n Avatar
sos sos ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 16.01.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Viestit: 2.245
Perusasetus

kuksassa oli muistaakseni linjapaine 60-70bar mitattuna ilmausnipasta ja satuloina nissan sunnyn satulat 2xjoka kulma
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan proto bj4x4 O/M/V Ajoneuvot 9 13.01.2012 10:11
suunnistus cup???! Rekisteröimätön Chit-Chat 6 19.01.2011 23:59
suunnistus välivainio Tekniikka & Jutustelu 2 26.01.2010 17:26
Hmm... suunnistus-proto? Paavo Tekniikka & Jutustelu 44 21.08.2006 22:17
BFG proto ZeiZei Tekniikka & Jutustelu 5 11.12.2005 18:40


Sivu luotu: 11:10 (GMT +2).