![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Hyvältä näyttää pumpulia täyteen ![]() Mitä muuten makso tuo kotelo ? Minun mielestä pickuppi on muutenkin vaikea saada soimaan niinkuin haluais se on ihan eriasia lyödä takakonttiin subi kun "avonaiseen" tilaan, se louskuttaa aina jonku biisin päin persettä... ![]()
Viimeksi muokannut tdi : 17.03.2014 17:48 |
|
|||
|
|||
![]()
tais maksaa kaikkineen 200e
sekun tuo suomen valtio muistaa velottaa tullin ja alvin kaikkeen mitä jenkeistä tilaa. ja lasku yhtälö on vähintään omituinen, tulli tulee osto ja rahtihinta yhteen lasketusta summasta ja ++++ALV tietenki ![]() ![]() pitää lisätä vanua vielä lisää jos vaikka paranis. |
|
||||
|
||||
![]()
jaetaampas kokemuksia nyt tästä omasta ramista.
tuli tankattua tankki täyteen tripissä 345ml ja löpö mittari pysähty 106L elikkä 19,2L/100km. ajo pelkkää kaupunkia ja tyhjäkäyntiä... sanotaan että reilusti. muuten vakio mutta pikkusen syöttöö kai lisätty ja tps anturi potikalla korvattu.
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on kulutukset ollu tässä talvella nyt hiukan alle. Renkaina 35" mutikat ja 2.5bar paineilla. Lyhyttä matkaakin ollu vielä oikeestaan kokoajan. Tuohon 15 kulutukseen on ajettu jo jotain 200km matka-ajoo.. Eipä tuommonen 19 taida talvikelillä kovin kummallinen kulutus olla lyhyessä ajossa.. Näkyypä tossa tommonen pienempiki kulutus..
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
en minä sitä pahana piä. joka päivä ennen töihin menoo kone pyörii ainaki vartin tyhjäkäyntiä ja töistä lähtiessä vielä pitempään ku käväsen saunassa sillä aikaa ku auto lämpiää.
pitäs vielä trippimittarin lukema tarkistaa paljoko se valehtelee kun 265/75-16 renkaat alla. eilisen mittauksen perusteella 8km matkasta jäi 100m pois niin isosti se ei vissiin valehtele.
|
||||
|
||||
![]()
~1.3% heittoa.
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
|
||||
|
||||
![]()
aika epätarkka voi olla mun mittaus nuin lyhyessä matkassa varsinkin ku tein xcover 2:lla ulysse speedometer ohjelmalla.
mutta isoa heittoa ei ole nuilla renkailla.
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Dodge Ram 4X4 | Tonza | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 13.03.2012 21:45 |
Myyty Dodge Ram | joa | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 05.07.2009 20:21 |
Dodge Ram | Swoop | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.08.2008 16:59 |
Dodge ram | samppa790 | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 09.01.2008 07:06 |
M: Dodge Ram | Rytari | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 27.03.2006 14:49 |