![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
no ensimmäisen 50m jäkeen suikka oli ristiriipunnas ja matkaa oli jäljellä 5km joten oli aika pitkä reissu itsellä patrolli soalla ja 37 kumeksilla mutta ei ole katuystävällinen joten sen takia pieni metsästys/offi auto olis hakuses mutta suzukeista ei oo mitään kokemusta
__________________
harmaatalous kultainen tulevaisuus |
|
#2
|
||||
|
||||
|
ja jos jollain pyörii tekniikalta kunnossa oleva sj kopalla ja rungolla ei niin väliä kun kemppi pysyy kädes eli voi yrittää kaupata mutta ensin haluan käyttäjäkokemusia
__________________
harmaatalous kultainen tulevaisuus |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Suzukista saa suhteellisen pikkurahalla etenevän maaastopelin. 31" renkaat, välitettty jakis niin suszka alkas olemaan toimiva konsepti. Takalukko jelppaa suhteellisen hemmetisti etenemistä. Tietysti jos ei kehtaa ajaa pienemmillä renkailla kun 37" niin sillon suikkeli saattaa olla väärä peli
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
kyl zuhero (sj410) on mahtawa peli, omassakii välitetty jakoloota ja isommat pyörät. kyllä sillä pääs toissatalven lumilla tojotaa vetämään poies pinteestä ja sen jälkee ajeltii samasta paikasta ylitte notta ei mittää =0)##. maantiellähää ei oo mikää maaliman mukavin mutta kyllä semmosta 50 kilsan työmatkaakin olen sillä tyrkänny. mettässä on vallan hyvä ja vaikka yksikseen sen punnertaa kannon nenästä, toisin kun nuita maastobusseja.
__________________
kötköttimet on kivoja |
|
#5
|
||||
|
||||
|
HJ kuskina oon kadehtinu suzun ketteryyttä, murrosten takia oon rajoittanu kääntyvyyttä ja välillä jää kiinni paikkaan josta vakiosuzu mahtuu läpi.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
mutta se tuntu niin pirun onnettomalta maastossa johtunee kyllä omasta ajopelistä mutta kumminki.eikä muuten ollu vakiosuikka 31 kumekset ja hieman korotettu ...saako noihin sjhin nokipöllyä asennettua laillisesti en oikeen koskaan oo tykänny laittaa pensalennkkareita jalkaan
__________________
harmaatalous kultainen tulevaisuus |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Kaveri on ainakin laittanut wolkkarin 1,6tdi padan sj413 pellin alle ja muutoskatsastanut sen, eli nou problem
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Tässä ei oo kuin 35" renkaat ja pensselien pesuallas konehuoneessa, eikä ole edes SOA.
http://www.youtube.com/watch?v=NFRSF8m6D0Q Mieti ku tohon laittas vielä 37" pyörät, SOAn ja diesel koneen, kyllä muuten lähtis!
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Niin ja Tonttilan Lasselta voi kysellä suzukin kyvystä edetä ojan toisellapuolella.
Muistaakseni Lassen safarisuikka on ollu täällä myynnissä. |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Itselläni ekana autona oli Suzuki Sj413 2" korotuksella ja karkeilla 30" renkailla. Maantiellä oli hyvä ajaa 80 km vauhtia ja maastossa meni todella hyvin vaikkei lukkoja ollut. Omen:n alustassa riitti joustot aika mukavasti olikohan 60 cm korkealla kivellä pyörä niin takatassut oli vielä maassa kiinni. Moottori veti pirteästi kun oli jakiksen välityksiä mutettu ja 80 vauhdissa ei ihan pahasti viel huutanu leipää 5. vaihteella. Vinssi pelasti monesta paikasta mis lukkoa olis kaivannut että pärjäs kohtuu hyvin.
Isäukolla on Suzuki Jimny eli tästä vanhasta päivitetty versio kierrejousilla. Voimaa moottorissa hyvin ja vakiomaasturiks vakiorenkailla menee kuivalla kelillä yllättävän pahoihin paikkoihin. Paineilmakäyttöiset napalukot plussaa. Tiedä saisiko samasta kompurasta ilmaa myös lukolle jos alkaisi rakentamaan... Nykyinen auto on 86 hilux karkeilla kumeilla ja korotuksilla ja täytyy sanoa että se minne hiluxin kanssa mennä möyräsin lumiketjut etupyörissä mäkeä ylös kun ei muuten noussut niin isän Jimny tuli perässä pelkät hakkapeliitat alla ja puolet pienemmällä maavaralla. Että kyllä itse ainakin pidän Suzukia erinomaisena maastossa ja tuosta uudemmasta saisi rakennettua tiellekkin varmaan ihan hyvän pelin ajaa. Joustavuus vanhemmassa suizan lehtijousisessakin (kevyt nini pärjää ohkasilla pakoilla) aivan eriluokkaa alustasarjalla kuin esim tuossa kuormajousisessa hiluxissa missä tassut tuppaa nousee aika helposti ristiriippuun. Kulut verrattain hyvin pienet verrattuna näihi "pakuihin" jossa veromuutos toi kokonaismassaan perustuvan ajoneuvoveron mikä on aivan kohtuuton. Et ilman muuta suikka jos vaan on vähä rahkeita parannella ja tietty nuo uudemmat on vielä aika hinnoissaan.. |
|
#12
|
||||
|
||||
|
No tuohan ei kerro auton toimivuudesta maastossa mitään, lähinnä kuljettajan virheestä ajolinjan suhteen.
Hyviä vehkeitä Suzukit on, onhan tuo mun Dodgekin nyitty pois metästä Suzukilla kun etukardaani läks irti
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Suzukista osia | Hartzaq | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 08.09.2009 19:23 |
| Suzukista kysymyksiä | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 16.02.2006 10:59 |
| suzukista??? | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 02.10.2005 20:38 | |
| Suzukista diisseli. | Timbba | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 07.03.2005 13:40 |
| suzukista | suzukimiäs | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 04.07.2004 11:47 |