![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tommonen oli Floridassa täs kerran..
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Katos, näitähän alkaa löytymään jo joka kadun kulmasta
![]() Eihän tämä mikään uusi idea ole, ensimmäiset nelikko musset on tehty jo 1965: http://bangshift.com/general-news/am...built-in-1965/ Tämä miun nelikko ei olekaan edistynyt oikein mihinkään ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mitäs tälle kuuluu? laitetaan motivaatioks linkki vähän samanhenkiseen foord henkilöauto offaus krossaus projektiin..!
http://www.pirate4x4.com/forum/gener...o-bouncer.html |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Osia ja tarvikkeita keräillään nurkkiin ja suunnitelu osasto on töissä 24/7, vielä kun kokoonpanolinja ehtisi töihin niin jotain tapahtuisikin ![]() Nyttenkin äijä vaan kiukuttelee tuvassa ja kiroaa flussaa joka päällä, eikä tee mitään hyödyllistä harrastuksen eteen ![]() Toiseenkin päähän tuli sentään jarrulevyt äsken postin mukana, mut ei jaksa lähteä sorvaamaan laippoja niille ![]() Viimeksi muokannut Mase : 21.03.2014 13:02 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Joku kyseli päivityksiä tähän. Se on harvinaisen helppo homma, puolen vuoden aikana tapahtunutta edistystä: Ei mitään!
Ei tätä kuitenkaan unohdettu ole, hiukan on sentään saatu tavaroita kerättyä. Vanteet tähän, kuten Muuliinkin kävin juuri noutamassa kotiin ja mukana tuli kasa HMMWV:n vetareita: Piti hiukan sovittaa että onko varmasti sama pulttijako, ja onhan se. On muuten todella surkean kokoiset jarrulevyt yli 4600kg:n Hummerissa ![]() Saako käsijarru muuten olla hydraulinen vai vaaditaanko mekaaninen käppäri jossainpäin maailmaa? Jarrusatula ehdokkaita on kovasti mietitty ja vaijerikässäriä en tee ellei jotkut säännöt jossain sitä edellytä. Vaihteistosta löytyy kuitenkin parkkilukko, joten pitempiaikaisesti ei käsijarrun varaan tarvi muutenkaan autoa jättää. Mielellään autosta koittaisi tehdä sellaisen että mahdollisimman monet säännöt täyttyy, joten olisi helppo lähteä kauemmaksikin jos tilaisuus tulee. Lopuksi vielä kuvatus tulevista kardaanin laipoista ja laippa-aihioista joilla GKN 100mm CV-nivelet yritetään saada kiinni vaihteistoon, jakolaatikkoon ja periin. Uteliaisuudesta koitan miten tasanopeus kuulanivelet toimii tällaisessa härvelissä: Hiukan sellainen olo ettei tämä ihan lähiaikoina paljoa tule edistymään, mutta jos syksyllä saisi rykäistyä tätäkin jo eteenpäin. Jatketaan rauhassa tarvikkeiden hankintaa siihen saakka ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tee molemmat, vaijeri- ja hydraulikässäri? Jos tulee levy kardaanille niin joku Vw konsernin takasatula sille jossa on optiot molemmille.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Käsijarru tulee hydraulisesti takasatuloihin, voisihan sinne varmuuden vuoksi laittaa käsijarrulliset satulat jos mekaanista jossain kuitenkin vaaditaan.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pornostara - eikun My Little Pony | 007 | URL | 0 | 11.10.2002 11:39 |