![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Täällähän on oikein porukalla vedetty herneitä nenään Mahtavaa nähdä, miten palstalaisilta löytyy huumorintajua, ja rivenvälistä lukemisen taitoa. Tässä selvennys, että tyhmimmätkin tajuaa: Totta vitussa tuo aiempi on vain minun mielipide. Enhän minä voi muiden mieltymyksistä tietää, joten voin kirjoittaa vain omasta puolestani. Näköjään ei kannata edes ontuvia vitsejä yrittää viesteihin ujuttaa. Ja oikein hymiö oli perässä, että se ymmärrettäisiin. Vaan ei. Jokaisella on omat suosikkinsa, minulla se ei ole Blåkläder, vaan Dimex ja Jalas. Nuhapumpusta en tiedä, mutta ainakin minun pikkutytön jalkaan (47) löytyy Jalakseltakin usea sopiva malli.
|
|||
|
|||
Lämpöä............
Ettei tuu vilu paikallaollessa....
![]() ![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
tulisko umpinainen kori päälle....??
itekkin tallissa tuli laitettu volvoon vähän ryhtiä, etupäähän lisävieterit ni ei kule niin nokka maassa. heikko laatusia nuo htc:llä otetut kuvat. |
|
|
||||
|
||||
|
Puhdista kameran linssi välillä, niin tuo "kauniit ja rohkeat" -filtteri häviää
![]() Itse sain viimeinkin pisinaikaisen harrasteautoni maalaustilaan. Maalit ja lakatkin on ostettu. Eiköhän tuolla ensi kesänä taas kruisailla, muutaman vuoden tauon jälkeen ![]()
|
||||
|
||||
|
[QUOTE=Nostokurki;1109867]Puhdista kameran linssi välillä, niin tuo "kauniit ja rohkeat" -filtteri häviää
![]() se vois muuten auttaa, näytti olevan muksujen tahma tassun jälkiä täynnä puhelin
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
hieno ja ainut mitsu minkä minäkin huolisin taliin... NÄTTI!
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
pitää päivitellä kuvia tänne kunhan saa maalausprojektin loppuun... Täältähän sitä voi kiinnostuneimmat seurata reaaliaikaisemmin ja pidemmältä aikaväliltä
|
||||
|
||||
|
jotakin tarroitus kokkeiluja
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| parturissa tapahtuu | SAMROCK | Chit-Chat | 9 | 10.09.2007 18:10 |
| kärkölässä tapahtuu.. | toyota4x4 | Chit-Chat | 15 | 15.04.2007 11:11 |
| Kilvetön mopo tallissa? Oonko rikollinen? | kokkolanpoika | Chit-Chat | 14 | 12.12.2006 20:42 |
| NHL:ssä tapahtuu.. | SamppaFIN | Jääkiekko | 3 | 05.05.2004 14:56 |
| NHL:ssä tapahtuu | SamppaFIN | Jääkiekko | 4 | 12.05.2003 12:27 |