![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#501
|
||||
|
||||
![]()
Jeps.. tämän vehkeen kanssa ei ainakaan mutikoilla ajeta lumikelillä takavedolla mihinkään..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#502
|
|||
|
|||
![]()
Virtaa ja paksua lankaa kestävä ja joka suhteessa mainioksi havaittu liitin olisi vaikkapa Anderson Powerpole, jommoisista mulla on suht hyvä fiilis jääny. Nämä on siis trukeista ja muista isomman virran akkuhärveleistä tuttuja, mutta perhe jatkuu ihan pieniinkin saakka.
Auton konepellin alaisia oloja ajatellen liitos pitäisi rasvata huolellisesti tai paketoida tiiviisti. Tai sitten laittaa liitos helposti putsattavaan paikkaan. Liittimen huonoin puoli on, että se ei oikein kestä jatkuvaa tärinää vetoon yhdistettynä, eli johtosarjaa saa vedonpoistaa ja kiinnitellä asianmukasesti jottei flekti petä. Tässä linkki teaseristi vedenpitävään malliin: http://www.andersonpower.com/product...onnectors.html |
#503
|
||||
|
||||
![]()
Kukahan noita mahtaisi myydä täälläpäin? Tai edes Euroopassa.. alkuperäinen liitin toki oli suojattu/ tiivistetty/ rasvattu, ja sellainen sen ehdottomasti pitää ollakin.
Mikäpä muuten on hyvä rasva noihin liittimiin? Pitänyt muutenkin käydä kaikki konehuoneen ja alustan liitokset läpi ja heittää mömmöt väliin.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#504
|
|||
|
|||
![]() Suomessa tällainenLainaus:
http://www.oh2kku.ham.fi/powerpole/ Firman sivuilta löytyy tuollainen yhteys: MURRI OY Koukkukatu 1 FI-15700 LAHTI Finland Tel: +358 (0)3 882 4000 Fax: +358 (0)3 882 4040 E-Mail: myynti@murri.fi Web: http://www.murri.fi Ja vesitiiviitä liittimiä löytyy myös näiltä: http://www.arwell.fi/vedenalaiset-li...viit-liittimet http://www.mksautobusiness.fi/page_e...ctors_fin.html Viimeksi muokannut Byrocrat : 04.01.2014 19:28 |
#505
|
||||
|
||||
![]()
Katsoin kyllä tuon, mutta en omista y-tunnusta. Myyvät vain yrityksille.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#506
|
|||
|
|||
![]()
Partco tai Yleiselektroniikka saattais toimia, kenties tutkailun alle saattaa kannattaa ottaa Farnell, RS (Yleiselektroniikka), Elfa ja Digikey.
|
#507
|
||||
|
||||
![]()
Ei löytynyt, koittivat kyllä myydä 70€:lla MIL- liitintä
![]() Nyt on starttikin vaihdettu, pyörii tehdasuudella Moparin orkkistartilla niin että tuntuu koko vekotin lähtevän lentoon ![]() Tuli myös nuo etunavat vaihdettua, mitkä lie halpikset oli jenkeistä, katotaan kestääkö vuoden vai kaksi ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#508
|
||||
|
||||
![]()
Ei täältä tunnu mistään löytävän kunnollisia liittimiä, joten tilasin tällaisen paketin, ainakin riittää kunnollisia liittimiä jos sattuu jossain tarvitsemaan. Ei tosin taida ihan riittää 40-60A tehtäviin, mutta ainakin normaaleihin asennuksiin. 75€ lähetyskuluineen eBaystä
![]() ![]() Laitoin kyselyn Ford F250 HP D44 banjon lähetyskuluista, jos pikkuhiljaa pääsisi etuakselin rakentamisen kanssa suunnitteluvaheesta toteutukseen. (maailman pienin kuva ![]() ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#509
|
|||
|
|||
![]()
Weatherpack liittimiä?
|
#510
|
||||
|
||||
![]()
Jeps, paketillinen Delphin weatherpackejä + työkalut.
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#511
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Vai meinaakko D50 murikkaa? |
#512
|
||||
|
||||
![]()
Ainakin noi 250:n murikat on sellaiset että saa 3" akseliputken 1/2" seinämällä. Ihan D44, d50 oli kait vain ttb- akseleissa.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#513
|
||||
|
||||
![]()
Joo D50 on ttb juttuja. Kuvittelin jostain syystä, että ttb murikkaa haeskelit. Nyt kun tuota pikku kuvaa tihrustin tarkemmin, eihän tuo tosiaan näytä ttb syntyseltä.
|
#514
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#515
|
||||
|
||||
![]()
Liittimet saapuivat, ja yllätys oli suuri kun niistä ei tarvitse maksaa ollenkaan tullia, pelkkä ALV. riitti. Tuli siis maksamaan yhteensä alle satasen tuo laatikollinen + työkalut, niin ei kovin paha hinta oikeasti laadukkaista liittimistä
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#516
|
|||
|
|||
![]()
Oho! ja liittimet tosiaan OE tasoa? joskus törmännyt surkealaatusiin feikkeihin.
|
#517
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Tosin myyjä oli luotettava ja pelkkiä kehuja saanut, samoin kuin liittimet melkeinpä kaikilla mahdollisilla foorumeilla missä nähnyt noita käytettävän (offipuolella, ratavehkeissä, yms.). Bilteman halpakopiot näistä oli aivan paskoja ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#518
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tommosen Weatherpack-setin vois tilata itelleeki, Dodgessa pitäis rakentaa kaikki omatekemät sähköt uusiks ku ne on vähän juosten kustu ku aina tulee kiire ku jotai rakentaa. Jos vaikka suunnittelis ekana ja tekis sit kunnolla...
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
#519
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() En jaksanut tekohengittää, tilasin suosiolla uuden ja ruuvasin parkkiksella autoon kiinni. Ero startin pöhinässä vanhan ja uuden välillä on melkoinen.. ![]() Lainaus:
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#520
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Lainaus:
Tarkkoja lämpötila-arvoja ei ole mulla tiedossa, mutta ylävesiletkussa käynnistää puhaltimen hitaan nopeuden ~91-92 asteessa. http://www.rockauto.com/catalog/more...749&cc=1020957 http://www.rockauto.com/catalog/rafr...&parttype=4748
__________________
________________ -98 Jeep Grand Cherokee 5.9 LX Viimeksi muokannut petpi : 26.02.2014 17:40 |
#521
|
||||
|
||||
![]()
Tuo on ehkä hieman turhan viileänä, koneen käyntilämpö kun on kuitenkin aika tarkkaan 100 astetta ja termarikin on vakiona n.90 asteessa aukeava. Mutta, parempi tuo kun ei mitään
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#522
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Niihin aikoihin, kun ei vielä hössötetty päästöistä, vanhempiin valurauta V8 moottoreihin suositeltiin 87-93°C käyntilämpötiloja. No, joo kulutus oli mitä oli, mutta moottorit pysyivät kunnossa ja puhtaina. Onko tietoa, että mihin tuo nykyinen korkeampi lämpötilavaatimus perustuu? Ihan vain päästöjen vähentämisen takiako niitä moottoreita käytetään kuumempana?
__________________
________________ -98 Jeep Grand Cherokee 5.9 LX |
#523
|
||||
|
||||
![]()
Eipä ole nyt oikein löytynyt sopivaa halukasta eBaystä joka myisi ja lähettäisi järkihintaan HP D44 banjon. Täytynee siis odotella ja rakentaa se vahva akseli myöhemmin.
Toisin sanoen ohjelmassa on taas yhden heikon akselin rakentaminen; sain sentään tämän HP D30 akseliputken kohtuuhintaan. Rakennetaan tämä nyt niin vahvaksi kuin pystyy, ja katsotaan mitä se kestää. Meikäläisen tuurilla tämäkin on muutaman ajokerran jälkeen soseena ![]() Trussin yläosa on väännetty S355- laatuisesta 10mm x 80mm latasta, pakko oli tosin leikata rälläkällä viillot että sai tuon käännettyä, sen jälkeen hitsasin urat täyteen. Etu- ja takaosan vahvikelevyt on 6mm:n levyä. Firman konekorjaamon hitsarilla on n.15 vuoden kokemus kaikensorttisista korjaustöistä, ja totesi että saahan tuon levyn hitsattua banjokoppaan kiinni. Materiaalin pitäisi olla valuterästä, joten siinä mielessä helpompaa. Tosin väitti osaavansa hitsata myös valurautaan, on vain kuulemma huomattavasti vittumaisempaa. Tarkoitus olisi siis hitsata etu- ja takaosan vahvikepalat koko matkaltaan banjoon kiinni, jos se vaikka vähän estäisi banjon elämistä ja sitä kautta pitäisi lukon ja välityksen vähän paremmin ehjänä ![]() ![]() Akseliputkien päälle tuleva osa trussia on leikattu 50 x 120 palkista, 6mm:n seinämällä. Repsikan puolen pääty C:n vierestä tulee leikatuksi samaan korkeuteen kuin kuskin puolikin. Siihen päälle sitten jousilautaset, 4mm:n tai 6mm:n levystä ja siihen 88mm:n putkesta pätkä ja levy päälle, niin pysyy jousi paikallaan ja on hyvä pinta mihin pohjaanlyöntikumi vastaa. Ylätukivarsien tolpat on 30 x 60mm:n palkista, 4mm:n seinämällä. Tilasin ylätukivarren akselin pään pusliksi Metalcloakin 2.25" ulkohalkaisijaltaan olevat, 2" leveät ja 12mm:n kiinnityspultille olevat Duroflex- puslat + valmis putkesta pätkäisty "kuori" sille. Nuo pitäisi olla hyvä yhdistelmä perinteistä kumipuslaa ja flexjointtia. Tällaiset siis: http://www.metalcloak.com/2-OD-x-2-W...ing-p/7302.htm ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#524
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#525
|
||||
|
||||
![]()
Mitenkähän isolla työllä tämmöset kävis ZJ:hin, niin loppus D30/35-akselihuolet?
http://forums.offipalsta.com/showthr...&highlight=D60
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Grand cherokee WJ | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 15.03.2010 22:29 |
Ostetaan Cherokee/Grand Cherokee 4.0 (huoltokirjalla) | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 20.02.2010 18:48 |
O. Cherokee/Grand Cherokee laturi. | 454SS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 16.02.2008 17:49 |
cherokee tai grand cherokee kokemuksia | Chit-Chat | 8 | 16.05.2007 18:55 | |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 |