![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Voisikohan kuluminen johtua ei niinkään siitä että kone pysähtyisi samoihin kohtiin, vaan että puristukset ovat kovimmillaan nelipyttyisessä koneessa 180 asteen välein? Joku V12 voisi kulua aika tasaisesti. Note! This message was posted anonymously!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
sd33t ja sd33 vauhtipyörän sopivuus keskenään | american | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 26.02.2008 12:41 |
Vaijerin korjaus | Viipo | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.11.2006 23:40 |
Verhoilun korjaus | limppuHJ61 | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 06.02.2006 12:32 |
Vauhtipyörän jouset palasina.. | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 28.07.2004 11:11 | |
TH700:n korjaus | Runner | Vuosimallit 1984-1996 | 3 | 21.05.2003 09:29 |