Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.02.2014, 14:36
Castrol:n Avatar
Castrol Castrol ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.07.03
Sijainti: Helsinki,Suomi
Viestit: 869
Perusasetus

En mie herneitä ota kun en edes syö hernekeittoa Turkkilevy nyt sattui olemaan saatavilla ja ei sen olekkaan tarkoitus ottaa kaikkea iskua vastaan kivikossa ei siistiä rangea lähetä kivikkoon särkemään....Ja tuohon siisteyteen, priimaa kun koittaa tehdä niin kelvollista tulee =)

Mutta painon takia tuo on loistoratkaisu ja sen takia on tehty helposti irroitettavaksi, jos sattuu tarttumaan kiinni johonkin niin 13mm se lähtee irti tuskattomasti =)))

Tuohon tulee muutenkin vielä vähän muutoksia nyt kun on sabluuna valmis ja päästää oikean cnc koneen luokse vääntämään. Laitellaan sitten vaikka hardoxista tuo levy ettei tartu kiinni.

PS.huomatkaa kuinka harvinaisen kuiva kone mulla on vaikka onkin rooveri

__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä.

Viimeksi muokannut Castrol : 17.02.2014 14:39
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 17.02.2014, 15:23
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Castrol Näytä viesti
PS.huomatkaa kuinka harvinaisen kuiva kone mulla on vaikka onkin rooveri
Kohta se leipoo kiinni!
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 17.02.2014, 17:03
Castrol:n Avatar
Castrol Castrol ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.07.03
Sijainti: Helsinki,Suomi
Viestit: 869
Perusasetus

Toivottavasti ei... Hehehehhe! Oli siellä ainakin öljyä koneessa kun katsoin. Mutta ainakin se liikku ja käy ominvoimin toistaiseksi.
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 17.02.2014, 22:25
armas:n Avatar
armas armas ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 07.07.05
Sijainti: Etelä-Savo
Viestit: 481
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Castrol Näytä viesti

PS.huomatkaa kuinka harvinaisen kuiva kone mulla on vaikka onkin rooveri
Hyvännäköinen. Moottorinkin saa vielä kohtuu työllä tiiviiksi, mutta vaikuttavaa tuo ohjausvaihteen ympäristö, kun sektorivarsikin kuivan näköinen. Onkohan siellä sittenkään öljyä...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 17.02.2014, 22:37
Castrol:n Avatar
Castrol Castrol ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.07.03
Sijainti: Helsinki,Suomi
Viestit: 869
Perusasetus

On sielläkin öljyä =)) Joskus näinkin.
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 17.02.2014, 22:49
Arctic Rhino:n Avatar
Arctic Rhino Arctic Rhino ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 05.12.12
Sijainti: Pori. Finland
Viestit: 342
Perusasetus

Pakko tulla ja kehua että on komia range roejkti kaikkines!

Ei ole minun vehkeeni ollut noin kuiva varmaan edes uutena... sen verran oli kertymiä kun ostettiin... Tosin paljon selittää varmaan se että öljypohjan putlit ei ollut kireellä ja tiiviste puutui.

Minusta tuo etusuoja näyttää komialta, ja ainoa asia mikä minua henk koht jänskättäisi on popniittien pysyvyys jos saa isompaa hittiä, mutta mikään ei ole ikuista Ja sitten sen näkee kun ajaa ja kokeilee... meitä viisastelijoita on joka lähtöön!

-Joel
__________________
Elämä on kovaa... Mut ilman kovaa ei oo elämää!
Arctic Rhino
***Noormarkun Off Road Team***
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 17.02.2014, 23:23
Castrol:n Avatar
Castrol Castrol ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.07.03
Sijainti: Helsinki,Suomi
Viestit: 869
Perusasetus

Pulteilla ne on tarkoitus jossain vaiheessa korvata nyt on helppo porailla tarvittavat läpireijät kun on valmiit alut.

Tosin onhan noi lentokoneetkin niiteillä kasassa ja aika hyvin nekin kestävät iskua Ja ei se haittaa pitää popparipihdit mukana ja teräsniittejä niin alkaa pysymään. Ja on siellä sitten vielä koriliima ton kehikon ja turkkilevyn välissä ei se siitä ihan hevin irtoa
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 25.01.2015, 00:40
Castrol:n Avatar
Castrol Castrol ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.07.03
Sijainti: Helsinki,Suomi
Viestit: 869
Perusasetus

Tämäkin rojekti ollut vähän jäissä sen takia että sillä on lähinnä ajettu Muutama reviirin merkkaus vuoto onnistuttiin spottaamaan kauhealla kyttäämisellä koneen pesun jälkeen. Oli öljypumpussa olevien ylimääräisten lähtöjen ja tulppien kupariprikat mm kun tämä on tuumanen niin eihän ne pitänyt niinkuin piti. Mutta sitten löysin edukkaasti tuumamittaisten kupariprikkojen lajitelman ja vuodot katosivat. Olen monesti epäillyt että onko koneessa öljyä ollenkaan kun ei merkkaa tallissa reviiriä =). Harvinainen saarituote siis kyseessä. Mikä fiksaatio lienee ollut että pitää olla noin perkeleesti noita lähtöjä



Kauheen kuivat akselitkin...Ja kyllä oli siellä öljyä



Jos huomemma/ tai siis tänään jaksais pari pikkujuttua tehdä että saisi ton perän nostettua yhtä ylös kun keula niin olisi todella jees. Pitää varmaan ajella tallille huomenna ja kokeilla jos vaikka jaksais laittaa jousten alle noi korotuspalat. olkalaakerit meinasin vaihtaa kun tuntui että tulee sellasta deadwoblea että oksat pois mutta eihän siellä ollut väljää vaan oli toinen rengas 0.8 paineissa ja toinen 1.8...Pikkusen oli heittoa. Mistälie vuotaa??

Tuli otettua joku aika sitten kuvakin nykytilasta mutta eipä se paljon ole muuttunut

__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 25.01.2015, 10:49
armas:n Avatar
armas armas ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 07.07.05
Sijainti: Etelä-Savo
Viestit: 481
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Castrol Näytä viesti
Mikä fiksaatio lienee ollut että pitää olla noin perkeleesti noita lähtöjä
Anturilähtöjä yksi öljynpaineen merkkivalolle, toinen öljyn painemittarille ja kolmas lämpömittarille. Mitä lie sitten britti ajatellut muinoin, kun on tuollaiseen ratkaisuun päätynyt
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 25.01.2015, 10:53
88 88 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.06
Sijainti: Lappi TL, .
Viestit: 913
Perusasetus

Öljypumpussa on lähdöt painemittarille ja lämpömittarille. Valo sulla taitaa ollakin käytössä.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Uutta rengasdirektiiviä pukkaa päälle -MaTTi- Tekniikka & Jutustelu 52 03.03.2014 19:56
Ostettu Range Roveriin vm:1977 sopiva pyyhkijän varsi Castrol O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 27.07.2013 22:47
UUTTA KILPURIA PUKKAA VooDoo Jeep Maasturiprojektit 27 12.06.2012 20:08
Vitara rojektia pukkaa La tuskaa Maasturiprojektit 38 03.02.2012 08:56
Uutta off road peli pukkaa :) Castrol Linkit 12 16.06.2010 13:48


Sivu luotu: 07:57 (GMT +2).