![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Tiedättekö sen fiiliksen kun kaikki menee pitkin v***ua projektin kanssa. Kaikki tökkii ja paikat hajoaa ja... Kuvitelkaa sitten fiilis x 2 ![]() ![]() Eli peräpää lähti kasan jatkoksi joten tehdään sitten kokonaan uusi vaikka putkesta tms.. Talliin työnsin lopun raadon ja aloitin madalletun superscooprooffin asennuksen. ![]() Muutaman kuvan napsin vielä soa jutuista. "ylimääräiset" mutterit vaihtuu vielä kiinteisiin prikkoihin. Söpö runko ja putsatut jouset ![]() 45mm tiputettu simpukka. Pultit vain uupuu mutta muuten on valmista Murikan puoleinen peti. Kuskin puoleinen peti. Alustan osiin sekoitin yllätysyllätys itse värin "jämistä". Löytyi mustaa,hilehopeeta,sinistä ja punasta. näin saatiin grafiitin harmaata. ![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
pari vinkkiä,ei oo pakko tehä näin mut kerron kuitenkin.
![]() tohon eturiipun taakse kannattas ehkä laittaa sellaset latanpätkät rajoittajaksi ettei riipu mene "väärinpäin".. tapsan vinkistä mä omaani sellaset tein ja ei oo enää tarvinnu rautakangella kännellä riippuja takas eteenpäin ja eikä oo norriakaan enää vääntyny.. tossa kuvassa ne näkyy jotenkin:http://forums.offipalsta.com/album.p...ctureid=145261 niin ja jos jää omat pohjaanlyöntikumit eteen niin jotain koroketta noiden u-pulttilautasten keskelle mikä stoppaa sit kumiin. onkohan mulla siinä joku 60mm korkee rhs putkennatsa,siitäkin kai profiilissa kuva. toi koura ja rototiltti on kyl kätevä purkuapu.. ![]() ![]() |