Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja koira
Moi, mielenkiinnolla seuraan tätä projektia.
Tuli mieleen että, hammastus puolikkaassa nordlockissa taitaa olla just väärinpäin kuin laippamuttereissa yleensä. Jos pääsee liikkumaan niin tulee myös löystymään.
Veikkaan että tarviit ne säädettävät lukituslevyt. 
|
On se hyvä, jos edes joku viitsii lueskella mitä koetan turailla
Testimielessä kiristin kiintolenkillä ilman virnistystä yhden pultin nordlocikn puolikkaat väleissä, ja kyllä ne kynsiintuntuvat jäljet teki levyyn. Saattaisivat purra riittävästi kun kiristää piukkaan, mutta katsotaan jääkö lukituslevyt kaivertamaan mieltä...
No hiukan eteni tänään. Etuperän kiinnityksiä heppailin ja hahmottelin:
Tossa se roikkuu jo ihan itte, toi palkki boxataan vielä koteloksi sitten kun saumat saa lopullisesti hitsata kiinni.
Etukiinnitys tuli kiinteäksi ja takatuennan kumit vaihtuu vielä jäykkiin, hyvin vähän joustaviin kiekkoihin.
Sitte moottoria päälle sovitukseen:
Ahdasta on, mutta eihän tästä mitään tila-autoa ole tulossakaan
Moottorin ja vaihteiston kiinnikkeitä sitten seuraavaksi suunnittelemaan.
Jarrulevyt tuli postissa, ja niille pitäisi laippoja alkaa tekemään vetarin nysiin perän kylkeen ja sitten satulalle kiinnikerautaa. Tää on taas tämmösiä rojekteja että täytyy närppiä vähän sieltä sun täältä, eikä mitään varsinaista valmista tule pitkään aikaan. Pitäis melkeen päästä koeajamaan ennenkuin uskaltaa kaikki saumat hitsata kiinni, kuitenkin tulee muutoksia vielä jo asennettuihin osiin.