![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Discossa (ja Rangessa) raidetanko on melko alhaalla eikä panssarit maavaraa tietty lisää. Tuossa kuvatusta: Raidetanko kun on tukivarsien alapuolella niin tuon ylemmäs sitä ei ole saatu.
__________________
Tumpula Racing Team Viimeksi muokannut Heguli : 06.02.2014 16:32 |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Joo, mietin vaan tuota muotoa. Mulla on vähän vastaavanlainen panssari, mutta etukulma on paljon loivempi. Silti se jarruttaa metsässä aika tehokkaasti mm. mutaspooreissa.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Se on tietty totta, että varsinkin kuskin puolella tuo panssarin etupuoli voisi olla vino, vaikka 45 asteen kulmassa niin tökkisi vähemmän. Ja toisaalta peruutettaessa suojan takapää ottaa kiinni, eli sekin reuna voisi olla viistetty.
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Mulla on Defenderissä aikalailla vastaava panssari. Siinä on kantit viistetty juuri se noin 45 astetta, jotta olisi vähän enempi kelkka. Silti se kyllä jarruttaa ihan huomattavasti mutaspooreissa jne. Vakio raidetanko meni banaaniksi panssarista huolimatta, vaikka olen välttänyt paikallaan ratin vääntämistä ja kiviä vasten pyörittelyä. Heavy duty-tanko ja panssari sen suojana on vähän yliampuvaa, mutta olkoon nyt toistaiseksi...
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Kenes suoja (mistä) Timo K:lla on?
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Meinasi mennä pelihousut jarruputkien vaihdossa, kummankin pään pultit oli aivan perkuleen tiukalla. Kai siinä hapettumisellakin oli oma merkityksensä mutta oli ne aivan liian tiukkaan joskus kiristetty. Jarrusatulat oli pakko irrottaa uudemman kerran, että sai satulan viilapenkkiin kiinni ja kunnolla väännettyä jarruputken pään irti. Myös ilmaruuvit oli väännetty oikein urakalla kiinni.
Jostain syystä oikeanpuoleisen satulan ilmausruuviin ei mahtunut lenkkiavainta, oli pakko availla ja sulkea hylsyllä. Kivasti sotkeentui paikat kun ei saanut jarrunestettä johdettua letkun kautta keräysastian. Noin pienet osat teetti siis paljon työtä:
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Disco on seisonut pihassa odotelleen tositoimia mutta ensi viikolla mennään hakemaan poliisilta opetuslupa ja se kun saadaan niin aletaan ajoharjoittelu.
Ohjaustehostimen pumppu pitää vielä vaihtaa, välillä tehostus loppuu kuin seinään.
__________________
Tumpula Racing Team |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Myydään Discovery 1 300tdi vm 97 | jmb60 | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 04.11.2012 19:16 |
| Myyty LR Discovery 300tdi -97 | Holst | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 24.07.2012 19:44 |
| M: Land-Rover Discovery 300Tdi | myllis | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 07.05.2008 15:27 |
| land rover discovery 300tdi-97??? | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 31.01.2004 23:17 | |