![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() ei taida Wilwoodit olla leimasetien / tätien mieleen vaikka hyvät ja monia muita vaihtoehtoja paremmat ovatkin ... offroad use only lukee paketissakin ... taikasana on akselimassat ja etenkin niihin sopivat takajarrut, etupää syntyy helpommin
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mikäs sitten olis sellanen takajarru josta löytyis vähintään 1460kg lukemia? Ja tietysti vaijerikäsijarrukin vois olla mukava bonus... |
#4
|
||||
|
||||
![]()
mä tein aikoinaan roverin takajarruista, oisko ollu defen
kässäri oli kyllä kardaanilla
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Nippelitietona: 110 STW defe taka-akselimassa 1750kg, HCPU 1850kg, jarruissa samat osat.
Parilla satasella saa enklantista uudet levyt, palat ja satulat. TEMÄHIK |
#6
|
||||
|
||||
![]()
mites tuo yleensä on mahdollista et takajarrut on pienemmät ku etujarrut vaikka taka-akselimassat isommat? vai liittyks tuo jotenki siihen et etujarrujen pitää lukkiutua ennen takajarruja?
tää tuli vaa siitä mieleen et esim.vanhakoppasen läjän etujarrut riittää 1300kg painoille, ja nuo omat levyt on just semmosen malliset, et jos laittas joka kulmaan samanlaisen paketin niin eikö tuo taka-jarrujen säätöventtiili tms. hoida et takana on vähempi tehoo?
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Voisko olla syynä sellainen hassu fysiikanlaki, että jarrutuksessa etupyörille tulee enempi massaa ja jarrutehoa tarvitaan enemmän, kuin ilmassa riippuvilla takapyörillä..
TEMÄHIK Lainaus:
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Mitä ohjausosia tällasessa "Ramcharger with portals" projektissa olis hyvä käyttää?
Onko -Captain- jo ratkaissut ongelman? Orkkis vivusto ja simpukka ei oikein tuu kyseeseen kun vetotanko menee suoraan kuskin pyörään ja simpukkakin on ihan hassussa asennossa ja pitman liikkuu väärään suuntaan. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
semmone kävi mieles simpukan suhtee et jos pitmannin kääntäs taaksepäin niin silloinhan toimis ihan oikein päin? tietty vartta saattaa joutuu muokkaa tai vaihtaa.. pitäsköhä tohon suunnitella joitain apusylinterii kaveriks? tohon tulee kuitenki 38creepyt alle (paitsi leimalle ![]()
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD |
#10
|
|||
|
|||
![]()
http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/1...79#Pidp3698144
11 § Akseliston muutokset 13 § Jarrujen muutokset |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
taas akseleista | kävikökipiäää | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 03.12.2007 14:57 |
TOYON AKSELEISTA? | hoojii | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 15.05.2007 07:39 |
hj 60 akseleista =? | tonnisata | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 22.10.2006 12:19 |
42:sen akseleista.. | kenni | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 11.10.2006 20:43 |
hj:n akseleista | Jii-Jii | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 24.11.2005 16:57 |