![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Sama on nyt '98 Grandissäkin, ei kelpaa se valmistajan lappu vaan penkin alta katsotaan missä on meistettynä.
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
|||
|
|||
![]()
Voi juma! Eihän mulla jäänyt sinne takapenkin alle oikein mitään alkuperäistä, kun reilulla kädellä rälläköin kupat pois....ei auta kuin lähteä tallille ihmettelemään, että saa rauhan/romahduksen. Tuli vaan yhtäkkiä soffalla makoillessa mieleen, että minähän en ole itse tuota cherokeeta kertaakaan katsastanut, enkä siksi koskaan edes miettinyt missä se meistetty numero piileksii, mutta jotenkin nyt ajattelisin että lattiassa, tai rungossa se olla pitäisi (joo niittilaput ei kelpaa, eikä se tuulilasinumero)
|
|
|||
|
|||
![]()
Mulla on 90 mallisessa etusisälokarissa oikealla, akun lähettyvillä.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Kiitokset jälleen avusta! |
|
|||
|
|||
![]()
Mistä olette hommanneet vesiproput koneen kylkeen/kanteen? (Jätin tilaamatta kun aattelin et lähempääkin löytys.)
|
|
|||
|
|||
![]()
Moro.
Jeepin etuperän (dana 30) pinionin ulompi laakeri ilmottelee heikkouttaan. pinioni heiluu kädellä eli laakerissa väljää. Minkalainen savotta tuo perän laakerointi on?? selviääkö tuosta perus maalaisjärellä vai onko tuo jotakin raketti tekniikkaa? Tuon ulomman laakerin onnistuu vissiin vaihtamaan perää purkamatta, tiedän että on tekohenkitystä mutta siltikin kiinnostais kun ei ole oikein jahti aikaan haluttais olla ilman jeeppiä. Uskaltaako joku myöntää että on vaihtanut/yrittänänyt vaihtaa?? |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Noh... meistät itse sen runkonumeron sinne oikeaan paikkaan, kukaan ei voi tietää että se on sieltä koskaan poistunutkaan..
![]() ![]() edit: Noh, näköjään toimintatavoissakin on sitten eroa. Minulla ei ole kelpuutettu sitä pop- niitattua versiota. Ilmeisesti runkonumeroitakin on naputeltu eri paikkoihin?
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 03.02.2014 21:14 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. | 754 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2010 09:10 |
Taasen jeep xj kysymyksiä | NORT | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2009 09:09 |
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.09.2008 11:40 |
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 23.11.2005 19:59 |
Jeep Wrangler kysymyksiä | Tepa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2004 14:13 |