Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.01.2014, 20:18
Nozzz Nozzz ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.08.10
Sijainti: Siikalatva
Viestit: 107
Perusasetus

Nyt pitäisi rueta miettimään kone mitsupishin keulalle, alakaa tuo kansi lääräämään niin paljon tavaraa kentälle ettei varmaan montaa viikkoa enää kestä..

vaihto ehtoina olisi mersun om60x sarjan koneet.
tai nissanin ld28.

tuossa riipaisinkin jo pätkän rungolta koneen irti, että saa laatikon ottaa siitä ja rueta kahteleen miten se passaisi tuon ld28 perään.

onko kenelläkään valamista informaatiota kys, koneiden naittamisesta mitsun laatikkoon?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 10.02.2014, 19:25
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Ite en lähtis sitä siihen pikkulaatikkoon naittamaan, kun meinaa kesto tolla vakiopadallakin olla vähän kysymysmerkki Iso aski varmaan aikas hyvin kestäski sen.
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi
Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 27.02.2014, 19:24
Nozzz Nozzz ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.08.10
Sijainti: Siikalatva
Viestit: 107
Perusasetus

Eikös se pikku aski oo kumminkin vauhtipyörän päästä samanlainen, pystyisi koneeseen tekemään oikianlaisen sovitelevyn. l200 loota se olisi jäämässä joka tapauksessa, ilmeisesti se isoloota kun on ainakin tähän päivään mennessä kestänyt melekosta rääkkiä..

No mitsu sai tänään tuoreen leiman paperiin, eihän sekaan menny niinkuin piti alakuunsa
katastusaseman pihaan kurvasin ja polokasin jarrua niin jarruputken pätkä meni poikki taka-akselilta
no muuten tuli puhtaat paperit kun kävi päivän päälle näyttämässä että jarrut pelaa kun putken vaihtoin heti.

Saisi ruuvata renkaat takaisin alle ja pakoputken loppuosa kuikkaan ja syötöt tappiin että viihtii ajaa taas siihen asti kun porsiipi

kone pitää rueta miettimään hommaako toisen mitsun koneen keulalle (yksi tiedossa, ei vaan oo kuulunut onko se saanut irroitettua sitä ) vai rupiaako värkkäämään tuon ld28:n sinne.

kummalla puolen patrollin vaiheloota jakoloota paketissa lähtee etujortaani? siitähän passais loota suoraan jos on samalla puolen kuin mitsussa.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 02.03.2014, 15:01
Hautalintu Hautalintu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 15.01.08
Sijainti: Vanha-Ulvila, Western Finland
Viestit: 704
Perusasetus

laita TDIC palleron pata siihin ällääs.. menee kohtuu vaivalla ja alkaa välttävästi liikkumaankin.. vielä ku tosta ällästä nappaat imusarjan tuohon pajen koneeseen ja vääntelet syötöt ja ahdot mestoille niin kerkiät maitokauppaan...
__________________
GMC Suburban 6.5td -95
Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl"
Suzuki SJ413 -86

"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"

The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 02.03.2014, 17:36
Nozzz Nozzz ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.08.10
Sijainti: Siikalatva
Viestit: 107
Perusasetus

ei herätä nuo pajeron myllyt luottamusta. porsii kannen puolelta turhan tihiään ja hirveitä hintoja kannesta.

missä vermeissä on samalla puolen jakolootan etulähtö kun pajerossa?
sais lissää mietittävää. patrollissa ilimeisesti toisella puolen jos oikein hoksasin.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 02.03.2014, 21:47
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Viestit: 1.588
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nozzz Näytä viesti
ei herätä nuo pajeron myllyt luottamusta. porsii kannen puolelta turhan tihiään ja hirveitä hintoja kannesta.

missä vermeissä on samalla puolen jakolootan etulähtö kun pajerossa?
sais lissää mietittävää. patrollissa ilimeisesti toisella puolen jos oikein hoksasin.
Onko kokemuksen rintaäänellä vai esson ikkunapöydässä kuultua noiden pajeroiden koneiden osalta?
__________________
Huono tie, parempi mieli.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 08.03.2014, 14:37
Hautalintu Hautalintu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 15.01.08
Sijainti: Vanha-Ulvila, Western Finland
Viestit: 704
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja khonkonen Näytä viesti
Onko kokemuksen rintaäänellä vai esson ikkunapöydässä kuultua noiden pajeroiden koneiden osalta?
ihan suotta haukkuvat essolla henkselimiehet noita mitsun kansia.. kaiken saa paskaksi ku tarpeeksi järjettömästi toimii.. joku tuossa aikaa sitten sanoi osuvasti, "pajerossa on hyvä kone, kunhan sitä käyttää niinkuin kuorma-auton konetta.." reilusti vaan lämmitys käyttää ennenku lähtee kruisailee ja alkuun ajelee sillonkin kevyellä jalalla, reissun päätteeksi jättää suosiolla käymään vähintään tupakin polton ajaksi ja pohtii sit sammuttaako vai antaako raukan raksuttaa viä hetken...
__________________
GMC Suburban 6.5td -95
Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl"
Suzuki SJ413 -86

"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"

The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 02.03.2014, 21:59
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nozzz Näytä viesti
ei herätä nuo pajeron myllyt luottamusta. porsii kannen puolelta turhan tihiään ja hirveitä hintoja kannesta.

missä vermeissä on samalla puolen jakolootan etulähtö kun pajerossa?
sais lissää mietittävää. patrollissa ilimeisesti toisella puolen jos oikein hoksasin.
Jeepeissä on samalla puolen lähtö,ja muistaakseni nissanin pickupeissa. Jännä ettei nuo kannet porsi kun pitää huolen koneen ja ahtoilman jäähdytyksestä,sekä lämmitys että jälkikäytöstä,mutta meillä onkin varmaan ollut vehkeissä joku vika.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla.
LaMaas ry
www.lamaas.fi
www.lamaas.1g.fi
https://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 04.03.2014, 19:40
Nozzz Nozzz ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.08.10
Sijainti: Siikalatva
Viestit: 107
Perusasetus

jos khonkonen meinas nuita uudempia 2.8 pajeron myllyj' niin niist' ei tietoa.

yhteens' 3 pajeron mylly' (4d56) makaa pihalla joista yksi pellin alla. niist' jokaiseen tullut kansivika ja yhesa kampura porsinu.
pellin alla oleva vuotaa kannenvalista meleko raakasti vaa vielahan tuo pelaapi..

mutta ei jatketa sill' sen enempaa. miten nuo jeepin lootat sitten kestais voimaa
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
l200


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
vilkun käyttö Rekisteröimätön Chit-Chat 18 30.04.2010 13:23
Anustappi ja sen käyttö Laskos Bees & Honey 16 16.11.2007 11:03
Tiesuolan käyttö... samisami2 Chit-Chat 54 23.10.2007 20:41
GAZ ja vinssin käyttö ? Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 12 27.11.2005 11:35
Etulukon käyttö Nalle Tekniikka & Jutustelu 16 18.01.2005 09:15


Sivu luotu: 10:47 (GMT +2).