![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Nyt pitäisi rueta miettimään kone mitsupishin keulalle, alakaa tuo kansi lääräämään niin paljon tavaraa kentälle ettei varmaan montaa viikkoa enää kestä.. vaihto ehtoina olisi mersun om60x sarjan koneet. tai nissanin ld28. tuossa riipaisinkin jo pätkän rungolta koneen irti, että saa laatikon ottaa siitä ja rueta kahteleen miten se passaisi tuon ld28 perään. onko kenelläkään valamista informaatiota kys, koneiden naittamisesta mitsun laatikkoon?
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ite en lähtis sitä siihen pikkulaatikkoon naittamaan, kun meinaa kesto tolla vakiopadallakin olla vähän kysymysmerkki
![]()
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi! |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Eikös se pikku aski oo kumminkin vauhtipyörän päästä samanlainen, pystyisi koneeseen tekemään oikianlaisen sovitelevyn. l200 loota se olisi jäämässä joka tapauksessa, ilmeisesti se isoloota kun on ainakin tähän päivään mennessä kestänyt melekosta rääkkiä..
No mitsu sai tänään tuoreen leiman paperiin, eihän sekaan menny niinkuin piti alakuunsa ![]() katastusaseman pihaan kurvasin ja polokasin jarrua niin jarruputken pätkä meni poikki taka-akselilta ![]() no muuten tuli puhtaat paperit kun kävi päivän päälle näyttämässä että jarrut pelaa kun putken vaihtoin heti. Saisi ruuvata renkaat takaisin alle ja pakoputken loppuosa kuikkaan ja syötöt tappiin että viihtii ajaa taas siihen asti kun porsiipi ![]() ![]() kone pitää rueta miettimään hommaako toisen mitsun koneen keulalle (yksi tiedossa, ei vaan oo kuulunut onko se saanut irroitettua sitä ![]() kummalla puolen patrollin vaiheloota jakoloota paketissa lähtee etujortaani? siitähän passais loota suoraan jos on samalla puolen kuin mitsussa. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
laita TDIC palleron pata siihin ällääs.. menee kohtuu vaivalla ja alkaa välttävästi liikkumaankin.. vielä ku tosta ällästä nappaat imusarjan tuohon pajen koneeseen ja vääntelet syötöt ja ahdot mestoille niin kerkiät maitokauppaan...
![]()
__________________
GMC Suburban 6.5td -95 Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl" Suzuki SJ413 -86 "Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!" The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!! |
#5
|
|||
|
|||
![]()
ei herätä nuo pajeron myllyt luottamusta. porsii kannen puolelta turhan tihiään ja hirveitä hintoja kannesta.
missä vermeissä on samalla puolen jakolootan etulähtö kun pajerossa? sais lissää mietittävää. patrollissa ilimeisesti toisella puolen jos oikein hoksasin. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
Huono tie, parempi mieli. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
ihan suotta haukkuvat essolla henkselimiehet noita mitsun kansia.. kaiken saa paskaksi ku tarpeeksi järjettömästi toimii.. joku tuossa aikaa sitten sanoi osuvasti, "pajerossa on hyvä kone, kunhan sitä käyttää niinkuin kuorma-auton konetta.." reilusti vaan lämmitys käyttää ennenku lähtee kruisailee ja alkuun ajelee sillonkin kevyellä jalalla, reissun päätteeksi jättää suosiolla käymään vähintään tupakin polton ajaksi ja pohtii sit sammuttaako vai antaako raukan raksuttaa viä hetken...
__________________
GMC Suburban 6.5td -95 Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl" Suzuki SJ413 -86 "Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!" The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!! |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
#9
|
|||
|
|||
![]()
jos khonkonen meinas nuita uudempia 2.8 pajeron myllyj' niin niist' ei tietoa.
yhteens' 3 pajeron mylly' (4d56) makaa pihalla joista yksi pellin alla. niist' jokaiseen tullut kansivika ja yhesa kampura porsinu. pellin alla oleva vuotaa kannenvalista meleko raakasti vaa vielahan tuo pelaapi.. mutta ei jatketa sill' sen enempaa. miten nuo jeepin lootat sitten kestais voimaa |
![]() |
Luokat |
l200 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
vilkun käyttö | Rekisteröimätön | Chit-Chat | 18 | 30.04.2010 13:23 |
Anustappi ja sen käyttö | Laskos | Bees & Honey | 16 | 16.11.2007 11:03 |
Tiesuolan käyttö... | samisami2 | Chit-Chat | 54 | 23.10.2007 20:41 |
GAZ ja vinssin käyttö ? | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 27.11.2005 11:35 |
Etulukon käyttö | Nalle | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 18.01.2005 09:15 |