![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Kitkalukko luistaa
Olisko täällä halukkaita vm-90 Kingin kitkalukon kiristämistoimenpiteeseen Kaakkois Suomen suunnalta?
Korvaan toki menetetyn vapaa-ajan ![]()
__________________
- shine can never replace attitude - |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Onko NIPPAN saanu auton kulkeen suoraan?
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kertokaas joku niksit vaihteiston irroitukseen. Kinkkukaappi dsl 4wd -96.
Esim miten kepit ja johdot? |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Johdothan on liittimillä kii, ja ne saa kyllä irti, ja kuu ottaa ohuen talttameiselin kaa auki, niin ei hajoakkaan pahemmin. Vääntöjouset kannttaa löysätä säätäsistä ja ennen löysäämist mitata et mihin kohtaa kiraa takas, mikäli ajoon tulee eikä pureta. Ja tätä palkia sit alaspäin min. 10cm... Saa vaihteistoo sen verran taakse päin, että saa keulaa tipahtaan. Ja vähitellen nyhjättyä alas. Mut mikäli tykkää pulttailla, niin sitten siit jakolaatikko erilleen... Sitten tuo päävaiheteisto painaa ennään jotain 30-40kg, eli on jonkun etu-/takavetosen vaihteiston verran. Mut tässäkin tapauksessa joutuu tuota takapallkkia hiukan laskeen, että saa etuvedon osioin tuleen pois palkin takaa. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos ^
Kolmisen tuntia ku pulttaili ja kiroili ni oli kytkin pöydällä. Painelaakeri oli antautunu. Ps. Vihaan tollasia etu jousia ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
On tuollanen tullut pultattua irti melkeempä maajalassakin, ja pienen vesisateen ollessa päällä. ja jakolaation ollessa perässä... Kyl siin jokunen kirosana tuli, kun ei alustakaan pitänyt vettä ja ku vaihteistolle armoton tarve. Eihän tuo muuten niin paha rasti ois ollut, mutta joku ehti taka-akselin myydä siit ja sen takia jäänyt pihalle ja ku ei sopivaa nostokalustoo et ois sisälle saanut. Onhan nuo jouset vähän perseestä, vaikka Pajerossakin vääntöset ees. Mut siin saa vaihteiston kyllä irti ilman et tarvii noin helkkaristi kikkailla. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Plussaa kyl keppien irrotuksen helppoudesta ja siitä et laatikon pulttei avatessa mahtuu kädet ympäri laatikon.
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Usko huvikseis!
![]() Enkä ou kehanna ressata asiasta, takavedolla edelleen ei oo minkäänlaista vetelyä havaittavissa... Eikä nelivedollakaan vetele kunhan ei ajele 40km/h kovempaa xD
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Kuntoonhan se tuli. Startin kanssa ei ongelmaa. 2min ni oli kiinni. Ylä pultti ylä kautta akun vierestä parilla jatkolla ja nivelellä. Ala pultti etu akselin etu puolelta.
N.8h siinä meni. Kytkimen työsylinterin ala puolelle jäi tyhjä pultin paikka? Ei kiinnitä mitään, oisko maadoitukselle paikka. Ei siinä kyllä voinu mitää ollakkaa. Nyt ois aisin kytkin sarja ylimääräsenä. Levy on 1mm ohkaisempi kun samanlainen uusi ja painelaakeri on loppu. Asetelma ok. Joku aika sitten uusittu tuokin sarja. Oisko sitte painelaakeri jääny vanha ja nyt antautu. |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Apusimpukkaan kannattaa sorvata pronssista ne holkit niitten muovisten tilalle. Auttaa kummasti...
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#12
|
||||
|
||||
![]()
taitaa enempi olla ominaisuus kun vika tuo vetely näissä kingeissä, jaappanin mies suunnitellu just eikä melkeen tuon keskimmäisen ohjaus varren, toki eipä sinne oikeen muunlaista voisi laittaakkaan. itellä veteli silti vaikka vaihto kaikki rt-päät ja varret, simpukat.
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b |
#13
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja tässä yksilössä on vaihdettu vetoniveliä myöten kaikki nivelet. Eli siellä on uudet alapallot ja yläpallot, sekä kaikki 4 raidepäätä. Sekä tuo välitanko ja sit vielä lisäksi apusimpukkakin uusi. Kaikki nivelistön osat on japanpartsia ja 555:sta nipoin, kun sattui tuollaset tuleen kauppiaalle. |
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |