![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Eihän ketään pakoteta ajamaan pahasta paikasta jossa vehkeet hajoaa. Autonsa ja taitonsa tunteva kuljettaja jättäisi pahat portit ajamatta, ja naureskelisi muille kilpakumppaneilleen kun särkevät autonsa juurikin näissä pahoissa paikoissa.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
noh asiaa voi tetysti katsoa monelta kantilta,mun mielestä kisoihin lähdetään ajamaan ja pitämään hauskaa ja hakemaan haasteita, voi se auto seistä tallissakin niin kuin nyt tapahtuikin, ja vissiin mainitsin ajemmin että ajamme vain voitosta niin silloin ei voi jättää ratoja ajamatta, ajatuksena kumminkin että pidemmät ja kapeammat radat niin ei tarvis ihan älyttömiä paikkoja rakentaa, ajatelaanpa asia näin, joudut kävelemään ja rakentamaan pitkän radan mielessä tulevaa suoritusta varten ja jos satut ajautumaan pois itse suunitetulta ajolinjalta niin pasmat sekoaa kun rata oisi viellä suht kapea ränni niin ei ois niin helppo korjata ajolinjaa joten aikaa kuluu jo pelkään uudelleen suunniteluun, aikahan voisi vaikka ratkista aika paljon näissä kisoissa
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Nämä nykyiset suoritettavat portithan antavat mahdollisuuden hakea omalle autolle sopivaa ajolinjaa.Entisessä lippusiimoilla rajatussa "kujassa ajamisessahan" tätä mahdollisuutta ei ollut. Ja nykyäänhän on jaksoilla maksimiaika,joten kiirettä siellä saa yleensä pitää. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Tuota testi ja koulutuspäivää silmälläpitäen toivottaisiin ehdotuksia lähinnä koulutuksen sisällöstä. Ratamestareita, kilpailun johtoa, turvapäällikköä ja sihteereitä sekä tietenkin jaksotuomareita/päällikköä olisi tarkoitus kouluttaa. Mitä haluaisitte näissä tulevan erityisesti huomioiduksi? Ei mennä ryppyotsaisella kalvosulkeisella vaan vaikka siellä tapahtumapaikalla asioihin perehtyen.
Nyt ehdotuksia tulemaan ja Mikki voisi laitaa asian myös tuonne AKK:n suuntaan. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Ratatuomareista ja -apulaisista varmaankin suurin vajausLainaus:
![]() ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Ratamestarina on toiminut kilpailijat, ainakin täälläpäin. Kyllä tähän on nyt tuoretta väkeä tultava tekemään näitä kilpailuja. Jos minäkin olen jotain oppinut tekemään niin silloin ei kynnys voi olla kovin korkealla ![]() Kuitenkin Opan kanssa ajetaan koko kausi ja muitakin kilpailu(johto)hommia on itsellä jo tiedossa niin ei vaan kaikkeen pysty 100% keskittymään. Siis päätoimihenkilöitä tarvitaan!!! |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Mutta harkintaa saa käyttää....myöskin ratamestari. Harmi kun ratojen vaativuustaso tehdään nykyään luokan kahden parhaan mukaan ja loppu "rupulisakki" saa siitä kärsiä.Jos tulee nollasuorituksia,niin säännöissähän mahdollistetaan jokin asia, jota kutsutaan kait "uusinnaksi"? Sitten voidaan viedä ne nollasuorituksen tehneet protojen radalle ja katsotaan kuka sieltä selviää ehjin laittein ![]() Viimeksi muokannut Racingrabbit : 25.01.2014 23:26 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
II HARBOR CRUISERS OFF ROAD TRIAL 28.09 2013 KLO 11.00 | RJCOBRA | Tapahtumat | 156 | 14.11.2013 12:14 |
Nordic trial 2013 | Byrocrat | Tapahtumat | 117 | 13.06.2013 22:29 |
HARBOR CRUISERS OFF ROAD TRIAL 18.05 2013 KLO 11.00 RAISIO | RJCOBRA | Tapahtumat | 125 | 28.05.2013 10:56 |
OFFROAD TRIAL KAUSI 2013 SUUNNITTELUA | sirP | Tapahtumat | 126 | 17.05.2013 16:01 |
Trial kisoja Raisiossa 2013 | sirP | Tapahtumat | 35 | 26.04.2013 21:09 |