Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.01.2014, 20:07
GaryRock:n Avatar
GaryRock GaryRock ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.05.12
Sijainti: Jyväskylä, Suomi
Viestit: 623
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kekkeruusi Näytä viesti
Tarkotitko sitä vesiventtiiliä siinä tulipellissä konehuoneen puolella ?
joo. Näytti olevan auki, mutta aukes voimalla lisää.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.01.2014, 20:15
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Nyt kun kerroit vastauksen,Niin muistan että käänsin kanssa viime talvena ton hanan kädellä kokonaan auki(sisältä käännettynä jäi vajaaksi) ja rupes tulla lämpimämpää sisälle
Oishan sen voinut aikaisemminkin muistaa...Mutta hyvä että tuli kuntoon ja muistit sen vielä tännekkin kirjoitella
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.01.2014, 20:18
jousipakka:n Avatar
jousipakka jousipakka ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.01.11
Sijainti: seinäjoki
Viestit: 124
Perusasetus

jep


kävin kans väätelemäs hanaa ja aivan toisellalailla tuloo lämmintä!se vaijjeri jumittaa mulla muutenki!!
__________________
sj-410
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 19.01.2014, 21:37
Kekkeruusi:n Avatar
Kekkeruusi Kekkeruusi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.03.12
Sijainti: Nokia
Viestit: 1.396
Perusasetus

Miten checkout engine valon pitäis toimi vm92 samuraissa?

http://www.acksfaq.com/90-92_supplement/part1.pdf

Tuolta linkistä sivu 41 ja numero 31 kuvasta on toi valo.

Eli kytkin ton valon toisenpuolen tonne virtalukkoon ja toinen sit ohjainlaitteelle ja 5w lasikantalamppu väliin--> virtoja kääntämällä päälle valo ei syty.

Eikö ton pitäis kuitenki syttyä kun virrat kääntää päälle ??


Hjelp




Edittiä : Selkis, jäänyt yks johto kytkemättä

Huomenna kokeileen lähtiskö käymään


Ja sit toinen asia vielä, kun tosta sj413 ei tota nopeustietoa saa boxille niin toimisiko tämmönen :

http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikk...55cm-johdolla/

Tai sit joku vastaavanlainen systeemi.?
__________________
-MMC-
Suzuki Jimny -02
Suzuki sj 413
Ex Toyota Lj -89
Ex Suzuki sj 413i
Ex Suzuki sj 410

Viimeksi muokannut Kekkeruusi : 19.01.2014 22:11
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 23.01.2014, 15:01
Säätäjä_setä:n Avatar
Säätäjä_setä Säätäjä_setä ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 714
Perusasetus

Vastasin jo sinun YV viestiin. Kopioi sieltä oleellinen juttu tähän topikkiin.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 23.01.2014, 15:48
Kekkeruusi:n Avatar
Kekkeruusi Kekkeruusi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.03.12
Sijainti: Nokia
Viestit: 1.396
Perusasetus

Tässä säätäjä sedän lähettämä viesti :

mittarin sisällä on pelkkä kytkin. Antaa pulssin / nopeusmittarin vaijerin kierros. Suxukin mittarissa skaalaus näyttää olevan 637 kierrosta / km. Tässä linkki miten modis tehtiin Juuson Suzukiin. Suoraan käypäset osat löytyi purku Swiftin mittarista.

http://www.johannesniinikoski.com/SJ...ion/index.html

Tollasia reed kytkinputkia löytyy myös erillisinä osina jos Swiftin osia ei löydy. Reed kytkin on lasiputkessa tyhjössä oleva kytkin mikä reagoi magneettikenttään.


Aikanaan duunasin Rangen mittariin tällasen optisen anturin. Siitä tulee kaksi pulssia / kierros.

http://www.kolumbus.fi/juha.niinikoski/Rover/vss1.jpg

http://www.kolumbus.fi/juha.niinikoski/Rover/vss2.jpg


Maastoajossa koko VSS signaalista ei ole mitään hyötyä. En tarkkaan tiedä mitä Denson softa vss signaalilla tekee. Signaalin käyttö yleensä liittyy tyhjäkäynnin ylläpitoon ja ruiskutuksen katkaisuun moottorijarrutuksissa. Kaasu päästettäessä ruiskutus katkaistaan vaan jos ajoneuvon nopeus on riittävä. Joissain toteutuksissa moottorin sammumisen esto tilanteessa missä kytkin painetaan vauhdissa auki vaatii vss signaalin.

Kannattaa varmaan kokeilla ajettavuutta ensin ilman VSS anturia ja lisätä se vasta jos yllämainittu ongelma haittaa ajoa.
__________________
-MMC-
Suzuki Jimny -02
Suzuki sj 413
Ex Toyota Lj -89
Ex Suzuki sj 413i
Ex Suzuki sj 410
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 28.01.2014, 15:10
MURRE MURRE ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 01.01.09
Sijainti: uusimaa
Viestit: 26
Perusasetus

Saako 410 jarrusatuloita jostakin sopivasti tai käykö esin swiftin satulat. Tietty kaikkea voi asennella mutta jos löytyis tommoset bolt on versiot kun omat rupee olee kunnostus kelvottomat .
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 6 (0 jäsentä and 6 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 14:08 (GMT +2).