![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Perjantaina puuhasteltiin hiukan töitten jälkeen.
Pylvis jatkoi hytin purkamista ja hiomista sekä pyyhki pinnan vielä lopuksi karhun kielellä maalauskuntoon. JV73 vaihtoi synteettiset öljyt napoihin ja periin, vanhat öljyt oli puhtaat eikä metallia ollut missään Rungon alla on onneksi reilusti tilaa touhuta. Viimeksi muokannut MikkoVuorsola : 18.01.2014 21:00 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tänään aloitettiin heti aamupäivällä MAN:in kimpussa.
Pylvis puhelteli pölyt pois ja pyyhki pinnat tinnerillä. Sitten teippattiin aukot umpeen. Samaan aikaa JV73 + meikäläinen oltiin kopin kimpussa. Kopin apurungosta poistettiin kaikki ylimääräiset kokastukset. JV73:nen tykkäsi että pillit sopivat hänen käteensä parhaiten. Myös apurungon etupää sai lähteä koska se leveni kopin etupäätä kohden, tehdään kanttikoneella uudet suorat palkit tilalle. Itse olen enemmän "Plasma" miehiä. Kopissa on lämpölattia, ja vanhat kokoojakanavat oli päässeet hiukan pehmeiksi. Poistetaan! Sillä aikaa Pylvis oli jo alkanut myrkyttämään hyttiä. Pohjalle vedettiin PPG:n DP40 happomaali, niin ei ainakaan tule yllätyksia armeijavärien kanssa. Hytissä oli muuten jokin erikoinen matta lakka, hiottaessa pöly oli vaaleaa eikä vihreää kuten luulisi. Samalla vedettiin ovet ja luukut myös sisäpuolelta uuteen väriin, tulee siistimpi lopputulos eikä ainakaan ala kukkimaan mistään tiivisteiden alta. Hytti oli kyllä purettunakin todella hyväkuntoinen, ihan muutamia pieniä ruostekohtia löydettiin mutta ne sai poistettua helposti. Huomenna jatketaan kopin kimpussa. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
tsot tsot, varmistamaton kuorma..
ei vaan, pitää koittaa joku röi keikka keksiä sinnepäin niin vois kävästä jv73 sen audienssilla tätäkin vakoileen.. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
" jatkuva 8X8 ja painoakin on kuitenkin tyhjiltäänkin sen 15 tonnia"
Mikä ihme painaa tuossa noin helvetisti?
__________________
*Cuisvis hominis est errare,nullius nisi insipientis in errore perseverare.* |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Se paino oli nosturin ja lavan kanssa, kuten tietysti mitattu kulutuskin. Kuorma-autot on painavia, ne on vahvaa rautaa, esimerkiksi jokainen isompi kuorkin moottori painaa vähintään tonnin apulaitteineen jne...
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Jos vaikka tuosta ihan arviolta laskeskelisi...
Akselit pyörineen 1,5 t kappale. Moottori 1 t vaihteisto, jakis, kardaanit 1t runko 1t hytti 1 t lavarakenteet ja nosturi 3 t No tuossa jää vielä pari tonnia johonkin osiin, mutta eiköhän tuo jakaumaltaan suunnilleen noin ole? |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Viistoistatonnia, missä?
__________________
*Cuisvis hominis est errare,nullius nisi insipientis in errore perseverare.* |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Mersun iso automaattitoosa 722.3 (liian iso mulle) | murkula_ | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 02.09.2011 11:28 |
iso jeeppi | MOGGI | Linkit | 2 | 11.04.2010 00:00 |
Myydään Iso Bronco 4x4 nyt 2600e!!! | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 24.09.2009 17:19 |
M: ISO vapaavirtaussuodatin. | Powerbender | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 05.03.2007 21:11 |
Jediritareiden koulutus aloitettu | MäIte | Elämää suuremmat huijaukset | 0 | 04.07.2002 18:42 |