Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #29  
Vanha 16.01.2014, 12:03
Hencca:n Avatar
Hencca Hencca ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 24.01.05
Sijainti: Sodankylä, Finland.
Viestit: 488
Perusasetus

Pointtihan koko systeemissä on se että sais sen jakiksen pois välistä. Automaatin perävälitys hoitaa jakolaatikon välityksen virkaa niin saapi yksinkertaisemman ja kevyemmän tekniikan + moottoria taaemmaksi painojakauman tasaamiseksi. Tuolla GENOBIn kuvaamalla tavalla sais kyllä kerralla riittävät välitykset kivikkokikkailuun/jängällä hiipimiseen.

Itse olen syksystä asti metsästäny sopivaa tekniikan luovuttajaa tästä lähialueelta tuloksetta ja olen jo pikkuhiljaa kääntymässä takaisin perinteiseen voimansiirtoon.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
3K tekniikka Poor Tekniikka & Jutustelu 17 04.07.2010 10:17
M: BMW TD tekniikka. iroc O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 8 14.02.2007 22:41
Suzukin jakolaatikon etuvedon pikkulaakerin vaihto jnu Tekniikka & Jutustelu 5 17.10.2006 14:47
M/V KE-20 Tekniikka Poor O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 21.09.2006 18:41
m: Mj / Xj tekniikka Jeeper O/M/V Muut 0 21.07.2003 17:47


Sivu luotu: 10:29 (GMT +2).