Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.10.2004, 08:32
jjtp jjtp ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.02.04
Sijainti: hamina, Finland.
Viestit: 2.172
Perusasetus

mulla ei ole tarvis korille,toi mun vm1974 rautasika on kopaltaan aika hyvä ostettu 96 puolustusvoimien huutokaupasta eikä ole ollut liikenteessä sen jälkeen.
toivottavasti pikku f lukee tän jos sattuu tarvimaan jotakin osia.
jos huvittaa ja on aikaa niin takavalot ym pikku osat kannattaa ottaa talteen kopasta noita rautasikoja tai osia ei kuitenkaan hirveästi ole saannilla.

niin unohtu että suurin puute mulla on kaasarin korjaus sarja niitä ei kai tojotalta enää saa.
lähinnä kiihdytys pumpun "nahka" mäntä temppuilee,täytyis sovitella jos jostakin kaasarista vois laittaa kumi männän siihen.
myös korvaus webru on käynyt mielessä (onko kukaan vaihtanut kaasaria?)
konehan on 6syl 3.9 bensa eli f malli moottori eli sama kuin fj40

Edited by - jjtp on 15/10/2004 09:42:32

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ:n levyjarrut BJ:seen??? nuppi Tekniikka & Jutustelu 21 20.01.2008 21:16
Levyjarrut G:n takapäähän Mörkö Tekniikka & Jutustelu 9 13.01.2008 21:29
"o" levyjarrut sj 410 offiape O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 06.03.2006 21:48
303 levyjarrut?? Tekniikka & Jutustelu 4 07.03.2005 21:11
O:bj 40 ,levyjarrut HaKu O/M/V Muut 0 10.03.2004 16:29


Sivu luotu: 20:53 (GMT +2).