![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
mulla ei ole tarvis korille,toi mun vm1974 rautasika on kopaltaan aika hyvä ostettu 96 puolustusvoimien huutokaupasta eikä ole ollut liikenteessä sen jälkeen. toivottavasti pikku f lukee tän jos sattuu tarvimaan jotakin osia. jos huvittaa ja on aikaa niin takavalot ym pikku osat kannattaa ottaa talteen kopasta noita rautasikoja tai osia ei kuitenkaan hirveästi ole saannilla. niin unohtu että suurin puute mulla on kaasarin korjaus sarja niitä ei kai tojotalta enää saa. lähinnä kiihdytys pumpun "nahka" mäntä temppuilee,täytyis sovitella jos jostakin kaasarista vois laittaa kumi männän siihen. myös korvaus webru on käynyt mielessä (onko kukaan vaihtanut kaasaria?) konehan on 6syl 3.9 bensa eli f malli moottori eli sama kuin fj40 Edited by - jjtp on 15/10/2004 09:42:32
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HJ:n levyjarrut BJ:seen??? | nuppi | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 20.01.2008 21:16 |
| Levyjarrut G:n takapäähän | Mörkö | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 13.01.2008 21:29 |
| "o" levyjarrut sj 410 | offiape | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 06.03.2006 21:48 |
| 303 levyjarrut?? | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 07.03.2005 21:11 | |
| O:bj 40 ,levyjarrut | HaKu | O/M/V Muut | 0 | 10.03.2004 16:29 |