![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Juu..tais tulla pikkasen väärään paikkaan.siitä pahoittelut! Jaa meinaat että susi? Ok! Noilla lattan pätkillä ei kyllä tee mitään ,mutta tää jotenkis tuntus ajatuksella tehdyn. Vesuri on vesuri ,mutta on tossa jotain.. PS:Ylläpitäjälle,heivaa oikeeseen pilttuusen,niin pysyy asiat kuosissa!Sorry!
- JOr - Viimeksi muokannut J68M : 08.01.2014 21:17 |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on tollane, en oo paljoo käytelly mut vaikuttaa hauskalle laitteelle. Käy aika hyvin käteen
|
|
|||
|
|||
![]()
Mielestäni varustelekan sivuilla oli et hukari oli ihan jees, mutta kun muuttivat kahvaa niin päättivät et tekevät kokonaan paremman
Mut onks kukaan käpistellyt sellaista kukria ![]() Teroittaahhan se kuulemma pitää, mutta onko se rahansa väärti ![]() ![]() Vai yrittääkö jostain saada sellaisen oikean ja aidon
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
||||
|
||||
![]()
mitäs vikaa fiskarssin vesurissa on? Niitä saa vaikka prismasta ja ei maksa paljoa.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
En kyllä vesuriksi meinannutkaan vaan käyttö veitseksi. Aidostahan on aidon tarpeeseen eli juurikin kaikkeen keittiöstä auton korjaamiseen Mutta millainen se varustelekan versio on ![]() ![]() Mistäs muuten aidon erottaa nepalilaisesta matkamuistosta ![]()
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
||||
|
||||
![]()
Ei ole matkamuisto tämä minun versio vaan ihan käyttö peli.
On ttuo leukua parempi mettällä terässä pysyy hyvin ainoa miinus puoli on tuo lyhyt kahva välillä olis mukava kun vois kaksin käsin lyödä puutahalki.
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||