![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Oli synkkä ja myrskyinen yö eikusta ilta eikä nyt hirveesti myrskynnyt mutta tallissa sato.. no asiaan. Runko rullasi sateeseen odottelemaan koria niskaan. Liinat kiinni ja pari korjausta että paketti nousi tasapainoisen hyvin. Paketti kaivurilla rungon luo ja.... Kivaa että on kone käytössä mutta kaverin kanssa olisi mennyt kivemmin. ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Etupenkkien takaa koppa poikki ja flatbedi..
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
kannattasko tuohon nyt tehä uudet koneen ja laatikonkiinitykset.. aika haperoita yleensä noi alkuperäisetkumit. mä taisin 240 volvon moottorinkumit laatikkoon laittaa,ne kun oli halpoja.
|
|
|||
|
|||
![]()
Koitetaan pitää (ehkä) alkuperäisen pätkän ulkokuori. Koppa tosin poikki jo penkkien takaa... laatikon kumeiksi tulee juurikin volvon kumityynyt ( oikea puoli? eli suorat ). Biltemassa 5.99 eli budjetti kärsii. Nyt menty liki 0 linjalla.
![]() 1.umpinainen koppa 2.alkuperäisen oloinen "avolava" 3.fladbed versioista. Kaikki käynyt päässä mutta ei vaan osaa päättää. Akut ainakin siirtyy taakse ja syylari paketti (volvo70) löytyisi myös takaosastolle.. ne putkitukset vaan.. |
|
||||
|
||||
![]()
Siis saakos tommosen keskeltä pätkästyn niin vielä leimattua?
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mitäs katsuri sanoo pätkästä pitkähyttisestä lava vehkeestä? Miä oon ollu siinä uskossa et ainoastaa pitkästä sais lavurin tehä..?
|
|
||||
|
||||
![]()
Aivan niin niin, olinpas taas ajattelematon.
|
|||
|
|||
![]() En kyllä minäkään hiluxia tehdessä miettinyt että saisi pätkästä/tai se olisi sallittua mutta... Myydään puolella on tällänen pätkä patu myynnissä ( oranssi jossa vähintääkin eroottinen takalaatikko ) joka on kilvissä ja huoltoauto. Pakuksi ei tarvis kyllä yrittää mutta se ei ainakaan mua haittaa mitä siellä otteessa lukee. Eli uskoisin että aika vapaasti saisi tuon perän tehdä? |