![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() kertokaas mistä ln65 hiluksiin pidemmät jarruletkut eteen? koetin hakea mut ei selkeää vastausta löytyny...
|
|
||||
|
||||
![]()
Menin ihan jarruletkun kanssa varaosakaupan tiskille ja sanoin että tarttis saada 10cm pideemmät letkut. Myyjä kaivo jonkun kirjan esiin, hetken päästä käveli hyllyjenväliin ja tuli letkut kourassa takasin. Makso muistaakseni ihan 8e/kpl
|
|
||||
|
||||
![]()
Minä laitoin avensiksen panjo pultti liitoksella olevat letkut suoraan satuloihin kiinni on melko pitkät.
|
|||
|
|||
![]()
_Jape_
Paljonko meni korotuspalikoita ja minkä mittasia pultteja? Aattelin ite tossa kun joutilasta aikaa niin jos 50mm korottas koria. |
|
||||
|
||||
![]()
eiköhää sinne mee 12kpl jos orkkis lava, mullahaa ei lavaa enää ole ni pärjäsin kuudella. mielestäni ei oo järkeä laittaa 50mm koska ei toi 75mm tuntunu paljoo nostavan eli suoraa toi maksimi 75mm kannattaa laittaa. pulttien pituuksia en muista.
|
|
|||
|
|||
![]()
ei sulla sattus oleen mitään kuvia ennen/jälkeen niin näkis vähän mistä on kyse?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
ja offtopiccina että mun kautta saa noita ratti akselin väli spacereita. (3" korotus) ja asiaan, saaks ln110 n1gtä kolme paikkaseksi muutoskatsastettua paripenkillä? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 10 (0 jäsentä and 10 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.03.2008 20:02 |
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? | -Ville- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.02.2008 21:15 |
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? | Jari_M | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.05.2007 20:24 |
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! | A45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.04.2006 18:14 |
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.12.2004 21:34 |