![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Toivat äsken paketteja tohon pihalle, mistä ne tiesivät että on mun synttärit tänään ![]() Mut niissä olikin kamalia rasvasia raudan kappaleita: Pyörännapoja mallia HMMWV ![]() N. 12cm näyttäis napa tippuvan vetarista: Hiukan piti heti mallailla ![]() Murikkaa voi varmaan tostakin vielä nostaa ylöspäin 5-10cm. Vetarit tarttis jostain löytää, että pääsis kunnolla suunnittelemaan, alkaa vaan tämän härvelin osalta olemaan viikkorahat hetkeksi aikaa tuhlattu. Oliskohan jossain mittapiirroksia H1:sen vas etu vetarista, niitä tähän kai tulee 4kpl. Sen pituus on 24, 5" mutta hieman tarkempia mittoja ja liukuvaroja tarvittaisiin. Oivoi ![]() ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kuvia, en usko muuten ![]() ![]() ![]() ![]() Ai hummeri portaalit....mielenkiintoista. Mistäs tommosia sai osteltua? |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tollanen siivousurakkahan on positiivinen asia vaan... on siis onnistunut hankkimaan paljon tavaraa ja siivotessa voi esim. löytyä useita moottoripyöriä...!
![]() ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Eipä tuolta paljoa aarteita taida esiin kaivautua...
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Voitit
![]() Ja ei taida tosiaan tuolta paljon aarteita löytyä. Toi on kyl kotoisen näköistä ![]() ![]() Jaa.....pitäs kai itekki lähtee taas jatkaa siivoamista. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Puolisen vuotta takaperin kun netistä noita boxeja etsin niin oisko halvimmat mitä löysin ollu 600$/pala. Jos oikein muistan niin tais olla ainakin kahta laatua. Olikohan hammaspyörien leveydessä eroa ja/tai välityksessä.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Noita on juu kahta mallia, näitä vanhempia 27 rihlaisia suorilla hampailla 10300 ja 10800 lbs painoisista ja uudempia 31 rihlaisia hiljaisemmilla vinohampailla 12000lbs painoisista hummeista. Nämä vanhemmatkin "pikku"navat saa muutettua niille isommille vetareille, ja aikapaljon HC Hummer offaajat niitä upgreidaa niille. Tosin täytyy muistaa, että navoissa on 2:1 välitys, joten vetarit pääsee tasan puolet helpommalla kun suoravälitteiset. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Paljonko tuommoinen napaklunssi painaa kappale?
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#9
|
|||
|
|||
![]()
mitenkä muuten on paino pisteen laita jos laittaa eatonin ja portaalit ?? koko ajan nousee mutta väliäkö tuolla
![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]()
38kg oli mielestäni laatikoitten kyljessä
Painopiste tulee väkisinkin korkealle, mutta uskoisin että jonkun verran alemmas kuitenkin kun "normaali" korotetulla maasturilla. Alustasta tulee painava, navat 38kg/kpl, paksusta putkesta tukivarret + hardox suojaukset niille ja pohjapanssarit jne. Mutta auttaa samalla mukavasti laskemaan painopistettä, vaikka kokonaispaino nouseekin. Kokoalumiininen moottori olikin yllättävän kevyen oloinen, ja se täytyy laittaa niin alas kuin mahdollista samoin kuin jakolaatikko, tankki, akku, syyläri jne. Kattelinkin jo että moottorin öljypohjassa on valmiina sopiva kolo etuperää varten, saa nekin vähän niinkuin lomittain asenneltua. |
#11
|
||||
|
||||
![]()
No siinä!
Ovesta kun kävelee sisälle niin jos tonnepäin edes vilkasee, niin ketutus on jo valmis ![]() ![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Nyt on asiallista. Meinasinki heti sillon noista kysyä, ku ilmotit et retkukeula ja-perä tulee
![]()
__________________
HJ61 MMC |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Kuinkas tuo muun voimansiirron toteutus kun tässähän normaalisti rupeis pyörät pyöriin väärään suuntaan noilla porttaalipokseilla vai?
|
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Lainaus:
![]() Tolla järjestelyllä on helppo käyttää Lincolnin 4r70w laatikkoakin välikardaanilla, joka tosin manuaalikoneistolla muuttuu 3 pykäläiseksi, mutta eiköhän se riitä tähän käyttöön ![]() Ymmärsiköhän tosta kukaan mitään? kaikkia aivoituksia on välillä niin vaikea muuttaa ymmärrettäväksi tekstiksi? |
#15
|
||||
|
||||
![]()
PYYDÄMME YLEISÖ VIHJEITÄ:
Isoja raidetangon päitä hakusessa! Hummeriin ei rt-päitä saa tarvikkeena ja uudet maksaa kohtalaisesti, joten hakusessa noihin kartioihin sopivat traktorin, pakun, kuorkin jne nivelet. Kääntövarsi on 27mm paksu ja reikä on isommalta puolelta 20,5mm ja pienemmältä 16.6mm. Oliskohan jollain kirja jossa olis mittoja tai sattuiskohan jollain olla mauseri ja sopiva nivel jo käsissä? Joku viisas voisi laskea mikä kulma tai suhde kartiossa on kun kapenee 3,9mm 27mm matkalla. MOOG problem maker kirjan kahlasin läpi ja amerikan nivelistä lähelle menivät vain 91-03 chevy c3500 jäykkä etu akselisen 2wd:n nivelet ja Ford ja Dodge isojen kuorkkien jotkut nivelet. Eli näitäkään ei ihan joka naapurilla ole sovitettavaksi antaa. |
#16
|
||||
|
||||
![]()
Ite menisin napa kainalossa käymään Farmilaitteessa.
![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#17
|
|||
|
|||
![]()
Jos sopivia ei löydy niin laita uniballit kun ei vissiin tuu kilpiin. Tarvii kyl varmaan täyttää ja porata uudet reiät. Sitte kyl voi jo kalvaa uudet kartiot jos haluu käyttää raidepäitä.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pornostara - eikun My Little Pony | 007 | URL | 0 | 11.10.2002 11:39 |