Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veeti1
missä pyörii porukalla todelliset kulutukset ihan vain vertailun vuoksi.
tuo meitsin 18l/100 on ajettu 20km päivässä ja ihan sukkasillaan 4wd päällä.
loota heittää lukon päälle vasta 90km vauhissa joten talvi kelissä yleensä myllyn kierrokset on kovat.
kesällä vois takaveto päällä vähän pudota.
mutta mitäpä tuosta ku mittarista saa lisää.
|
No nyt on jo vähän päässy mittailee tällästä pääkaupunkiseudun työmatka ajoa takavetopäällä 16L
Pelkkään matka ajoon pääsi just -+90 vauhdilla turbiini suurimman osan lukossa 12,3 käsin laskettuun.
Mutta noi kylmäkäynnistykset tappaa ton kulutuksen iha totaallisesti

Sullakin on "isot" pyörät ja korotus ottaa jonkunverran.
Ja jonkun näkönen ohjelma sul on sisällä? millä tunerilla se on laitettu vai joku paine boxi?
cr koneilla ei vaan tahdo päästä samaan mitä p-pumpullisilla ja onhan niis vähän painoeroakin

Itekki aattelin väsätä ton mystery switch:in mut suosittelevat vetolevyn ja sisäänmeno akselin vaihtamista kun ei tunnu vakionakaan kestävän. Järkevästi käytettynä saattas ehkä kestääkki, mut jos kesäks saatas efi sisään ni vois ohjelmoida lukon vähä alemmas.

Ainiin rockautosta pitäs tulla viikonlopuks puuhaa, pääsee tuon etuakselin remppaa JES!