![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
![]()
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ei kannata edes välittää, se on ihan normaalia tuon ikäluokan dieselille että höyryää pikkuisen kylmänä.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#3
|
|||
|
|||
![]()
noniin.. nyt on kokeiltu antaa erillisestä astiasta löpöä ja savun käry ehkä vähä hellitti (voi olla toiveajattelua?), mutta ei silti toimi niinkuin pitäis! kalisee melko paljon toyotan moottoriksi, eli kuulostaa että olis ajotus aikasella, mutta vaikka kääntää pumppua myöhäsemmälle ei vaikuta oikeen mitenkään!?
tyhjää käy hienosti! mutta liikkeelle lähdettäessä joutuu kierroksilla "kisutteleen" liikkeelle, eli niinkun väännot kateissa voiko se tehdä tommosta jos on suutin/ suuttimet jotenkin jumissa? ja millä sen voi todeta, muutakuin suuttimet irti, putsaus ja takasin paikalleen?? Viimeksi muokannut jalmar : 15.01.2014 14:58 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tai sitten käännät pumppua 180astetta jos ei vaikutusta niin käännät toisee suuntaa. Pumppu vialta kuulostaa. Omassa kc oli vikana että linjat meni jäähän ja rupesi käymään ontosti kunnea hyyty.
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tarkastappa vielä kertaalleen suutinputkien järjestys, oireet sopii ihan yks yhteen.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
oletko tarkistanut suuttimien avautumispaineet ja sruitannut paperille kuvan
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
suuttimet on samat kuin aikasemmin ja silloin ne kyllä toimi!
sanokaas missä järjestyksessä ne suutinputket kuuluu olla niin voin varmistaa senkin... |
#8
|
||||
|
||||
![]()
mulla teki samaa kun DIESEL korjaamossa oli laitettu suutin putket väärään järjestukseen ajoitus oli 90 astetta pielessä..
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Ei oo nyt 2L2 mutta 2L kuitenkin, ja sen jakohihnasta ja pumpun asennosta olisi kysymys.
Merkit sinänsä selvät, sekä hihnapyörän että vastapuolen, ei siinä mitään. Mutta joku on piirtänyt hämäävän tussimerkin viereisen hampaan kohdalle. Virallisen merkin kohdalla pumppu ei meinaa millään pysyä vaan meinaa muljahtaa kokoajan jompaankumpaan suuntaan hihnaa asentaessa, mutta tussimerkin hammas pysyy ihan nätisti paikallaan. Laitoin tuon nyt kuitenkin sen virallisen merkin mukaan ajatellen että kai siellä on syytä olla ruiskutustahti jossain lähellä kun mäntäkin on ylhäällä, kai tämä meni oikein? Jos laittaa sen tussimerkin mukaan niin sitten pumpun pyörä menee yhden hampaan aikaisella kokoajan. Luultavastihan se on vaan edellisen jakohihnanvaihtajan jäljiltä, se kun oli sellainen tussimerkkimies noissa hommissa :-E
__________________
Paskaa tavaraa, huonoa palvelua ja kuitintonta varaosakauppaa tarjoaa rannikkogroup.fi (perustelut: http://tinyurl.com/gmyvk6f) wonk.sytes.net/76s/ |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mikä mättää mailissa | -MAKE- | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 12 | 03.10.2008 14:09 |
Mikä mättää Patrollin etuperässä? | SKO | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 28.06.2006 09:07 |
Mikä tässä sivustossa mättää ? | JariM | Chit-Chat | 13 | 18.11.2004 14:44 |
2.4 td toyota joku "mättää" paineen nostossa | jjtp | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 04.08.2004 13:58 |