Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja GrapL
Mites muute tollane lockright lukko pelittää näis? Youtubesta katellu videoista et näyttäis melko pätevältä kapistukselta. Heräs vaan kysymyksiä kestävyydestä ja siitä et mikä seuraus tän asentamisella ois. Lähinnä mistä tulee sitten se "heikkolenkki" tapahtuma ketjuun voiman välityksessä moottorista renkaalle?
helvetti ku ei osaa päättää oikee missä järjestyksessä tätä mun suikkaa rakentas.. vinssi, lukot vai renkaat? 235/75 allterrainit on jo, mut kokemuksien perusteella ne ei kyl pehemees maastossa oo minkää väärtit.  Korotustaki oon miettiny, puslien vaihdon yhteydessä aattelin lehtijousien riiput vaihtaa pikkuse pitempii.. mut minkä pitusii? Panssarit teen ite ku kerkeen. Palakkipuskurit myös (edessä valamis jo).
sj 413 vm. 87 kyseessä, highrooffi.
JA PÄIVITTÄINEN AJONEUVONI TALVEN AJAN!
|
lockright päivittäisessä ajossa on toiminu hienosti niin maantiellä kuin maastossakin. Kestävyden kanssa ei vielä ollu ongelmia, mutta en poljekkaan sitä ku mielipuoli. Joillakin on kestäny koko vakio voimansiirto hyvin ja jotkut saa varrettoman lekankin hajalle.
Renkaista on hyvä lähteä liikkeelle ja sen jälkeen tuleekin jo välitykset ajankohtasiksi.
Vinssi on pelastanu monesta paikasta mihin lukon avulla pääsin
Korotuksen voi hoitaa vasaralla takomalla vanhat enemmän mutkalle tai lisää/vaihtaa motonetin peräkärrypakoista lehtiä alkuperäseen pakkaan.
Oman suikan järjestys oli:
-renkaat
-vinssi, palkkihelmat ja puskurit
-pieni vakiojousien elvytys
-välitykset
-lukko
-panssarit on vielä tekeillä
Välitykset olis saanu olla heti renkaiden jälkeen, mutta tarttin vinssiä muuhun käyttöön, niin se meni edelle.