![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Aikoinaan entisen työpaikan pomo se vasta rohkea mies oli, kun myi mannelle hevoskärryyn pyöränlaakerit velaksi ja lainas vielä työkalujakin, no älkäähän mitää ku seuraavalla viikolla manne tuli maksaa laakerin ja palauttaa työkalut
|
|
|
||||
|
||||
|
Ajoin ooppelilla niin kovaa kotiin nopeusrajoituksia noudattaen että opelin synnyttymän imun myötä pari perässä tullutta sai ylinopeus sakot.
Minua ei poliisit saaneet kiinni
|
|
|
|||
|
|||
minua löi naapuri turpaan jouluna,siltä levis puolinurkkiä,mulle ei mitään vaurioita,jumalauta mä oon teräsmies.
|
|
|
||||
|
||||
|
Kierroksella 65 sain Lotossa 8 oikein. Rahat meniki säästöön, ku muija sano ettei halua shoppailla.
|
||||
|
||||
|
Mää raitistun ens vuonna lopullisesti.
|
||||
|
||||
|
360tkm ajettu B Vectra meni tänään laakista läpi leimalta kehujen kera
|
||||
|
||||
|
Kerran vuosi pari sitten ajoin koko päivän kestävän safarin läpi ilman että mitään hajos XJ Jeepin voimansiirrosta vaikka 35" maastorenkaat alla + lukot akseleissa
|
|
|
||||
|
||||
|
Hirttämällä vai ampumalla
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostettu nyt on varallekkin... | metsienmies | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 25.09.2011 17:45 |
| nyt tulee | Teppo2 | Chit-Chat | 1 | 01.07.2008 02:16 |
| Nyt on jännäkakat | Karhu67 | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 06.05.2006 17:21 |
| Nyt idlataan | mikk0 | This And That | 2 | 26.06.2005 21:31 |
| nyt on rekisteröity | mehtämörö | Chit-Chat | 1 | 07.06.2005 19:06 |