Ite en ole sekaantunut muihin käsityökaluihin kun bacho. Periaate köyhällä ei oo varaa paskaan pätee itselläkin. Isällä edelleen käytössä vanhoja bacholaisia 80-90 luvulta. Itsellä uudempaa tuotantoa, räikkäsarjat, tunkit, ruuvvarit ja kaikki pihdit lukuunottamatta papukaijoja mitkä on knipexiltä. Mitään en ole kotona rikkonut muutakuin tyhmyyttäni väärin käyttämällä, yhdestä kärkipihdistä meni toinen leuka poikki kun pyöritin mr2 jarrusatulan mäntää viilapenkissä sisälle, yksi talttaruuvvari vääntämällä poikki ja yhden t vääntimen katkaisin metrin putkella. Kaikki olen saanut takuusta uudet, takuuhan noissa käytännössä ikuinen. 2 bachon papukaijapihdit olen ostanu rompetorilta rikkinäisenä ja vieny takuuseen saaden uudet tilalle, ei vaadi kuitteja.
Töissä kasaan dumppereita joka päivä bachon työkaluilla, akkumopolla käytän kokoaika normihylsyjä ja ne kestää kestää ja kestää, yhtään en oo halkassut, ir:n titaanipyssyllä ammun harvakseltaan noita bachon hylsyjä ja kestää. Töissä on samalla lailla yhdet kärkipihdit mennyt poikki leuvan tyvestä kun on väännetty sivuttain mihin ei ole tarkoitettu. Räikät kestää kun ei kokoaika väännä metrin jatkoilla, järkeä käyttämällä ainakin itsellä kaikki pelannut.
Paikallisessa tuo iso n190 osainen räikkäsarja mikä sisältää lenkit, piippuavaimet, pikkuräikän tarpeineen, isonräikän tarpeineen 189€ normaalisti ja kuukausi takaperin näytti olevan 149€ en paljon biltemalaisia tai mitään amproota ostaisi.
Sähkötyökaluissa makitat, kestää väärinkäyttöä uskomattoman hyvin ja pitkään, normaalia varmasti todella pitkään.
Ja mitä noihin kamasan räikän nopeisiin hajoamisiin tulee niin ne tarvii itse voidella alkuun, ne tulee tehtaalta kuivana.
|