![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() kyllä se voi ihan samankin olla. Kerran käyny tuol partioaitas ja toiste ei tartte mennä. Hinnat sen verta kohillaan.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
En pitäis mäkään mahdottomana että olis sama. Näköjään vaan tän päivää puoleen hintaan toi halvempi. Ottaisin riskin.
|
|
|||
|
|||
![]()
Onhan noissa ilmaa hinnoissa ihan huolella.
Pukinkontiin ostin juniorille partiokamojen erikoisliikkeestä merkkirinkan niin tutun myyjän avustuksella lähti 70% hinnasta pois... |
|
||||
|
||||
![]()
Ostin aikoinaan laakerikeskuksesta CAT talvitakin ja oli melkoisen hintainen...
Kotona huomasin lapussa lukevan made in KOREA! Tuli vähän sellainen pyllyyn lykätty olo mutta luonto ei antanut periksi mennä inisemään kauppaan kun en itse huomannut pikkupränttiä ![]() Laadusta ei voi sanoa mitään kun se on roikkunut varaston henkarissa jo vuosia. Vai olikohan se sitten aito ja oikea KISI takki, ymmärsin vain logot väärin ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ton ensimmäisen (halvemman) firman sivusto vie ainakin Moldovaan, etten sit tiiä että kannattaako sinne kehitysapua näin henk. koht. työnnellä.
Oli sen verran kötösen oloinen toi domaini jo että pakkohan se oli tsekata. |
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() Yleisellä tasolla:
Kummastakaan topiikin aloittajan liikkeestä ei ole kokemusta, eikä k.o tuotteesta.
MUTTA; nuo "piraatti" tms. tuotteet voi olla aivan mitä vaan. Itse olen tilannut tuolta maailmalta ("halpismaisista") vähän sitä ja tätä, mutta jos yrittää ostaa halvinta, niin silloin on vielä ostettava hyvä..., siis jos haluaa hyvän ja halvan. MUTTA Jos tietää/onnistuu arvaamaan, niin edullisesti voi ostaa myös laatua, ainakin hinta-laatu-suhteessa. Noissa "rättiostoksista" itse olisin varovainen seuraavalla tavalla; jotkin "halpikset" voi olla käsitelty semmoisilla aineilla/kemikaaleilla, että herkkähipiäinen suomalainen voi alkaa punottaa/kutiamaan, taikka sitten notskista lentävä kipinä saa aikaan ikuiset palovammat. (yhden "itsetilatun extrime-" makuupussin olen nähnyt, mikä paloi soihtuna!, onneksi oli niin surkea, että piti lämmittää rakovalkealla...?) Ja sitten se, että on ns. kivijalkakauppa, jota sitoo suomen kuluttajasuoja, on aika iso Arvo, sen lisäksi, että voit käydä sovittamassa. |
|
||||
|
||||
![]()
Taitaa olla helpoin ostaa mitä halvimmalla saa...
Joulupukin tuomat tunnetun brändin kotimaassa valmistetut collegebyysat näkyy olevan saumasta 5cm ratki. Olihan nää jo useamman tunnin jalassa...?
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Piraatti Arctic Truck (LC j120) | Harde | Maasturiprojektit | 47 | 13.12.2013 06:42 |
HJ Piraatti snorkkeli!!! | Glutton | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 13.01.2013 20:15 |
Myyty Aito kiuvas | mobil2 | O/M/V Muut | 6 | 02.08.2009 19:59 |
aito neliveto paku? | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 20.01.2008 18:18 | |
melkein kuin aito | bono | Jokes | 1 | 27.10.2004 10:56 |