![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Tuossa juttua jos näkyy kun volvo forumilta kyselin http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php...5049#msg585049
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Näkyyhän tuo... Eivät vissiin katumiehet hoksaa, että akseleiden välitys helpottaa laatikkoa roimasti, vrt. suoraan vetoakseli vaihteistosta.... Vaikuttaa varmasti ja paljon laatikon kestävyyteen. Toisin sanoen vääntörasitus vaihteistoon pienenee... |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä pojat puhuu myös asiaa meinaan on tuo vinokone täysin eri planeetalta kuin t5,
Tosin nyt laitetaan ilmeisesti mootoria vähän toisin päin kun normaalisti jos oikein ymmärsin, Ja kun vaihtoehdot on vähissä niin ainoa vaihtoehtohan on VOLVO, kävi vaan mielessä tuo painojakauma että tulee aika keula painonen jos mootori on poikittain vai milleen olet suunnitellu rakentavasi kikottimen. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Omakätisesti ajanut ko. autolla (manuaali) n. 80tkm ja tykkäsin juuri tuosta "herkullisesta" väännöstä kun antoi lapikasta (siis ei shandaalia!!!). seuraavaksi oli 200hp ja 1.9 neloskone T4 versiona, josta oli kutitettu 220hp ja kyytikin oli sen mukaista. Sillä köröteltiin 200tkm... Paras tapaus oli kun otettiin 1.5bar ahdoilla 247hp ja silloin 3vuotias poika huusi takapenkiltä kun painoi lapun lattiaan 3:lla 80km/h nopeudesta, jotta pissat tulee housuun... ![]() ![]() ![]() Vauhtia rekan ohitamisen jälkeen oli n ~160km/h... Ja kyseessä oli tuo T4 "mopo"... Tumpillahan on tuo VAG 1.8T ja 06 automaagi, joka on ammattiliikenteessä silkkaa epätoivoa. Vaikka kuinka huolsi, niin oli max 200tkm ja malmit uusiksi... Mutta kuten jo sanottu, MIELENKIINNOLLA katotaan mitä tulee!!! P.S. Ja volvolaisen välityshän on vaatimaton 5.99 tjsp...
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#5
|
||||
|
||||
![]()
tumppi tilas siihen kytkettävän lukon, siitä en ole varma saiko sitä koskaan kotia asti
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Vanha Suzuki pääsi viimeisen kerran talliin ja lähti akselit yms. pientä osaa irti.
Kun Suzuki oli purettu aloimme hieman asemoimaan moottorin ja etuakselin keskinäistä sijaintia. Aikalailla moottori tulee kuskien väliin, mutta ei kai se mitään haittaa... Etuakselin keskeltä kampiakselin päähän on noin 40cm, Tämä sijainti sillä oletuksella että akselivälistä tulisi noin 240-250cm. Voi olla, että kolmiotuenta haudataan nyt, kun näyttää, että nelilinkeille on hyvin tilaa edessäkin. Moottorin korkeus akseliin nähden ajokorkeudessa ja jousituksen pohjatessa. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Vielä hieman suunnittelua tälle iltaa...
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Käyttötunnit on kuitenkin aika vähäiset ja ammatihenkilö oikeilla laitteilla saa varmasti kunnon "lukon" sinne tehtyä. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kauden ensimmäinen TRIAL-kilpailu 30.1.2010 | JiiPee | Chit-Chat | 1 | 19.01.2010 17:30 |
kauden 2010 trial | sos | Tapahtumat | 11 | 19.01.2010 17:12 |
PM Trial Norjassa 2007 | Saija | Tapahtumat | 1 | 15.02.2007 17:25 |
kauden -06 trial tuloksista | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 26.10.2006 10:07 | |
Off Road trial PM ruotsissa | -B- | Tapahtumat | 2 | 04.05.2005 08:27 |