![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Pitäähän sitä humppalaitteet heti asentaa. Tallista on myös kuulunut omituista höpinää. Toyota mies kinastelee datsunia rakentavan kanssa. Sitten huomasin juttelevan itselleni. taas tekee mieli lavamallia pystyputkella... eli aika näyttää. Saisi syylarin, akut, tankin suoraan lavalle.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Ääni avolavalle.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Täytyy sanoa että on nopeeta toimintaa
, avolavalle ääni täältäkin!
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Nyt taisi sitten se kuuluisa mopo paeta hallinnasta tämän projektin kanssa. Ruosteiset pultit pisti sen verran hanttiin että pakkohan niitä oli vaan availla ja poikkoa ja availla ja... Lopputulos selvisi itsellekkin vasta kun kaivurin hyttiin kömmin että saa nostettua loputkin romut rungolta.
Juu tiedän että tätä hakiessa sanoin " tää pysyy koko ajan ajettavana ".. Täytyy vissiin pistää kakkos vaihde silmään että saa takasin ajettavaksi. Joulu aiheinen kuva. Tallista ei löydy punasta mattoa mutta valkonen kylläkin. Paineilma vehkeitä ( lähinnä pulttimopoa ) on myös ikävä. Koppa sai pienen huuhtelun samalla. Siinä ruoto. Hiukan kivempi tehdä mädät pois. Ristimitta heitti 2mm ja pituus myös pätkäsyn jäljiltä. Tuuppasin ruodon sisään ja putsasin etuakselin irti. Samalla hioin ja putsasin rungon etuosaa hiukan ja sipasin ajattomat värit niskaan. Tiedossa olisi toyotalainen mekaanin virveli minkä voisi keulaan istuttaa. Minkälaisia kardaani toteutuksia on käytetty? Soa.n jos kerkeisi tekemään etupäähän vielä tämän vuoden puolella. Ohjaus hiukan mietityttää sanoin akselin "kulma" sekä apparin puolen toteutus. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
U-pulteilla kannattaa tehdä myös tuo hantin puoli, laakistaan melkein kaikki yritykset kopioida alkuperäistä kiinnitystapaa on päättynyt akselin irtoamiseen...
isoatulla patukalla on aina tuo kääntyvyys vähän ongelmallinen... apusimpukan pudotus, s-mallinen tuo vetotanko, yms onhan niitä vaihtoehtoja. Itsellä ollut monenäköistä viritystä mutta en kyllä osaa sanoa mikä olis paras ratkaisu
__________________
"Pitkän päälle Datsun" (epäiltiin kondomi mainokseksi) |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Meinasin tiputtaa simpukan näin alkuunsa.Mikä ohjauksessa oikein mättää? ei käänny tarpeeksi? Mahtuuko nuo u-pultit siis hantinpuolelle ihan "normaalisti" ? Meinasin huomenna väkertää juurikin kopioidun version alkuperäisestä mutta empäs tee sitten.
Eli 2 U-pulttia tarttis!!
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Joskus oon teettänyt ja joskus käyttänyt taka u-pulttia toisella puolella, siis siinä mikä menee sen valetun murikan kuoran päälle, mutta siinäkin joutuu hieman laikkakonetta käyttämään ja laikkaamaan sitä kohtaa mihin se murikan pohjaalyöntikumi osuu.
Juurikin tuota ongelmaa ettei käänny tarpeeksi ja ottaa se vetotanko lehtijouseen kiinni.
__________________
"Pitkän päälle Datsun" (epäiltiin kondomi mainokseksi) |
|
#8
|
|||
|
|||
|
|