![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Jees.. Taas jotain koitettu tehä. Suuri kiitos Limingan Markus-Garagelle, napaa sorvailtiin tuossa viikolla ja se näyttäs nyt tommoselta: Levynä LJ:n levy eli tämä kuva on takaboksista.. Suunnitelmat satuloista muuttunu nimettäin taas. Eteen olis menossa HJ levyt ja satuloita täytyy nyt alkaa sovitteleen. Noh jotta rosessia saa jotenki eteen niin piti jotaki tehä.... Muuten meni nosto hyvin. Ainoastaan takaikkuna män rikki lahon kehyksen takia. Nyt onkin sitten hyvä syy tehdä polykarbonaatista uus takalasi... Runko vaikutti oikeen hyvältä. Yhden korinkannakon kohdalta löyty mätölahoa vähän. Ja mitenkäs muutenkaan kun rungosta kaikki irti ja kaikki hiekkakylvylle. Syy tälle korin nostolle oli nyt sitten se mitä Anssi lupas tuossa männäviikolla! ![]() ![]()
Viimeksi muokannut kallo : 23.12.2013 02:52 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Jahaa, taas tuli ilta hallilla vietettyä.
Kaikille tiedoksi jokka vastaavaa projektia suunnittelee, että vanhan rangen satulaa tuonne ei saa mahtumaan. Olin katsastusmiehenä ja kuljin rungon ruuvimeisselin ja sorkkaraudan kanssa läpi ![]() Purkiin rungosta kaikki hilpeet pois valmiiksi hiekkatuusailua varten. Voipi olla että tuo takakolmion runkokiinnikepalkki menee kokonaan uusiksi sillä se ei näyttäny niin hyvältä kun se olis voinut näyttää. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Nonniin, päivitelläänpäs vähän tännekkin.
Työtunteja maastoautojen eteen on välipäivinä tullut käytettyä hurrrjasti! ![]() Rangen osalta on edenny silleen, että runko on hiekkapuhallettu, hitsattu ja maalattu. Runkoa pistin surutta uusiksi, kun vähänkin näytti heikolta jokin kohta. Lisäksi alustan osat on hiekkapuhallettu ja oottelee että sekotan seuraavan satsin epoksia. Kohta pääsee mallaileen akseleita alle ![]() Huomiona tuli, että rangen nelimäntäset luultavasti passais, jos spindle ois käännetty toisinpäin (!) Auton värimaailma ois nyt sitten tarkotus rakentaa niin, että runko ja alustan osat RAL6018 tai valkoinen ja kori sitten mustaksi ![]() Niin ja loppu aika onkin sitten tehty Ewergladen patrollia ![]() Suuri kiitos Ewergladelle hiekkapuhalluspaikasta! ![]() Kaikki vanhat korjaukset ja paikat korvattiin uudella, tuokin palkin pätkä meni lopulta kokonaan uusiksi Valovirta-kempistä loppu virrat kesken kun vinssipetiä hitsuuttelin uusiksi niin otettiin hyllystä vanha ja järeä esabbi tulille. Huomaatteko mitä rungosta puuttuu? ![]() ![]() Viimeksi muokannut kallo : 02.01.2014 04:28 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Aika jännä kyllä tosiaan huomata, että tuo Anssi80:n runko on juuri tuolta ominaisuudeltaan samassa jamassa ollut, kuin tämäkin. Mistähän mahtaa johtua??
![]() Mites se ruoste tuonne kertyy? (http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=52953) Viimeksi muokannut kallo : 02.01.2014 04:21 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
kah, yks korinkorvake puuttuu.
![]()
__________________
JOLMA Jokilaakson Maastoautoilijat |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Nätisti ne kertyy, nuo ruosteet samoihin paikkoihin. Mistähän lie tuommonen plasmaki
![]()
__________________
Työt haittaa liiaksi asti harrastuksia... |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Nuilla KJ-95:n vanteilla saapi mahtumaan meleko isotki satulat, joka tapauksessa tulee olemaan eri leimarenkaat mitä normikäytössä. Menis varmaan ne rangen omatki satulat nuilla vantella, paneppa korvantaa. Ne ei tosin ole 35" kumeilla mutta onhan sulla otteessa vaihtoehtoja.
__________________
Työt haittaa liiaksi asti harrastuksia... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään range | minivisku | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 25.09.2013 16:19 |
Myyty range | porro1 | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 06.11.2011 20:22 |
Myyty Range | 291076 | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 31.12.2009 17:38 |
M Range | O/M/V Muut | 0 | 07.12.2003 07:12 | |
M: Range | O/M/V Muut | 0 | 01.07.2003 19:41 |