Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.12.2013, 18:36
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

P0 101


Minkäskokoisilla suuttimilla/kaasunpaineella palstan kaasu-ukkelit ajelee?

Mulla taas viime kesästä lähtien enenevässä määrin sytytelly moottorin vikavaloo ja P0 101 -koodi löytyy sieltä. Ei viittis joka päivä kahta kertaa sitä nollailla, joten mikäköhän mättää? Ilmamassamittarillehan tuo kohdistuu, mutta se ei ole vialla kun kerran bensalla ajellessa ei koodia edes pyydä. Eli vaihtoehto b, ilmavuoto eli tässä tapauksessa liikaa kaasua suhteessa siihen mitä MAF päästää lävitsensä. Tätä herjas jo alkuunkin toissa keväänä ennen kuin sain laitteet säätöön, korjaantui silloin isommilla suuttimilla. Vuoden siis pelas moitteetta 2.6 mm suuttimilla ja 1.8 bar kaasunpaineella (tyhjäkäynnillä).

Nyt kokeillu nostaa painetta/lyhentää aukioloaikaa ja laskea painetta/pidentää aukioloaikaa ja rukannu karttaa muuten vaan, ei vaan kelpaa vaikka muuten toimii nätisti ja vedot on ihan kohdallaan myös. Pitäiskö vielä vaihtaa pykälää isommat suuttimet että sais aukioloajan eli "ruiskutusajan" mahollisimman pieneksi?

Tän mukaan 2.2 mm suuttimetkin riittäis tollaseen 239 heposeen kutoskoneeseen, on tosin joku Autogas Italian taulukko eikä Lovaton mikä mulla:


Täältä korjausmanuskan kertomaa ko. koodista: http://www.purefjcruiser.com/docs/20...em/0050019.pdf
Ja tässä dataa perjantaiselta valonsyttymishetkeltä (Lahden motarilla tasakaasulla), osaako joku nörtti tulkata mikä on poskellaan vai onko mikään? Omaan silmään ei osu.


Viimeksi muokannut -MaTTi- : 21.12.2013 18:49
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.12.2013, 20:06
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Pitäiskö vielä vaihtaa pykälää isommat suuttimet että sais aukioloajan eli "ruiskutusajan" mahollisimman pieneksi?
Itse itselleni vastaten: ei pitäis, ainakaan tän Versuksen kaavan mukaan:

Tulokseksi tulee 2.59 mm eli just eikä melkein kohdallaan.

Edit: Jatkan yksinpuhelua.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
osaako joku nörtti tulkata mikä on poskellaan vai onko mikään? Omaan silmään ei osu.
Sen verran osui silmään tarkemmin tutkaillessa että Long FT:t eli long-term fuel trimmit näyttää olevan 15,6 ja 18,7. Oletan että pitäis muutaman prosentin sisällä pysyä, eli kävis laihalla jos ECU ei korjais. Toisilla kuuluu olleen ongelmaa jo pelkästään CAI:n (Cold Air Intake) asennuksen jälkeen, MAF näyttää väärin oletusarvoihin verrattuna ja antaa ko. vikakoodin. Mulla myös tollanen pömpeli, oliskohan filtteri kuivunut liikaa ja virtaa liian hyvin...? Sain nimittäin tässä illalla kokeillessa/säätäessä pending-tilaan tuon koodin pelkästään bensallakin ajaen. Kaasulla ajo sitten vaan laukaisee tilanteen paljon helpommin. On tää vaikeeta. Taidan pestä ja öljytä (sopivasti) filsun ja katotaan sen jälkeen uudestaan.
Niin, ja tuon MAF:fin putsasin jo kesällä (näytti moitteettomalta ennenkin) ja PCV-letkun eli kampikammion tuuletusletkun liitokset ja ite venttiilin putsailin myös, hyvältä näytti ennestäänkin.

Viimeksi muokannut -MaTTi- : 21.12.2013 23:18
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 22.12.2013, 08:50
Mojoman:n Avatar
Mojoman Mojoman ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.03.07
Sijainti: Nänsesteri, Bermuda.
Viestit: 494
Perusasetus

Tämä on mielenkiintoinen, kun itselläkin tuon kaasutus mielessä. Mutta touhua sinä ensin palikat järjestykseen, niin osaan sitten tulla perässä.
__________________
Pitäähän ratsuhousujen henkseleissä sen verran löysää olla, että manne kyykkyn pääsee.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 22.12.2013, 10:46
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mojoman Näytä viesti
Tämä on mielenkiintoinen, kun itselläkin tuon kaasutus mielessä. Mutta touhua sinä ensin palikat järjestykseen, niin osaan sitten tulla perässä.
Onhan täällä jo 3 muutakin FJ:tä kaasutettu. Terragas tehny 2 niistä, pitäis joskus pyörähtää siellä gurujen opissa, itse oppimalla kun ei noista säädöistä kuitenkaan kaikkea saa irti.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 22.12.2013, 14:36
Mojoman:n Avatar
Mojoman Mojoman ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.03.07
Sijainti: Nänsesteri, Bermuda.
Viestit: 494
Perusasetus

Millaisessa hinnassa menee noin suurinpiirtein Terralla?
Ja joko komposiitti säiliöitä on joku keksinyt puristella muuhunkin muotoon kuin perus pulloksi? Onko kellään tästä mitään tietoa? Liekkö ylipäätään mahdollista?
__________________
Pitäähän ratsuhousujen henkseleissä sen verran löysää olla, että manne kyykkyn pääsee.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 22.12.2013, 17:45
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.565
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Minkäskokoisilla suuttimilla/kaasunpaineella palstan kaasu-ukkelit ajelee?
Meikäläinen palasi 2,5mm suuttimista takas 2,0mm suosituskokoon kun keväällä puuhailin ton koneen kanssa. Paine ollut jo pitkään 1,8bar.
Nyt olis ehkä kokeiltava vielä 2,2mm suuttimia kun konerempassa saattoi "puut(t)uvat heposet tulla takaisin hieman alkuperäistä käyremmän kampuran mukana.

En ole joutanut pohtimaan noita ollenkaan, ajanut vaan menemään kun toimii ihan ok näinkin.
Pitäis mennä juipin kanssa ajelemaan läppäri mukaan, yksin ajellessa se ajonaikainen säätö on vähän hankalaa...

Jostain syystä tuohon on ilmaantunut semmoinen ihmeellisyys että kulkuhalut muuttuu aina välillä. Mulla kun ei ole mitään reaaliaikaista kampetta mukana niin ei oo päässyt kiinni mikä siellä muuttuu. Välillä kiihtyy tosi laiskasti, sitten saattaa mennä normisti ja joku päivä kulkee kuin bensalla ajais. (eli vastaa terävämmin ja kiihtyy vähän paremmin)
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 24.01.2014, 16:11
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.565
Perusasetus

Pitikin tähän avautua kun jännityksellä odottamani katsatuksen päästömittaus tuotti iloisen yllärin. Vuosi sitten kummasteltu kohonnut HC-arvo oli sitten mitä todennäköisemmin kulahtaneen nokka-akselin syytä.
Silloin HC:t olivat koholla molemmilla polttoaineilla ja kaasulla homma korostui kun kaasu reagoi voimallisemmin koneen vikoihin.

Nyt tuore leima ja HC:t olivat ihanteelliset. Lukuja en ruvennut painamaan mieleeni mutta vuosi sitten mentiin jo lähelle hyväksyttävän ylärajaa. Ukko mittas päästöt ja ne olivat ok joten en ruvennut enempää kyselemään. Lesson #1: älä kysele leimalla mitään...
Muuta dramaattista tuolle ei ole tehty kuin ehjä nokka-akseli sileän tilalle. (+toki muutkin remppajutut mutta niissä ei mitään selvää vikaa)

Hyvin on piiras turissut menemään komea höyryhäntä perässä. Vähän pidempään joutuu näin kylmällä ajelemaan ennenkuin vetää puhtaasti kaasulla, toi Autogas:n systeemi on vähän kankean oloinen ihannekelien ulkopuolella. Vaatii hetkisen aina opetteluun.
70tkm vedetty kaasulla, eikä laitteistossa mitään vikoja.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.

Viimeksi muokannut AVRO : 24.01.2014 16:14
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 24.01.2014, 20:04
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Taas tässä pakkasilla ihmetyttäny tuo kaasun kulutuksen lisä, kesäaikaan tolla mun tötteröllä pääsee isommin yrittämättä 7.2-7.5 kg/100 km lukemiin seka-ajossa. Ilmojen kylmetessä tuppaa kulutus lisääntymään herkästi, vaikka näennäisesti bensapuolelta ScanGaugeII:n laskema keskikulutus on aika liki samaa mitä kesällä, nyt tosin näillä pakkasilla n. 1.5 l/100 km isompi eli alle 10% lisäys.

Nyt nääs menee jopa 9.5 kg/100 km, eli jopa 30% enemmän, vaikka Webastolla lämmittäiski koneen ennen lähtöä. Tankilla saa n. 180 bar paineella 15 kg, kesällä 220 bar ja 14.5 kg tuohon 90-litran puteliin. Eli vaikka saa 0.5 kg enempi, sillä ajaa 40-50 km vähemmän.

Kone ei pyöri rikkaalla, välillä jopa seos liian laiha -herjaa heittänyt.
Ajatuksia, vastaavia kokemuksia, onko mitään tehtävissä?
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 24.01.2014, 20:29
Mutis:n Avatar
Mutis Mutis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 08.04.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 1.176
Perusasetus

Ihan arvailua, mutta voisiko kaasun jäähdyttävä vaikutus merkitä noin paljon?
Kylmästä säiliöstä purkautuminen moottoriin ja sen lämmittäminen vie energiaa..?
__________________
RASOR
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 24.01.2014, 20:47
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mutis Näytä viesti
Kylmästä säiliöstä purkautuminen moottoriin ja sen lämmittäminen vie energiaa..?
Ei kai sitä palavan aineen, varsinkaan kaasumaisessa muodossa olevan, lämmittäminen energiaa tarvii... sitä paitsi se lämpenee jo paineenalentimessa lämppärin letkuista haaroitetulla kierrolla. Ja jos suuttimet hidastuis pakkasessa, seos olis varmaan liian rikas. Tietty jos ne ihan väärään aikaan avautuu... hmm?
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 24.01.2014, 20:59
Mutis:n Avatar
Mutis Mutis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 08.04.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 1.176
Perusasetus

En ole mitenkään perehtynyt näihin juttuihin, mutta paineen purkautuessa kaasuthan jäähtyy. Vaikka olisi se esilämmitin, niin moottorista se ottaa lämpönsä.
Hyvä esimerkki on minun töissä käytössä olevat paineilmakoneet. Vaikkei painetta ole kuin 6bar, niin laitteet menee huuruun ja toisinaan hanskat jäätyy työkaluihin kiinni.
Paljonko mahtaa kaasut jäähtyä 200bar->imusarjanpaineeseen mennessä, jos säiliön lämpö on -15C?
__________________
RASOR
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 19.02.2014, 21:21
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Mulla taas viime kesästä lähtien enenevässä määrin sytytelly moottorin vikavaloo ja P0 101 -koodi löytyy sieltä.
.
.
Nyt kokeillu nostaa painetta/lyhentää aukioloaikaa ja laskea painetta/pidentää aukioloaikaa ja rukannu karttaa muuten vaan, ei vaan kelpaa vaikka muuten toimii nätisti ja vedot on ihan kohdallaan myös. Pitäiskö vielä vaihtaa pykälää isommat suuttimet että sais aukioloajan eli "ruiskutusajan" mahollisimman pieneksi?
Sain valon pysymään, ainakin toistaiseksi, pimeänä. Vaihdoin uuden ilmamassamittarinkin kun halvalla löytyi uus orkkisosa iibeistä, mutta eihän se mitään vaikuttanut. Mutta porailin nyt aiemmin joutilaaksi jääneet 2.4 mm suuttimet 3 millisiksi ja hieroin aikani karttaa, niin löytyi kuin löytyikin asetukset joilla futaa ok. Tosi pienestä kiinni, jos käy yhtään laihalla niin ei kelpaa vaikka tuntuis jopa vetävänkin hivenen paremmin niin.

Syypää varmaan tuo CAI. Siksi nuo fuel trimmit tuolla aiemmalla sivulla on noin kipurajalla, vaikka pystyykin säätämään seoksen vielä kohdalleen. Mutta jos kaasupuoli on hivenenkään laihalla niin vikavalon syttyminen on varmaa, normaalilla putsarilla varmasti sietäis laihemmankin seoksen.

Löysin tämmösen vertailun, mikä sopii just mun tapaukseen:
Lainaus:
Test vehicle, 2007 FJ Crusier 20,200 miles, manual trans, Permanent AWD, completely stock

GR intake comparison

New TRD
FT idle +17.47 +19.24
FT 60 MPH +16.28 +18.58
AFR WOT Max RPM 12.8

Stock
FT idle +4.75 +5.25
FT 60 MPH +4.85 +5.15
AFR WOT Max RPM 10.7
Ratkaisu vois olla tämä: http://urdusa.com/p1260198051/URD-MA...duct_info.html Tällä sais ilmamassamittaria huijattua niin että se ilmoittaisi ECU:lle isomman ilmamäärän (voltit) kuin se on mitannut. Pitkäaikainen fueltrimmi lienee hiippaillut pikkuhiljaa isommaks, mutta tolla sen sais korjattua. Seurataan tilannetta...

Aiempaan kulutusihmettelyyn päivitystä: vaihtelin lootiin ja periin 75W-85 Redlinen ölpät ja kulutus tuntui tipahtavan kilolla satkulle. Tosin ilmatkin lämpeni taas niitä aikoja, joten ei nyt taas tarkempaa diagnoosia saanut tehtyä. Aika paksut puurot oli varsinkin perissä.

Edit: Ja löytyihän ne säädötkin viimein kohdalleen kun sai Fuel Trimmit reaaliaikaisesti näyttöön, Long Term Fuel Trimmit kun sai kaasukarttaa ropaamalla likelle nollaa niin kaikki muu helppoo sen jälkeen. Kulutuskin tippunut entisestään, nyt päässyt jopa alle 7 kg/100 km.

Viimeksi muokannut -MaTTi- : 04.09.2014 18:29
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 02.05.2014, 10:31
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Tällanen sattui silmään, pitänee poiketa vaikka en ko. häppeningistä tän enempää tiedäkään:
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 02.05.2014, 12:10
_Metal_:n Avatar
_Metal_ _Metal_ ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Hausjärvi, Finland.
Viestit: 1.066
Perusasetus

Varmaan täytyy huomenna poiketa tuolla.
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 04.09.2014, 07:48
POHTO:n Avatar
POHTO POHTO ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.08.03
Sijainti: mäntsälä
Viestit: 777
Thumbs down

Näin.


Käykää nyt kaikki kaasuttelijat hakemassa pytty täyteen biokaasua huomenna Mäntsälästä.
Sieltä kun ei saa kun kalliimpaa biokaasua.

http://www.mantsalanuutiset.fi/artik...rvaa-maakaasun

Hämmentää miksi toimiva systeemi maakaasun jakelusta lopetetaan ?
Eli kaikki maksaa taas enemmän ja sitä oikeen juhlitaan.

Tais mun haaveilu kaasulla ajamisesta mennä ohi.
__________________
Mä olen mystinen hopeinen Disco mies...
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 04.09.2014, 17:38
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja POHTO Näytä viesti
Käykää nyt kaikki kaasuttelijat hakemassa pytty täyteen biokaasua huomenna Mäntsälästä.
Kiitti vinkistä, sehän kannattaa ajaa tuota kautta kotio vaikka matkaa tuleekin n. 30 km lisää.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja POHTO Näytä viesti
Hämmentää miksi toimiva systeemi maakaasun jakelusta lopetetaan ?
Eli kaikki maksaa taas enemmän ja sitä oikeen juhlitaan.
Sanoppa muuta, mitä juhlimista siinä on että hinta nousee 10 senttiä/kilo? Samat päästöthän sitä molemmista tulee (tai siis on tulematta), toinen on vaan uusiutuvasta kamasta tehty, toista pumpataan maan alta.

Samalla ihmetyttää miks Gasumi tekee samalle kylälle useita paikkoja lähekkäin (Helsinki, Lohja, Tampere) ja sitten on kymmeniä ja toista sataakin kilsaa näitten välillä ilman asemaa. Kerava-Järvenpää-Klaukkala -linjalle olis helppo vetää putki, mutta eipä oo näkyny. Ja meneehän se tuosta meitinki kylän läpi, mutta ei ou tankkia.

Pärnussa on muuten ehkä Euroopan edullisinta kaasua, 77.9 senttiä/kilo. Uusi ja fiksu asema, käy luottokortit ja pukkaa hyvällä paineella (240 bar tuli kesäkuun lopussa).
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 05.09.2014, 14:42
AlluK:n Avatar
AlluK AlluK ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.02.09
Sijainti: Tampere
Viestit: 937
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Samat päästöthän sitä molemmista tulee (tai siis on tulematta), toinen on vaan uusiutuvasta kamasta tehty, toista pumpataan maan alta
Eikös toi maakaasu tule Putinilta ja biokaasu Suomesta? Sillä on mielestäni hiukan eroa, jos ei tänään niin ehkä huomenna?
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 04.09.2014, 07:54
POHTO:n Avatar
POHTO POHTO ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.08.03
Sijainti: mäntsälä
Viestit: 777
Thumbs down

Näin.


Käykää nyt kaikki kaasuttelijat hakemassa pytty täyteen biokaasua huomenna Mäntsälästä.
Sieltä kun ei saa kun kalliimpaa biokaasua.

http://www.mantsalanuutiset.fi/artik...rvaa-maakaasun

http://www.msoy.fi/yksityisasiakkaat...kkausasemalta/


Hämmentää miksi toimiva systeemi maakaasun jakelusta lopetetaan ?
Eli kaikki maksaa taas enemmän ja sitä oikeen juhlitaan.

Tais mun haaveilu kaasulla ajamisesta mennä ohi.
__________________
Mä olen mystinen hopeinen Disco mies...
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 04.09.2014, 08:47
cawener cawener ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 01.02.12
Sijainti: Hämeenkyrö
Viestit: 20
Perusasetus

Tampereella lielahdesta saa myös ilmaista biokaasua tämän kuun 16 pv

http://kaasujalka.fi/press/2014/09/0...en-lielahteen/
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 04.09.2014, 13:19
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.565
Perusasetus

Ei se nyt niin kamalaa ole, hinta on toki reippaasti pompsahtanut mutta edelleenkin vertaan kaasulla ajoa bensalla ajoon samalla menopelillä. Tokihan minullekkin kelpaisi halvempi polttoaine mutta se jäänee päiväunien asteelle.

Omat hintaesimerkit 100km ajosta, pelkkä pa:

-diesel Volvo 10,43e
-Range bensalla 25,6e
-Range kaasulla 12,30e (oli 11,30e ST1:ltä tankattuna, Gasum ollut aina kalliimpi)
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Unimoggeja ja jutustelua aiheesta pee Tekniikka & Jutustelu 694 26.07.2025 22:25
Jutustelua Xenoneista ärjyy70 Tekniikka & Jutustelu 178 11.03.2016 14:05
Jutustelua Elmo Jokes 0 21.08.2006 12:33
Pieniä huomioita ( jutustelua) Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 2 11.09.2004 18:06
Mielipide (jutustelua, ei tekniikkaa) IironSika Tekniikka & Jutustelu 6 02.09.2004 20:00


Sivu luotu: 13:50 (GMT +2).