![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() kysympä tietävimmiltä,kun tuo oma toyota hj61 on kuin lentoon lähdössä,eli takapää lintallaan,niin onko nuo jouset sellaiset että ryhti tulis tasapainoon : http://www.cros4wd.fi/OrigamiDEAL/in...5,487,495&lang= Auto on ihan käyttiksenä ja pikkuhiljaa jottain lisäillään. satunnaisia mettään poikkeamisia vaan tällähetkellä,kun vinssikin vielä puuttuu.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Onkos tuolle pyyhkijöiden tihkukytkimelle jokin oma rele, vai missä vika kun ei pelitä?
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() sie on moottori sisällä ja siihen liitetty katkasija. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Auto tosiaan työmatka-ajossa päivittäin ja tallinkin puute vaivaa,joten tosirakentelu/offailu ei ihan vielä käsillä. Taitaa nää rojektit tietty karata jossain vaiheessa käsistä,mut täällä niin uusi 4wd kuski,että mennään ny varovasti. Taidan nuo tilata,ei ainakaan huonommaksi voi enää mennä. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Sopiiko 12h-t koneessa mäntä tulemaan alakautta pois
__________________
Volvo TGB 20 Toyota HJ 61 MB Sprinter 311 CDI Löytökylän Offroad ry |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Ei sovi, ja yhtä-äkkiä en keksi yhtään maasturin/auton konetta, mihin männät voisi asentaa alakautta.... siis kansi aina pois, jos haluaa k.o moottorilla ajaa...
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
No voi prkl.... kai se sitte pitää tuo motti levitellä halliin kun nelospytty täynnä öljyy
__________________
Volvo TGB 20 Toyota HJ 61 MB Sprinter 311 CDI Löytökylän Offroad ry |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Lada niva.
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
Oisko vinkkejä mitä kandeis seuraavaks koittaa kun on seuraavanlainen propleema: Eli jarrut on hiukka hukuksissa. jarruja on uusittu isolla kädellä eli etupäähän palat, kaikki männät ja levyt(toinen levy on vuoden verran aikaisemmin asennettu loput jarruhilut yhdellä kertaa) ja taakse myös nauhat ja työsylinterit molemmin puolin. Myös jarrupaineensäädin on vaihdettu toiseen koska ilmausruuvi katkes vanhan sisään eikä jaksanu sitä irrotella ku se näytti muutenkin niin rivolta. Sitte vielä kamalimman näköiset jarruputket on uusittu.
Eli ongelma on että jarruteho uupuu.. viittäkymppiä kun ajaa ja polkasee polkimen pohjaan niin kyllä se jarruttaa mutta ei varmasti riitä konttorilla. Puoltaa myös hieman vasemmalle. Jarruja ilmattu monet kerrat joka kulmasta sekä jarrupaineensäätimestä. Ilmatessa joutuu toisinaan pumppaamaan painetta vähän kauemminkin.. Pääsylkkyä ei ole ilmattu kun ei jarrunestepurkki oo tullu tyhjäksi kertaakaan. pitäiskö se silti ilmata? |