Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.12.2013, 07:53
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.878
Perusasetus

Nuo vedet ei nyt sinällään haittaa, koska ratkaisin asian niin että tein reiän pohjaan niihin kohtiin mihin se vesi valuu. Joten ihan sama vaikka vuotaakin. Tuo on sen hintaluokan peli että ihan sama vaikka siellä onkin reikä porattu. Mut tuo bensan kulutus silti hieman ihmetyttää. Kyllä se nyt maantiellä pitäisi varmaan vähän pienemmällä mennä? Koska silloin kun oli Jeep missä oli 4-litranen bensakone niin kyllä silläkin mentiin maantiellä alle 10. Ei edes kaupungissa syönyt yhtä paljoa kuin toitsu. Eikä ole kyllä yhdessäkään noin paljoa bensan kulutus noussut kun perässä on jarruton kärry. Ja tuon kulutuksenkin ymmärtäisi jos nokalla olisi oikeesti joku vähän isompi moottori, mutta eih. Halvemmaksi tulee ajella bensa V8:lla kun se syö paljon vähemmän. Silloin kun itsellä oli Renaultin Espace niin sillä mentiin helposti alle 7 litran. Grand Espacella sama juttu. Joten on melko nihkeetä selitellä että iso auto syö paljon. Grand Espacessa kun on enemmän tilaa. Eikä muuten Voyagerikaan syönyt noin paljoa maantiellä silloin kun sellaisenkin omisti. Siinä oli 3-litran kone. Se oli muuten vain ihan paska tilojen suhteen, mutta kaikki muut valmistajat sais ottaa siitä mallia kupinpidikkeiden määrässä. Tuo vaan kertoo että kone on täysin väärä valinta tuohon autoon. Ois mielenkiintoista tietää että viekö se jenkkilän remmiahdettu versio vähemmän?

Toisaalta eipä tuolla tarvi ajella muulloin kun reissuun lähtiessä. Vituttaa vaan kun reissussa sitä joutuu niin tiuhaan tankkaileen. Ehkä pitää vaihtaa tuo johonkin laadukkaaseen ranskalaiseen valioyksilöön niin kulutus putoaa, ei ole vikoja ja pystyy talvellakin ajamaan.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.12.2013, 08:16
lepa77:n Avatar
lepa77 lepa77 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 26.10.10
Sijainti: Salo
Viestit: 3.654
Perusasetus

juu ilman muuta menet nyt oikeen äkkiä vaihtaa sen ranskikseen saa odottaa siitä uutta topikkia onnea kaupoille
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.12.2013, 11:50
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.878
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lepa77 Näytä viesti
juu ilman muuta menet nyt oikeen äkkiä vaihtaa sen ranskikseen saa odottaa siitä uutta topikkia onnea kaupoille
Noh. Mitä mulla noita ranskan ihmeitä on ollut niin kyllä jokainen niistä on ollut huomattavasti parempi kuin yksikään toitsu mitä on tullut omistettua. Ranskalaiset on siitä hyviä että ne on todella halpoja. Erittäin hyviä käyttöpelejä siis. Mut mennään tuolla toitsulla toistaiseksi. Se ois itseasiassa voinut olla vaikka diesel. Sen kun voi laittaa seisontaan kun sitä ei tarvi ja sen saa ajoon heti kun tarvii kun tekee sen netin kautta.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.12.2013, 08:20
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Se voi olla korin muotoilu suhteessa kärryn rakenteisiin eli jos tuulipussi mikä taakse tulee osa menee kärryn alle ottaa rakenteisiin ja loput painaa kärryä maahan ja vielä takalaidasta tekee mukavan "jarruvarjon" siihen perään niin varmasti soppa maistuu


Saman huomaa omassa seatissa, porukoitten alumiini kärryllä se on raskaampi vetää tyhjänä kuin kukkurallinen hevosen paskaa toisessa kärryssä

sit pidempi aisainen hessu on kevyempi kuin orginaali aisainen muuten samanlainen kärry
sit kapelli kärryssä tuuli painaa kapellin jos ei ole kaaret paikallaa kärryn pohjaa vasten niin, että tasainen alue tulee kun pressu makaa pohjaavasten, mutta ausan pituus tekee sen, että takalaidankaan poistaminen ei dramaattisesti helpota kulutuksen vähentämiseen.
__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 16.12.2013, 11:51
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Smile

Haaveissa voi ajella noin pienellä kulutuksella


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
Mut tuo bensan kulutus silti hieman ihmetyttää. Kyllä se nyt maantiellä pitäisi varmaan vähän pienemmällä mennä? Koska silloin kun oli Jeep missä oli 4-litranen bensakone niin kyllä silläkin mentiin maantiellä alle 10. Ei edes kaupungissa syönyt yhtä paljoa kuin toitsu. Silloin kun itsellä oli Renaultin Espace niin sillä mentiin helposti alle 7 litran. Grand Espacella sama juttu. Joten on melko nihkeetä selitellä että iso auto syö paljon. Grand Espacessa kun on enemmän tilaa.
Toisaalta eipä tuolla tarvi ajella muulloin kun reissuun lähtiessä. Vituttaa vaan kun reissussa sitä joutuu niin tiuhaan tankkaileen. Ehkä pitää vaihtaa tuo johonkin laadukkaaseen ranskalaiseen valioyksilöön niin kulutus putoaa, ei ole vikoja ja pystyy talvellakin ajamaan.
Taitaa Nerdoa jo vaivata varhaisdementia tai sitten on vaan nähnyt unta pienistä kulutuslukemista kun todellisuus on noin unohtunut

Kun tuosta Espacesta haaveilit niin tuossa muutama. Eivät tosin lupaa noin pientä kulutusta mutta pehmeää ranskalaista menoa kuitenkin

http://autot.oikotie.fi/vaihtoautot/...pace/510618197
http://autot.oikotie.fi/vaihtoautot/...pace/510586515
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.12.2013, 12:18
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Muista sit ostaa samanvuotinen ranskalainen kuin se Toyotakin niin pääset tekemään oikeen syväluotaavaa vertailua.
Senhän luulis sit olevan jo niin halpa että saat ostaessa rahaa kouraan?
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 16.12.2013, 12:21
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Viestit: 2.045
Perusasetus

No HÖ

Sehän noissa halvoissa kieseissä on ongelmana, että niistä on jätetty muutama 500.00€ -1500.00€ huolto väliin.

ns. täydellinen huoltokirjakin on täytetty jälkeenpäin.

Eipä silti, kyllä joskus sattuu joku helmikin kohdalle, siitten siihen "helmeen" kyllästyy ja ostaa / vaihtaa uuteen ongelmatapaukseen.
__________________
Quot homines, tot sententiae. Ne sutor supra crepidem
Koeta välttää halpoja kopioita
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 17.12.2013, 08:05
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.878
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat Näytä viesti
Taitaa Nerdoa jo vaivata varhaisdementia tai sitten on vaan nähnyt unta pienistä kulutuslukemista kun todellisuus on noin unohtunut

Kun tuosta Espacesta haaveilit niin tuossa muutama. Eivät tosin lupaa noin pientä kulutusta mutta pehmeää ranskalaista menoa kuitenkin

http://autot.oikotie.fi/vaihtoautot/...pace/510618197
http://autot.oikotie.fi/vaihtoautot/...pace/510586515
Espacen omistaneena voi kyllä sanoa että se meni pienellä. Ensimmäinen Espace oli muistaakseni vm.95. Tais olla joku 1500€ auto jos oikein muistan. Vuosi sillä veivattiin. Kilometrimäärää en muista, mut varmaan joku 20tkm? En muista korjanneeni sitä mitenkään. Siihen olisi pitänyt vaihtaa puhaltimeen se vastus vai mikä lieneekään kun ainoastaan nopein asento toimi, mutta kun tuon vaihtoa selvitti niin puoli autoa olisi pitänyt purkaa niin en jaksanut lähteä tekeen sitä. Se oli jo ongelmana silloin kun sen osti. Toinen Espace oli tuota 3 koppaa. vm.99. Maantiellä meni helpolla alle 8. Enkä muista että siinäkään olisi ollut mitään suurempia vikoja. Vanhuksilla on itseasiassa tuota viimeisintä koppaa oleva Espace. Se ei ole kovin kehuttava. Tiloiltaan onneton verrattuna edelliseen koppaan. Kuluttaa ihan helvetisti vaikka on diesel. Sillä ei tahdo päästä alle 10 edes maantiellä. Enkä tiedä mistä ne on painon tuplannut. Nimittäin se 95 vuoden Espace painoi muistaakseni 1100kg. Tämä uusin painaa 2000kg. Eikä se 3-koppanen muistaakseni painanut kuin joku 1400kg jos oikein muistan. Muovista tehty koko auto niin ei se paljoa voi painaa. Mut eipä ollut ruoste ongelmia.

Ja mitä Jeepin kulutukseen tuli niin kyllähän senkin sai kuluttaan, mutta maantiellä se meni alle 10 kulutuksella. Sehän oli siis täysin vakio ja normi kesärenkain. Ei tuolla toitsulla kaupungissa pahemmin tule ajettua. Melkein kaikki ajot on maantiellä. Näköjään virallinen kulutus pitäisi olla 8.2 maantiellä toitsulle. Ei oikein löytynyt ketään ketä olisi päässyt alle 10 kulutukseen edes maantiellä toitsulla. Melko heikko suoritus kyllä. Mutta olkoot. Ei sillä tule niin paljoa ajettua.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 17.12.2013, 20:55
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.256
Perusasetus

No vuonna 95 riitti että koko suku mahtui lossiin kyytiin. 2000 luvulla niiden pitää vielä selvitä hengissä jonkinlaisesta mällistä...

Jos laite on jenkkifarmin kokoinen ja painaa saman verran ,niin onko yllätys että se vie saman verran ainetta? Se kun waatii saman werran kilowotteja liikkuakseen ja irrotakseen risteyksestä nopeammin viereisellä kaistalla oleva sininen dösä.

Nii ja vielä että ite ostin samalla periaatteella 96 sen micran työmatkakääpiöksi ja sen keskikulutus on ollu jotain 7 litran luokkaa. Eli ei mene vitosella sekään. Nyt 5000 kilsaa ajettuna on km kulut jokseenkin samoissa kuin Bertalla ajettaessa. Jos mitään remppaa ei tule,niin ne alkaa vähänkerrassaan laskemaan.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi

Viimeksi muokannut Bj Andy : 17.12.2013 20:58
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 18.12.2013, 10:37
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.565
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Nii ja vielä että ite ostin samalla periaatteella 96 sen micran työmatkakääpiöksi ja sen keskikulutus on ollu jotain 7 litran luokkaa. Eli ei mene vitosella sekään. Nyt 5000 kilsaa ajettuna on km kulut jokseenkin samoissa kuin Bertalla ajettaessa. Jos mitään remppaa ei tule,niin ne alkaa vähänkerrassaan laskemaan.
Nyt on ihan pakko kysyä kumpi on hirveämpi noin niinkuin ajonautinnossa??? Oma veikkaus on N-merkkinen...
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 18.12.2013, 10:50
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AVRO Näytä viesti
Nyt on ihan pakko kysyä kumpi on hirveämpi noin niinkuin ajonautinnossa??? Oma veikkaus on N-merkkinen...
Yllättävää kyllä mutta -90 chevyn pikkis on parempi ajaa kun 04 rellu, joka sekin söi sen 7,7l /100km, pienet nypylät ei tunnu missään ja isommatkin hujahtaa aika notkeasti gummien alta

Ei täristä tai vatkaa isolla tiellä, eikä tuuli heittele..
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 18.12.2013, 15:49
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.878
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ex_inkkari Näytä viesti
Yllättävää kyllä mutta -90 chevyn pikkis on parempi ajaa kun 04 rellu, joka sekin söi sen 7,7l /100km, pienet nypylät ei tunnu missään ja isommatkin hujahtaa aika notkeasti gummien alta
Vuoden 2010 Peugeot 207 oli karmea laitos kun sillä tuli tuossa tovi hurauteltua. Se ei mene suoraan sitten millään. Täysin tunnoton ohjaus, eikä keskitä. Koko ajan saa olla ohjaamassa. Ensimmäinen auto missä kädet on kipeenä ajamisen jäljiltä. Mitä lie ovat miettineet kun tuota alustaa autoon ovat tehneet.
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 18.12.2013, 23:21
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.256
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AVRO Näytä viesti
Nyt on ihan pakko kysyä kumpi on hirveämpi noin niinkuin ajonautinnossa??? Oma veikkaus on N-merkkinen...
Molemmat laitteet edustaa lajinsa terävintä kärkeä siinä mihin ne on suunniteltu. Ja kummallakaan se ei ole maantie ajo.

Eli micra. Plussaa. Ajon aikana pystyy kuuntelemaan radiota ja tarvittaessa puhumaan puhelimeen, polttoaineen kulutus, ja se että kyytiin mahtuu läskibasso(!!!!,???,????) ja styrkkari.
Miinusta. Joka vitun audi ja ,mersu mies kokee jotain luontaista ja alkukantaista tarvetta ajaa ohi ja jäädä eteen maleksimaan ja esittelemään persettä niinkuin se muka kiinnostaisi ketään.
Parkkipaikoilla on kokoajan tilanteita missä sitymaastureilla ja tila-autoilla ahdistetaan ja yritetään näyttää kuka on kingi...

Bertan hyviä puolia ny ala sen enempää kertailemaan mutta sillä vaan on semmonen dinosauruksen aura ympärillä että ruuhkassakin löytyy aina tilaa ym...

Suoritus arvoiltaan nuo on melko samassa kastissa eli kun rampissa heittää ohjakset löysälle niin tommonen 76 tonninen rekka jää nippanappa toiseksi kiihytyksessä. Tosin Bertta ny kulkee ihan samalla tavalla vaikka siihen oisi se rekka köytetty hinaukseen...työhevosia nääs...Vaan tää ei ollu tojon kehumis topicci...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 18.12.2013, 23:25
Reetu:n Avatar
Reetu Reetu ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.02.05
Sijainti: Ruokolahti, Finland.
Viestit: 3.536
Perusasetus

Aina kun on enemmän ruostetta persiin alla, mitä kanssakulkijalla rautaa, saa osakseen kunnioitusta...

Ei kyl sinänsä liity Andyn tojoon.
__________________
RUMARACING Esla T4
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 16.12.2013, 16:07
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.256
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
Nuo vedet ei nyt sinällään haittaa, koska ratkaisin asian niin että tein reiän pohjaan niihin kohtiin mihin se vesi valuu. Joten ihan sama vaikka vuotaakin. Tuo on sen hintaluokan peli että ihan sama vaikka siellä onkin reikä porattu. Mut tuo bensan kulutus silti hieman ihmetyttää. Kyllä se nyt maantiellä pitäisi varmaan vähän pienemmällä mennä? Koska silloin kun oli Jeep missä oli 4-litranen bensakone niin kyllä silläkin mentiin maantiellä alle 10. Ei edes kaupungissa syönyt yhtä paljoa kuin toitsu. Eikä ole kyllä yhdessäkään noin paljoa bensan kulutus noussut kun perässä on jarruton kärry. Ja tuon kulutuksenkin ymmärtäisi jos nokalla olisi oikeesti joku vähän isompi moottori, mutta eih. Halvemmaksi tulee ajella bensa V8:lla kun se syö paljon vähemmän. Silloin kun itsellä oli Renaultin Espace niin sillä mentiin helposti alle 7 litran. Grand Espacella sama juttu. Joten on melko nihkeetä selitellä että iso auto syö paljon. Grand Espacessa kun on enemmän tilaa. Eikä muuten Voyagerikaan syönyt noin paljoa maantiellä silloin kun sellaisenkin omisti. Siinä oli 3-litran kone. Se oli muuten vain ihan paska tilojen suhteen, mutta kaikki muut valmistajat sais ottaa siitä mallia kupinpidikkeiden määrässä. Tuo vaan kertoo että kone on täysin väärä valinta tuohon autoon. Ois mielenkiintoista tietää että viekö se jenkkilän remmiahdettu versio vähemmän?

Toisaalta eipä tuolla tarvi ajella muulloin kun reissuun lähtiessä. Vituttaa vaan kun reissussa sitä joutuu niin tiuhaan tankkaileen. Ehkä pitää vaihtaa tuo johonkin laadukkaaseen ranskalaiseen valioyksilöön niin kulutus putoaa, ei ole vikoja ja pystyy talvellakin ajamaan.
Tuo on vähän sama juttu kun jos ajelet sillä jeepillä niin joka kerta jos joku sattuu tankille samaan aikaan niin keskustelu alkaa notta"mahtaa tommonen syyä paljon bensaa"

Vaan samalle kaverille ei tule mieleenkään kyseenalaistaa jonkun bensahiluxin tai kingkäpin kulutusta,jostain tilamunasta puhumattakaan. Myö käytiin joskus americancar showssa jollain melko bränikällä korean tilakäppänällä ja se meni reteesti 16 litran keskikulutuksella sen hesan reissun. Eli samanverran kuin joku 75' dartti olis vieny.

Tommosen tilaihmeen kulut on sitä luokkaa että ajot joihin ei tavan corolla tai rellu käy. Kannattaa ajaa taksilla. Paitsi jos sitä tilaa ja penkkejä tarvii kokoajan,mutta silloinhan yksikkökulut laskee jo huomattavasti eikä nuo lukemat enää merkkaa mitään.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 16.12.2013, 18:58
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Tommosen tilaihmeen kulut on sitä luokkaa että ajot joihin ei tavan corolla tai rellu käy. Kannattaa ajaa taksilla. Paitsi jos sitä tilaa ja penkkejä tarvii kokoajan,mutta silloinhan yksikkökulut laskee jo huomattavasti eikä nuo lukemat enää merkkaa mitään.

1,9td sharan on tilaa penkkejä eikä liian suuri kulutus
verot on vaan suuret

Touareg vai mikäs se tila ihme oli niin kulutus on kuulemma 3L suurempi samalla koneella
__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 16.12.2013, 19:34
pahvi_ pahvi_ ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 08.12.11
Sijainti: Savonranta
Viestit: 570
Perusasetus

Ei varmasti mee sharan kolmella ja puolella litralla
__________________
Emmie tiiä
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 16.12.2013, 20:01
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.256
Perusasetus

Jep. Bensa ja dieselivehkeet erikseen. Paitsi että sama kait se on kummassa sitä maksaa eli joko mittarilla tai, sitten rahotusyhtiölle enemmän, ja valtiolle dieselveron muodossa...

Paitsi että ei tässä millekkään rahoitusyhtiölle oltu mitään maksamassa kait???
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 16.12.2013, 20:59
ITP:n Avatar
ITP ITP ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.06.10
Sijainti: keski-pohjanmaa
Viestit: 137
Perusasetus

1500e Ooppeli, huhtikuussa ostin, oli juuri leimattu. Autom.ilmastointi, vakkari yms.. Nyt noin yli 40tkm kertynyt huhtikuusta, ja remontteja ei ole ollut eikä heti ole tiedossakaan, mielestäni kohtuu edukkaita kilometrejä.
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 17.12.2013, 00:41
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pahvi_ Näytä viesti
Ei varmasti mee sharan kolmella ja puolella litralla

Ei menekkään, mut jotenkin muistelisin et 7 tai inan alle kun yksin saksasta sellaisen suomeen ajoin, mut tuttu kertoili et sillä oli se toinen niistä saman ikäisistä vag tila ihmeistä ennen sharania molemmat 1,9Td koneella ja enemmän ajettu sharan kulutti vähemmän vaikka kurjemmassa kunnossa muuten olikin

Ainoo mikä meinasi sharanilla sattua oli et meinasin jonkun perään leipasta motarilla kun se vasemmalle kaistalle jäi asumaan
ja sit ruottissa liikenneympyrässä kun en sen reidenpaksuisen A-tolpan takaa nähnyt farkku volvoa
__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hj60, kun halvalla sain AteV8 Maasturiprojektit 32 17.10.2009 20:57
Range sai panssarit Discovery Tekniikka & Jutustelu 9 01.05.2006 08:53
Rankku sai kaverin AVRO Tekniikka & Jutustelu 8 23.02.2006 15:39
Disco sai panssarit Discovery Tekniikka & Jutustelu 3 01.09.2005 20:07
Suzuki sai kilvet Esu Chit-Chat 6 23.06.2005 21:29


Sivu luotu: 04:20 (GMT +2).