No päivitetäänpä ferozan tilannetta: eli vaihdoin polttoaineen suodattimen, mutta puutuminen ei loppunut.
No sitten nyt kerrankin päötin että avaan virranjakajan kannen, kun tyo auto on myös sillä pintakaasulla tehnyt sitä röpötystä. No yllätys ykkös ja kakkos pytyn nastat jotka on siinä kannessa kiinni niin olivat kokonaan poikki ja kadonneet.. ja kolmos ja nelos nastat hapettunut ihan muodottomiks

pyörijän se kontakti pinta kanssa ihan hapettunut. No nyt sitte kävin mätänetistä kyselemässä pyörijää ja kantta ja tulpanjohtoja, nii ainoastaa pyörijä löyty hyllystä, kansi tulee vasta keskiviikkona tilauksesta ja tulpan johtoja ei ole tuohon autoo ollenkaan..
Että jee jee, olispa hauska jo vihdoinki saada tuo paska kuntoon, ku pitäis töissä käydä, mutta vielä antaa odottaa. .
Mutta mikäköhä siinä puutumisessa sitten on? Nyt se toimii sillei että vapaalla voi kierrättää rajottimelle asti, muttaku heti ku laittaa vedot päälle nii alkaa nykimään ja puutumaan noin kolmentonnin kierroksilla..
Katti se ei ollu testasin ilman sitä ja nähtävästi suodatin kanssa ei olly syyllinen. Että mikäköhä perkele siinä on?