![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() No ny :)Se olis Jeeppi koeajo kunnossa ![]() ![]() ![]() vivuston juuresta lorottamaan öljyt pihalle ![]() ![]() ![]() mitä oli ameriikassa tehty. Saa nähä pitääkö nyt... Siinä se doublerin vipu nyt möllöttää, saapa nähä miten pelaa. Tallissa kun kokeilee niin tuntus toimivan hyvin. Tuolle pitää vielä keksiä se kumitutti juureen/alapuolelle ettei vesi kovin ryntää sisään. Tuolta siellä alla nyt näyttää, panssarit vielä puuttuu. Huomenna hipistelis aamusta vielä jotain eli rasvais kardaanit, siivoais tallin, jne. ja sitten Jeeppi ulos ja pientä testiä. Näkee miten renkaat mahtuu olemaan ja pelaako voimansiirto kuinka hyvin tässä vaiheessa. Jos kaikki menee ok niin illasta ajoalueelle möyryämään... Ja jos on aikaa huomenna päivällä niin pitää alotella noita panssareita virittelemään uuteen uskoon + traction barin muokkaus uudelle kiinnitykslle.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Seuraavaksi sitten pitkien tukivarsien rakenteluun, saat noi lyhyet tukivarret kuuseen ja loputkin kantotutkat auton alta mäkeen
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on yleismallin vetarin suojakumi Jeepissä tiivisteenä niin että leveä puoli on ylöspäin. Se on klemmarilla kiinni kepissä ja tuollaisen peltilaipan alle ruuvattuna korin päässä. Halpa ja vesitiivis.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tuota samaa mietin tuossa iltasella, minusta mulla pitäs ollakkin sellanen tuolla jossain varaston puolella...
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Pikainen koeajo suoritettu...
No niin, tuli vähän tuossa pihala pörrättyä ja venyteltyä, renkaat vaatii hieman lisää tilaa ja sisäänjouston rajoitusta, mutta ei näyttäny pahalta.
Onhan tuo nyt aika hidas, mutta ei nyt mikään superhidas ![]() Pari videota YouTubessa tuosta vauhdista: http://youtu.be/mz9HiDAhS-o http://youtu.be/laLlElehvgo Ja pakollinen poseerauskuva uusilla renkailla ulkona ![]() Tuli myös aloteltua etummaista ja takimmaista panssaria sen verran että uskaltaa lähteä illan mittaan oikealle koeajolle tuohon ajoalueelle. Katotaan miten käyp... Kyllä se tästä pikku hiljaa etenee... |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Illasta kävimmä koeajolla sellaset 8h ja hyvin tuntuu pelaavan. Renkaat vähän roplattaa parlokkeihin mutta se on helppo ratkaista,
tekee lisää tilaa ![]() Doubleri pelaa muuten mutta vivun läpiviennistä tihkuu edelleen öljyä. Pitää kattoa saisko tuohon o-renkaan tai jotain vielä viriteltyä pikasesti ennen ajoreissua ens viikolla. Onhan se hidas maastossa kun kaikki vivut nykäsee kaakkoon, kesällä sitten näkee miten tuolla onnistuu suohiippailu ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Päivitystä pitkästä aikaa...
Raajärven reissu eli kuurankierto tuli Jeepillä kävästyä, tuntuhan tuo toimivan ja tällä hetkellä sangen tyytyväinen Creepyihin. Samoten välitykset rupee olemaan kohillaan noillakin renkailla ![]() Kyllästyin lopullisesti kuuntelemaan tuota radioiden rätinää ja suhinaa pimeällä kun xenonit päällä niin ne nyt vaihtu koemielessä Puuilon 54W ledibareihin. Katotaan kestääkö. Häiriöt ainakin katos radioista mikä on mahottoman hyvä juttu ![]() Doublerin asennuksesta on vielä vaiheessa pari juttua kun talli ollu varattuna muitten juttujen takia: - etummainen pohjapanssari pitää viimeistellä, tarttee yks pala levyä lisätä - takimmainen pohjapanssari on vain heftattu paikoilleen, pitäs räkiä loppuun - taka-akselin traction bar muuttaa passaamaan uusien palkkien kans - doublerin kepin juureen kumisuojus Saa nähä joskos nuo sais tekastua tässä joulun - uudenvuoden aikaan pois kuleksimasta. |
#9
|
|||
|
|||
![]()
On se komia
![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]()
kyllä on hieno.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Horny Hod Dog, eli kiimainen Hodari | Mojoman | Maasturiprojektit | 19 | 08.12.2012 16:55 |
XJ Cherokeen tukivarret | P-KR#1 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 14.08.2009 19:41 |
xj cherokeen räjäytyskuvat | TEE-5 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.04.2009 22:05 |
O: xj cherokeen osia | mardu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 07.08.2007 08:29 |
xj cherokeen korkeus | mardu | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 26.02.2007 01:45 |