Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 29.11.2013, 23:33
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
Jonin myymiin autoihin kyllä vaihdetaan usein uudet renkaat että sinällään ilmoituksen hankook jutut voi pitää paikkaansakkin, muuten vähän ihmeellistä toimintaa tojotaporukalla kun kilometrejä häviää vaikkakin nettiautojobbarien kanssa ei kauheasti kannata ruveta väittelemään tuosta mittarilukema jutusta, se kun kuulemma on ihan eri asia kun ajomäärä ja IMHO loppuviimmeksi ketä kiinnostaa paljoko jollain vanhalla maasturilla edes on ajettu, eiköhän se kunto ratkaise paljon enemmän, tota ei kyllä kuvissa voi toki kovin siistiksi sanoa hintaan nähden mutta...
Siis onko k.o jobbari joku kertomasi "tojotaporukka"/harrastaja kun rivien välistä vois ymmärtää näin?

Ja kun nimeltä tiedät, niin onko nuo kuvat autosta "sattumalta" noin surkeat? noista muista autoista paljon paremmat kuvat ja kyllä noista kuvista katsomalla kumeista vois epäillä niiden uutuutta.

Ja tuo noin 369 tkm ruuvaus mittarista voi mennä läpi jollekkin kertakäyttömaasturin omistajalle, varsinkin jos ei ole tutustunut noihin vajaa millin ajettuihin, normi työ tms. käytössä olleisiin.
Ja monesta tuon hintalapun omaavasta "maasturista" ei voi ruuvata n. 369 tkm pois mittarista, sillä olisi todella vaikea myydä vajaa milli mittarissa olevaa "maasturia"

Siitä olen kanssasi samaa mieltä, että kunto ratkaisee! Mutta ei tarvitse kuin yksi, jolla tojota landcruiser- tietämys on (paljon-?) huonompi , kuin esim. minulla, niin tuo 369 tkm poisto menee läpi! (Ja voi olla että totuus ei ole edes tuo, sillä ei olisi ensimmäinen LandCruiseri, mistä mittaria olisi ruuvattu useamman kerran, ja mitä uudempi, niin sitä parempi taloudellinen hyöty...)

Tuosta mittarin pyörityksestä, vm. -81 hj-60; vajaa? 10v sitten myin k.o auton, missä mittarissa oli muistaakseni n.720 tkm, ja kun ostaja, oman kertomuksen mukaan oli ollut 20 LandCruiseria, ja tiesi ainakin pahimmat ruostepaikat ja muut ongelmakohdat, Ja kun kerroin, että tekniikka ihan "samanlainen kuin kaikki muutkin 380 tkm ajetut", niin alkoi kysellä, että miten voi olla, kun ajettu tuplat?
No, kerroin että mullakin kokemusta noita LandCruisereista, ja minusta tekniikan kunto on juurikin sitä "vajaa 400 tkm ajettua",kun oli sovittu "ota tai jätä- hinta", niin ostaja tuli junalla katsomaan autoa Oulun Rautatieasemalle, kiersi autoa ympäri minuutin, konepellin alla viihtyi toisen mokoman, ja totesi että hän lähtee tällä hj:lla pohjanmaalle!
Pienen keskustelun jälkeen käytiin moottoritiellä, ja ajeltiin minun luo (minä ajoin, kun ostaja ei halunnut) ja rahat ja paperit vaihtoi omistajaa, kuten ennalta sovittiin.

p.s Taannoin mersuista voi puuttua mittarista jopa (lähes) milli! (pahin, mistä löyty tietoa, ei minun auto)
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Huuto VAROITUS HJ-Toni O/M/V Ajoneuvot 14 03.08.2012 20:48
VAROITUS!! mielipuoli Chit-Chat 6 23.12.2010 23:15
Varoitus! ArVii Chit-Chat 5 14.05.2006 21:17
varoitus !!!!!!!! tapsa4x4 Tekniikka & Jutustelu 8 14.02.2004 02:31
Varoitus ToniH Yleiset 13 09.04.2003 23:14