![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Tarvitseeko perustella vinssiä, jos kaverillakin on ja pysty asian todistamaan
|
|
||||
|
||||
![]()
kyll se vinssi saa siinä olla, muttei välttämättä inssi hyväksy sitä huoltoauto varusteeksi
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
||||
|
||||
![]()
Tarkoitin juuri sitä että varusteeksi. Kaverilla on kanssa huoltoauto jossa vinssi merkattu varusteeksi. Jos mulla on kopio / kuva kaverin otteesta, voiko katsastus mies sanoa ettei käy varusteeksi
|
|
|||
|
|||
![]()
Mulla on pajerossa työkalulaatikostot. Molemman takalokarin päälle rakennettu laatikko työkaluja varten ni se riittää kun on monikossa. Yksi varuste ei riitä.
|
||||
|
||||
![]()
Minimi varustus tietenkin, työkalulaatikko ja viilapenkki. Muuta sitten oman tarpeen mukaan, ei niitä pidä pakollisiksi kirjata. Mulla on nyrkin kokoinen viilapenkki ja kyllä siinä on tullut porailtua ja rälläköityä monenlaista.
Ilmankin pärjäsi mutta nyt kun se on niin kyllä sille käyttöä löytyy.
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan huoltoauton varustekoppi | Rekisteröimätön | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 24.06.2010 22:36 |
Huoltoauton määritelmä? | TexasCruiser | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 04.11.2007 12:36 |
Huoltoauton vakuutukset? | KarvaTurpa | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 04.01.2007 20:59 |
Huoltoauton verotus ? | cremel | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 19.10.2006 18:13 |