![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Kaikki tuo myyränpelotin V6 ravistelee rikki. ![]() ![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#2
|
|||
|
|||
![]()
upee aihio
__________________
Mihin vain... |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Se kuuluukin vaihtaa pienelle jos vitoselta/pitkältä puolelta siirretään, siksi se pitää "käskeä" päälle Putkilla on parempi kuin pelkillä pakosarjoilla, voima ei kasvanut, mutta meteli sitäkin enemmän Ajattelin silloin et jos ei olisi myyntiin mennyt olisin ite tehnyt putken ja pultannut sen laatikkoon kiinni et koko putkisto olisi heilunut koneen kanssa köntässä eikä omaan tahtiin kumeilla rungossa
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Nyt on puskurista turhat raudat irroitettu. Täytyy kyllä myöntää, että aikaa irroittamiseen tuhrautui niin paljon, ettei tässä itseään kovin näppäräksi voi tuntea. Mutta ainakin ymmärrän nyt myyjän haluttomuuden tehdä hommaa puolestani. "Tunnissa tuon irroittaa, jos vähänkään osaa" ja multa meni kuutisen tuntia
![]() Nyt on auto hyvän näköinen, kuvaa tulee, kun saan puskurin takaisin paikoilleen. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Koska on hieman hankalaa pävittää tätä projektia moneen paikkaan, ja muiltakin foorumeilta voi saada hyviä matkailuautovinkkejä, niin ajateltiin pukea projekti blogin muotoon, johon päivitykset sitten keskittyisi. Sitä kautta saapi varmasti myös tuttuja maailmalta, joihin voi sitten törmäillä kun jos auto joskus valmistuu.
Varmasti tänne offipalstan puolellekin kirjoittelen vielä yhtä "aktiivisesti" kuin tuonne blogiin, mutta jos kiinnostaa, niin sitä voi lukea tässä rinnalla. Voi olla eri juttuja nähtävillä siellä. Tervetuloa seurailemaan http://adventuretruck.blogspot.fi/ Ja kuten luvattu, päivitys tulee olemaan hidasta. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Nonni, pulmailen hieman puskurin kanssa.. Vaikuttais siltä, että jostain syystä puskurin osat oli asennettu palokunnan pumppupuskurin keulille väärin päin. Netistä kun katsoo mallikuvia, niin puskuri on kaikissa niin, että kiinnityspultit ja puskurissa oleva aukko on lähempänä yläreunaa kuin alareunaa. Siis just toisin päin kun pumppupuskurissa oli.
Muutenhan tämä ei olisi ongelma, mutta kun umpion lasikuviot ei ole symmetriset, niin nehän sitten kääntyy väärin päin, jos vain käännän puskurin ympäri. Varmaan se sotkee valokuviota jos tommosen asentaa väärin päin. Tekisi mieli vaihtaa umpiot päikseen puskurin päiden välillä, mutta tämmönen perfektionisti jäi ihmettelemään semmoista, kun umpioiden takaosat ei ole nekään symmetriset. Muotoilu viittaisi siihen, että kun vaihdan ne päittäin, niin olisivat niinkuin suunniteltu tehtaalla. Mutta ovat perkeleet vissiin hitsattu puskureihin kiinni (tai ainakin niin ruosteessa ettei irtoa). Ekassa kuvassa siis johtojen läpivienti, joka hörppää vettä jos asennan taustat "väärin päin". Samassa kuvassa näkyy huonosti kuminen tulppa, jonka uskoisin olevan veden poistolle, mutta se jää yläreunaan jos asennan taustat noin kun ne nyt tossa on. Teen tässä varmasti kärpäsestä härkäsen, mutta jos joku voisi sanoa mielipiteensä pitäisikö minun hakea isompi leka umpion taustan irroittamiseksi, vai katkaista johdot ja liittää ne umpiolasien vaihdon jälkeen uusiksi (ja jättää umpiontaustat väärin päin)? Kyl mää niin maa kauhiast ihmettelen, miten noi taustat on saatu laitettua oikeinpäin väärinpäin olevaan puskuriin?!?! Ehkä ne ei oo hitsattu kii. Otanpa neuvoa antavan viskihuikan. Ai niin, kontti on tullut. Kuvia blogissa: http://adventuretruck.blogspot.fi/ Viimeksi muokannut Heering80 : 02.12.2013 17:30 |
#7
|
||||
|
||||
![]() Olisko tästä ohjekirjan skannauksesta hyötyä? Itse en enää muista, mihin suuntaan pohjista johdot lähtivät. Toiselle puolelle vaihdoin H4:n varmaan viisi kertaa, en tiedä mikä sen päälle kävi. ![]() Joo, niinpäin se puskuri oli meilläkin. Kun ovat tehneet sun paloautoon tuon "mattolaiturin", niin ovat kääntäneet puskurin palaset väärinpäin.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos oli tosta sen verran ainakin hyötyä, että hiffasin ettei mun tartte katkoa lankoja vaan ottaa vaa lamput irti vaihdon ajaksi..
Voipi olla ettei tolla taustan muodolla ja sen asennolla ole sitten mitään varsinaista merkitystä. Tossa kuvassa noi johdot tulee suunnilleen siitä, mistä mun ekassa kuvassa on vedetty musta lisäjohto. Menkööt noin päin kun on. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu MB | VooDoo Jeep | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 12.04.2010 09:19 |
M: MB G | rimini565 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 12.02.2008 12:28 |
O: - - - MB G - - - :O | pee | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 30.11.2007 22:52 |
M: MB | Tikru75 | O/M/V Muut | 20 | 03.02.2005 21:04 |