Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.11.2013, 20:46
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Onko sinulla '89 tai vanhempi Cherokee? Ne on ainoat missä on alapallon yhteydessä säätökikkare, eikä ole hajuakaan sen kierteestä; mulla tosin saattaa olla ylimääräisenä sellaiset tallilla, kun uusien pallojen mukana ne yleensä tulee.

Uudemmissahan yläpalloon on toteutettu pieni liikevara ylös-alas, ja alapallo on kiinteä.

__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 22.11.2013, 21:37
SD 4.4 TD SD 4.4 TD ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 27.11.09
Sijainti: Helsinki/vilppula
Viestit: 259
Perusasetus

Auto on -89 ja on uudet säätökikkareet mutta tarviis se kierre putsata ku on ruostetta ja muuta skeidaa että sais ne säätökikkareet paikalleen
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 22.11.2013, 21:44
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Joku tuumainen harvakierre se on.. jos ei muuten selviä niin mittaa ulkohalkaisija, muuta tuumiksi ja homma todennäköisesti selvä sillä. Koitin netistö etsiä mutta ei oikein tahtonut löytyä..

Tosin jos ei tuumakoot oikein ole tuttuja niin voi joutua muutamaan kertaan laskemaan murtolukuja että osuu desimaalit kohdalleen pistä vaikka tänne mittaustulos niin voi koittaa laskea..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 22.11.2013, 22:08
SD 4.4 TD SD 4.4 TD ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 27.11.09
Sijainti: Helsinki/vilppula
Viestit: 259
Perusasetus

Tarttee aamulla lähtee etsintä kierrokselle IKH yms, jos ei löydy ni tarttee tehä itte sopiva ei vaan plis aikaa tommoselle ylimääräsell pipertämiselle.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 22.11.2013, 22:56
Limite:n Avatar
Limite Limite ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 02.10.10
Sijainti: Tampere,Finland
Viestit: 512
Perusasetus

Jarruprokkis abs---nap jatkuu...
Jarruputkien muhvien jengat ei tietenkään käyneet nap syl. lähtöihin. Jippiiiii! Pikku jumpalla homma ok.Jeeppi on kyllä jees kun vaan oikein tykkää : (
__________________
J E E P
just empty every pocket

Viimeksi muokannut Limite : 22.11.2013 23:30
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 23.11.2013, 10:06
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Limite Näytä viesti
Jarruprokkis abs---nap jatkuu...
Jarruputkien muhvien jengat ei tietenkään käyneet nap syl. lähtöihin. Jippiiiii! Pikku jumpalla homma ok.Jeeppi on kyllä jees kun vaan oikein tykkää : (
Uusiksihan ne putket kannattaa uusilla nipoilla tehdä kuitenkin
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 23.11.2013, 22:01
Limite:n Avatar
Limite Limite ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 02.10.10
Sijainti: Tampere,Finland
Viestit: 512
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Uusiksihan ne putket kannattaa uusilla nipoilla tehdä kuitenkin
No niinhän ne kannattais nii muttaku on niin pässi että pitää kaikki tehä itte (ja säästää)ja ne vanhat oli viel siinä jamassa että kestivät kääntelyn/murjomisen ni tätä tämä sitten onNää uudet nipat on kyllä aika köykäistä kamaa kans eli jossei ole oikeaa nipan kiristys avainta käsissä ni se pakista löytyvä kymppimillinen kääntää kyllä kulmat pyöreiksi satavarmana
Ja sitte ilmausnipat. South Westistä hain uutukaiset ruuvit ja niitten avaimen kohta oli kokonaista pari-kolme milliä leveä!!?? Vissiin siks kans ettei ainaka ylikiristämisen vaaraa ole olemassakaan jos toivoo etä kantit pysyy ojennuksessa.Lenkkiavaimella tätä vaaraa toki ei olekkaan jossei nyt pöhnäpäissään ihan ultimaattista momenttia tavoittele
__________________
J E E P
just empty every pocket

Viimeksi muokannut Limite : 23.11.2013 22:26
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 06.01.2014, 23:28
koira koira ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 28.03.11
Sijainti: Lappeenranta/Hamari
Viestit: 357
Perusasetus

Onkos kukaan "kellottanut " 242 jakista? Panssaria meinasin tehdä ja rupesi houkuttelemaan palkin ja jakiksen nosto. 2" kun tulis maavaraa lisää ja sais tasasen pohjan. Etukardaanin lähtöhän siinä nousee ja keskitunneliin joutunee tekeen tilaa lisää, mitähän muuta seurauksia?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. 754 Tekniikka & Jutustelu 9 17.09.2010 09:10
Taasen jeep xj kysymyksiä NORT Tekniikka & Jutustelu 2 11.12.2009 09:09
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 6 13.09.2008 11:40
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) SuurSyömäri Tekniikka & Jutustelu 24 23.11.2005 19:59
Jeep Wrangler kysymyksiä Tepa Tekniikka & Jutustelu 8 12.01.2004 14:13


Sivu luotu: 23:38 (GMT +2).