![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Tuo on nissanin vanne, eteen tuli mankelit. Melkein saman näköisiä kuitenkin.
|
|||
|
|||
![]()
Heittoa oli ainaki 5mm. ja kun ajossa katsoin sivupeilistä niin vanne vippas sivuttain.
tunkkasin ylös, pyöritin vannetta ja merkkasin mistä heittää. Otin isoimman lekan, kuivan parrun pätkän ja hakkasin vanteen kohtuu suoraksi vähän väliä mitaten.Eikä tausta peilistä katottunakaan heittänyt enää yhtään. Kyllä sai täysiä lyödä että sai vähänki suoristuun, nyt pitää käydä vielä tasapainottaan että miltä näyttää. |
|
||||
|
||||
![]()
Aika melto vanne jos tolleen antautuu, ei ihme jos on lieputtanutkin.
|
|
|||
|
|||
![]()
no voin sanoa että ei helpolla tullut tuo oikaisu.
Sai oikeasti lyödä olantakaa että suoristu edes himppasen. Ei tuota pienempi kaveri olis suoraksi saanutkaan, painoa mulla toistasataa ja salilla käynyt aktiivisesti vuodesta -03 Muutama parrun pätkäkin meni säpäleiksi. En usko noita vanteita sen veltommaksi kuin muitakaan mitä minulla on ollut. Muutamia aluvanteita olen myös oikonut ja niitä voi sanoa pehmeäksi. Edit: Tuli tuota vannetta vähän lämmitettyä että en kuitenkaan kylmiltään hakannut. Viimeksi muokannut Grr : 15.11.2013 23:31 |
|
|||
|
|||
![]()
Sen verran haluan vielä lisätä että taisi olla viimeset vanteet mitkä ostan käytettynä.
Sitä niin vakuutellaan että varmasti suorat, hyvät vanteet ja lopuksi rengasliikkeessä paljastuu että kieroja ovat. Kaksi viimeistä käytettynä ostettuja vanteita on ollut paskoja joten helpompi henkisestikki ostaa suoraan uudet. |
|
||||
|
||||
![]()
Nyt olis sama ongelma. Eilen pyöritteltiin maastorenkaat alle ja helatorstaina safaroimaan. Toinen etuvanne vipottaa niin ettei voi ajaa yli 40km/h. Onko tampereen seudulla ketään joka oikoo vai alanko prässäileen itse?
Reisuun lähden näillänäkymin lainarenkailla
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Lommon oikaisua. | luppakorva | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 29.08.2007 21:21 |
Jeepin peltivanteen reiän koko | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 18.11.2004 21:00 |