|  |   | 
| 
 | |||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen | 
|  | 
|  | Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
|  | 
| 
			 
			#1  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   Jollain romu vanteella jos on samanlaiset pienat niin ihan pillillä lämpöä antamalla kokeilla minne matkustaa jäähtyessään. Joskus kuulemma Sepät aikanaan oikoneet traktorin perävaunun akseleita lämmittämällä ja jäähdyttämällä useamman kerran  Käsittääkseni mitä isommalle alalle lämpöä antaa niin sen enemmän se jäähtyessään kutistuu, samaan perustuu hitsatessa vetely. 
 
				__________________ Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. | 
| 
			 
			#2  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   Lainaus: 
 | 
| 
			 
			#3  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Kellotusta vaan, niin hyvä tulee... Kuvassa keskiö hitsattu yhdellä heftillä kiinni, ja oikeaa paikkaa etsitään. Lopulta vanne heitti kehältä noin millin, sopii neuvostoliiton stantardeihin?   
				__________________  Size does matter, Sisu A-45 projekti Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! | 
| 
			 
			#4  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			niin  ja mille renkaalle tulee... kun meni volvosta vanne mutkalle, ja ihan rässillä suoraan ja lekaa vähän kanssa.. vot mutkalla niin että silmällä näkee jos tietää kattoa, mutta 39,5 etusena ja ei silti huomaa/haittaa ajamista
		 | 
| 
			 
			#5  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   Lainaus: 
 Tämän näki selvästi kun heilu sivuttain tasapainotuskoneessa ja vaati 150grammaa painoja aina yhdelle puolelle. | 
| 
			 
			#6  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   Lainaus: 
   | 
| 
			 
			#7  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Tuo on nissanin vanne, eteen tuli mankelit. Melkein saman näköisiä kuitenkin.
		 
				__________________  Size does matter, Sisu A-45 projekti Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! | 
| 
			 
			#8  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			Heittoa oli ainaki 5mm. ja kun ajossa katsoin sivupeilistä niin vanne vippas sivuttain. tunkkasin ylös, pyöritin vannetta ja merkkasin mistä heittää. Otin isoimman lekan, kuivan parrun pätkän ja hakkasin vanteen kohtuu suoraksi vähän väliä mitaten.Eikä tausta peilistä katottunakaan heittänyt enää yhtään. Kyllä sai täysiä lyödä että sai vähänki suoristuun, nyt pitää käydä vielä tasapainottaan että miltä näyttää. | 
| 
			 
			#9  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Aika melto vanne jos tolleen antautuu, ei ihme jos on lieputtanutkin.
		 | 
| 
			 
			#10  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			no voin sanoa että ei helpolla tullut tuo oikaisu. Sai oikeasti lyödä olantakaa että suoristu edes himppasen. Ei tuota pienempi kaveri olis suoraksi saanutkaan, painoa mulla toistasataa ja salilla käynyt aktiivisesti vuodesta -03 Muutama parrun pätkäkin meni säpäleiksi. En usko noita vanteita sen veltommaksi kuin muitakaan mitä minulla on ollut. Muutamia aluvanteita olen myös oikonut ja niitä voi sanoa pehmeäksi. Edit: Tuli tuota vannetta vähän lämmitettyä että en kuitenkaan kylmiltään hakannut. Viimeksi muokannut Grr : 15.11.2013 23:31 | 
|  | 
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | 
| Näkymä | |
| 
 | 
|  Samanlaisia viestiketjuja | ||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti | 
| Lommon oikaisua. | luppakorva | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 29.08.2007 21:21 | 
| Jeepin peltivanteen reiän koko | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 18.11.2004 21:00 | |