![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Onko jalkatilan lattia nostettu ylöspäin vai näytääkö vain siltä kun olet tehny ton kynnyksen. On muuten ihan viksu toi kynnys pääseekö vesi jostain pois jos sinne joutuu syystä tai toisesta
meinaan että kengät vois pysyy kuivana ellei vedä tuulilasin alareunaa myöten tuttuun reikään, kokemus kertoo että b20 on ihmeisään kun on niin syvällä,sen jälkeen voi muuten tehä yhen kesän remonttia
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Meillä ei okeen meinannu edetä kovilla 36x12.5 tsl ketjut autto aika roimasti etenemistä voin kattoo onko ketjut tallella saat ne jos löydän, koska itellä ei enää tarvetta. Tiputitko paljon koria kun nostit lattian vai laitoitko jotain rotia korin ja rugon väliin,
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
hieno peli kyllä, ihtee alakanu jotenki polttelemaan kanssa tuollanen
mitenkä nuo pellaa maantieajossa, meluahan kabiinissa varmaan piisaa, mutta mitenkä akselit toimaa maantiellä? lämpeekö tms?
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
. tai jos tarkoitit lämpenemisellä sisätilaa, niin kahdesta lämppäristä pukkaa kuumaa, joten ei tuu vilu valpissa.
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
joo siis vähän noita kaikkia, vastasit jo kysymättömään kysymykseen
etenemiskyky ja joku tuossa vaan kiehtoo, pyöritellynä siis päässä ajatusta "matkamaasturista", tuossa olisi kai tilaa paremmin kun patrollissa ja ainakin menee vakiona mettään ja sieltä piäsöö poiskin tuota justiinsa mietin, että tarviiko sisällä peltoreita ja saisko sitä hiljennettyä yhtään ja sitten tuo, että kestääkö paikat maantiellä pitkiä siirtymisiä välityksetkö tuon rauhallisen maantievauhdin tekkee, vai mikäs?
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Tosi upee, näitä lisää!
__________________
Mihin vain... |
|
#10
|
|||
|
|||
taka-akseli remppaa
taka-akselilta rupes kuuluun ylimääräisiä krohinoita, joten perä meni purkuun. Näyttäs että hampaat kaikki tallessa ja suht hyvät näköiset, pinjonissa pieni välys, murikan poskilaakereiden ulkokooleissa koloja, toinen sisäkooli pyörinyt akselilla, pyörän laakereiden ulkokooleissa koloja. Akselissa Timkenin tuumakokoset laakerit, merkinnät oli selvät joten kaikki löytyi helposti.
Mikä todennäköisyys on että homma menee perseelleen...ajatus sellanen että laitan poskilaakereiden sisäkoolien alla olevat simmilevyt nyt uusilla laakereilla paikoilleen ja heitän murikan kiinni ( laakereiden välys tulee oikea )...miten välyksen voi todeta ja mikä sen pitää oikeasti olla ? Ei viittis irrottaa sisäkooleja montaa kertaa ja vaihdella simmejä. Pinjonin laakerointiin ei ollut tarkotusta nyt koskea, jospa sillä olis vielä kilometrejä edessä. Perässä paikoillaa toimiva kitkalukko. Purettu...yks sakaralevy on osittain halki, muuten näyttäs ehjältä. Jostain luin että osa levyistä olis aaltomaisia. Tässä yksi levy kummallakin puolella kuppimainen, muut levyt suoria ja sileitä. Minkälaiset nuiden kuulus olla ? Varastossa yks avoin perämurikka, joten taidan laakeroida sen paikoilleen. Jos jostai löytyy lokkeri niin ompahan tuo jo valmiina. Kitkalukko menee joskus tuonne etumurikkaan. Tarviiko joku valpin akselin sisuskaluista kuvia tai jottain mittoja, nyt olis kaikki vielä esillä. ![]() Jatkuu...avoin murikka äherretty paikoilleen, siirsin välityksen kitkasta tähän... oli aika tiukan olonen paketti. Laakerivälyksiä mahdoton tarkistaa, hammaskosketus hiukan hampaan ulkoreunan puolella...saa passata. Laakerit: Murikan laakerit : Sisäkooli Timken 25577, ulkokooli Timken 25523 Pyörän laakerit : Sisäkooli Timken 2788, ulkokooli Timken 2735 Viimeksi muokannut HannuN : 26.11.2013 20:32 |
|
#11
|
|||
|
|||
|
[QUOTE=VOLIATTI;1065421]Onko jalkatilan lattia nostettu ylöspäin vai näytääkö vain siltä kun olet tehny ton kynnyksen. On muuten ihan viksu toi kynnys pääseekö vesi jostain pois jos sinne joutuu syystä tai toisesta
meinaan että kengät vois pysyy kuivana ellei vedä tuulilasin alareunaa myöten tuttuun reikään, kokemus kertoo että b20 on ihmeisään kun on niin syvällä,sen jälkeen voi muuten tehä yhen kesän remonttia [/QUOTElattiaa nostettu, oven alareunasta hilipastu pätkä pois ja tehty kynnystä tilalle. kait se vesi löytää ulos hytistä ...ollaan jo lähes metrin syvällä ennenku vesi tulee kynnyksen yli, lattiakorkeus noin 85 cm.
Viimeksi muokannut HannuN : 15.11.2013 07:52 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Volvo Valp | mielipuoli | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 14.01.2013 13:52 |
| Myydään Volvo Valp -63 | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 19.11.2008 18:59 |
| M:volvo c303 6x6 kilvissä!!! juuri,kats.2999e | O/M/V Ajoneuvot | 31 | 15.10.2006 05:08 | |
| Volvo Valp rekisteri | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 10.10.2005 14:04 |